Wat je even kwijt wil #20

Het zijn nog 10 tegels in de achtertuin en dan is het klaar. Dus hij is in 2 uur klaar denk ik.
Ik dacht dat het aan mezelf lag, want ik heb met de gordijnen man ook dagen ruzie gemaakt omdat hij zijn afspraken niet na kwam. Kan er heel erg slecht tegen.

Ik denk dat ik inderdaad nog even rustig blijf. Hij zegt nu dat hij het maandag komt afmaken. Oke prima.

1 like

Mijn vriend is een weekend weg en ik heb zo lekker gesport en gekookt voor mezelf net. Helemaal tevreden. Vanavond wijn en chips op de bank. :ok_hand:

8 likes

Oh zo lekker, ben nu bij mijn ouders en zij gaan naar het theater dus ik kan ook lekker vretten. Is er nog wat boeiends op de tv ?

2 likes

Geen idee, ik ga Netflixen haha

Oh jammer, heb nu een tv tot m’n beschikking dus wil daar lekker gebruik van maken hehe

1 like

Ah wat fijn om dat te lezen!

1 like

Ik heb net m’n nageltjes (zo zei de styliste het steeds omdat ze klein zijn :sob:) laten doen en nu zit ik met snacks op de bank friends te kijken. Die snacks zijn m’n diner. Ik voel me al de hele week een beetje kut, dus dit heb ik verdiend vind ik.

Edit: Hm. Ik had gehoopt dat Alan z’n feestmutsje iets meer zou rocken. Well, all the more reason to be grumpy. :upside_down_face:

5 likes

Vandaag was de accu van onze auto voor de 2e keer leeg dankzij mij. :sweat_smile: en toen ging een buurman ons helpen en kwam hij erachter dat er gewoon een slangetje los zat die vast moest zitten ergens. Hoe kan onze automonteur dat nou niet zien :sweat_smile:

1 like

Zo wat kan een mens last hebben van hormonen. Ik stond vet vrolijk op (dat klopt al niet, haha), eind van de ochtend was ik chagrijnig en eind van de middag moest ik keihard janken om een vlek?! Nu maar onder een kleedje serie kijken.

Ik ben nog op het werk maar ik ben zó kapot.

Een collega heeft wel zo’n reep aan me gegeven, maar zeker niet als blijk van waardering :thinking:

2 likes

Oh wauw dit wilde ik vandaag ook nog vragen, maar was het alweer vergeten. Dus ben benieuwd :biggrin:

1 like

Voel me zo’n huisvrouwtje vandaag.

Haha ja precies! En ik vraag me af of het niet megazoet is, of zo’n chemisch smaakje of iets dergelijks. Zag deze foto namelijk:
image https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTI-CVR6lp6WJP_WbvnwB8CHm_pqgXyDcZwkEoIMTV69AoUebrQ

1 like

Er gebeuren zoveel levensveranderende dingen in m’n leven de laatste maanden, zo blij dat dit forum een safe place is met hulp en niet al teveel judgement.

It feels like we’ve got each other’s backs

14 likes

Omg nee. Wel een keer schurftboos geworden omdat een collega mijn repen had weggegooid omdat ze een maand over datum waren. Terwijl, het zijn brosse koeken, dat zou ik een jaar over datum nog eten. (Biecht).

IEDEREEN MOET VAN MIJN KOEKEN AFBLIJVEN!!

3 likes

Ik las schurftdoos. Dat vind ik echt een goed scheldwoord.

3 likes

Ik zit met semi foute zeroes lijst helemaal te genieten. Robin Thicke / Sugababes / Pussycat Dolls / Sean Paul / etc :star_struck: Krijg daardoor altijd zin om op stap te gaan.

6 likes

Nu ben ik nog nieuwsgieriger haha