Oke wat wel positief is is dat ik een lift heb geregeld haha.
Toen ik ging verhuizen ging een ander huisgenootje ook verhuizen maar echt naar zo’n gat waar niemand wil wonen maar laat mijn huis wel ongeveer op de route staan van zijn huis naar de plek waar we op zaterdag heen gaan, dit is echt zo fijn.
Hij drinkt niet, blowt niet etc. dus hij gaat altijd met de auto.
Wij hebben vanmiddag voor 300 euro een tuinset gekocht met een tafeltje en vier stoelen en kussens erop. Precies tussen lounge set en eettafel set in, en zo goed te doen qua prijs. Ben er echt super blij mee, echt precies wat ik zocht 
Dit vraagt om een foto. #nieuwsgierig
Haha dit is echt een slecht verhaal maar ik heb geen foto
Heb gegoogled maar kan m niet vinden helaas! Als we m hebben maak ik nog wel een foto, het was bij zo’n tuinmeubelen dump iig, zo chill want vond al die meubels zo idioot duur bij andere winkels.
Ik heb alleen de keuken grondig schoongemaakt en nu hebben we Chinees besteld 

Ik lig op de bank te chillen met een maskertje op, dadelijk uitgebreid douchen met rituals. 
Wat is neusspray toch fantastisch spul
Voor operatie?
Maar succes sterkte!
Toen ik eens als eerste was voor OK, moest ik om half 7 melden bij de beveiliging omdat de grote deur nog dicht was.
Kom ik bij mn schoonouders binnen, staat die op de Duitse zender? Vet ongemakkelijk haha!
Mehhhhhhh. M’n vriend kijkt de nieuwe IT. Ik vind dit soort films helemaal niks. Ben bang voor clowns en donker en horror haha. Ik zit achter een kussen 
Aaaahh die trompet net, zo sneu haha 
Je kunt ook naar een andere internetprovider overstappen! Behalve Ziggo dan, want dat is idd kabel. Andere providers leveren namelijk over het KPN-netwerk.
Verder lijkt het me dan ook zeker te liggen aan de informatie/training/troubleshoots die ze van KPN krijgen, want blijkbaar zijn die niet goed. Om dan meteen te roepen dat die mensen die je willen helpen een laag IQ hebben vind ik een beetje onder de gordel.
Ik trek het me ook een beetje aan, omdat ik soortgelijk werk doe. Soms is het echt vreselijk, klanten kunnen zo ontzettend onaardig zijn, terwijl ik echt mijn best doe om ze te helpen.
Succes alvast!
Wel fijn zo vroeg, dan hoef je niet zo lang nuchter te zijn (ofja dan slaap je toch nog)
die arme man met de trompet
Ik blijf het indrukwekkend vinden, de dodenherdenking
Vooral als al ik die oude mensen zie, en hun verhalen hoor. Onwerkelijk idee
Ja ik ook ja. Ik zat alweer met tranen op mijn wangen toen die man in die rolstoel vertelde dat hij zijn beide benen verloren was door een bermbom in Afghanistan 
Die oude man die helemaal scheef in zijn rolstoel zat. 
Ja, en hoe hij toch nog een saluut deed
Hartverscheurend
Afgelopen nacht draaide m’n favoriete dj in m’n favoriete club en het was echt zo’n gezellig feestje 

heb nu ook gewoon spierpijn van het dansen haha
Heb je geen Cultureel Studentencentrum waar je tegen een gereduceerd tarief als student kunt dansen?