Ik heb dat een keer gegeten, m’n tanden braken bijna af man, nooit meer
Glossier had de serums en de zonnebrand niet meer :(((( Heb mezelf maar flink gespoiled met een setje van drunk elephant.
( Geef om dit kind gyros 555)
Love gyros
Iemand nog meer last van het feit dat de webplayer van spotify niet werkt? (https://open.spotify.com/browse)
ik verveel me zo erg, gadver. heb zelfs geen zin om de sims te spelen
Nee! Heb ‘m cadeau gedaan aan een vriendin. Zij vond m’ wel heel lekker, beetje aardbeien milkshake achtig. Ze is wel een zoetekauw, maar zij vond het niet te zoet.
Is het gelukt?
Buh ze hadden de nieuwe tony’s niet en nu heb ik die met pretzel genomen maar ik vond die helemaal niet lekker
Welke is nieuw??
Jemig wat een gedoe daar. Ik duim voor je dat je gauw iets anders hebt!
Aah klinkt als een rotdag. Online knuffel, lekker chillen vanavond!
Nee was een maand geleden jarig. ( Kak had moeten zeggen dat ik een 1 jaar oud account had hier… dan had ik wss een mega cadeau gekregen) maar heb zon setje met bijna alle producten in mini gekocht.
Melk kaneelbiscuit. Was wel ooit een estafette-reep begreep ik
Ik heb ook zo’n werkgever gehad, enige tip die ik kan geven is: blijf er niet te lang hangen
Yesss, ben benieuwd! Ik zit ook al ter ere van het forum aan de frozen Peach Daiquiris (mijn triple sec is op dus moest wat anders bedenken dan mijn gebruikelijke margarithas).
Hoe heb je die gemaakt? Vorige week geprobeerd frozen strawberry daquiris te maken, maar ze smaakten naar aardbeifluoride die je vroeger moest happen bij de tandarts
Ja heb me wel laten regristreren en heb 10% kortinf gekregen. Waarschijnlijk ga ik nog wel terug voor iets dus zal dan even vragen.
Ja het was een succesvolle missie
Ik ga op vrijdagavond vaak met mijn vriend naar een duitse supermarkt en we kopen dan echt alleen maar rotzooi eten en dat is echt het enige dat ik leuk vind aan volwassen zijn
Komtie:
Bunnyslippers frozen Peach daiquiri (2,5 martini glas):
180 ml Bacardi
2 eetlepels limoensap (mss ietsje meer)
4 eetlepels suikersiroop
200 gram bevroren perzik
2 cups ijsblokjes
Alles in de blender. Had ietsje meer siroop gekund omdat die bevroren perzikstukjes natuurlijk minder zoet zijn dan verse rijpe. Gewoon die van Appie gebruikt (zijn trouwens nu in de bonus!). Kan denk ik met de tropische fruit versie of mangoblokjes ook lekker zijn. Aardbeifluoride klinkt vreselijk, waar lag het aan denk je?