Ik kwam net die Timberland sandalen tegen op Facebook die helemaal de shit zijn in het show je laatste aankopen-topic.
Ik heb echt nul interesse getoond en ik wil ze ook echt niet? Zo raar allemaal.
Ik kwam net die Timberland sandalen tegen op Facebook die helemaal de shit zijn in het show je laatste aankopen-topic.
Ik heb echt nul interesse getoond en ik wil ze ook echt niet? Zo raar allemaal.
Ik lig in bed en de regent tikt tegen het raam en het voelt zo rustgevend. Heeerlijk
Dat is zo fijn he! Helemaal op zondag ochtend (of een andere vrije ochtend) op het moment dat je nog lekker even kan blijven liggen.
Ik loop al 3 dagen super gestresseerd rond . Pfff.
Gestresseerd zelfs?
Ik voel me zo eenzaam. Ben morgen jarig en vier dan mijn housewarming maar moet eerst s ochtends nog vanalles voorbereiden.
Mn vriend kan nu niet komen omdat zijn kinderen er zijn en ik wil niet dat iemand anders me als eerste feliciteert maar wil ook niet dat hij met zn kinderen vroeg op de stoep staat want die maken alleen maar rommel en heb net alles netjes voor t bezoek en dan moeten we ze weer entertainen omdat ze nooit geleerd is dat ze zichzelf moeten vermaken
Ik ben chagrijnig en vet verdrietig en heb een rotweek gehad, ben nu net thuis en twijfel of ik nog een wijntje ga drinken of ga slapen. Dit bericht matcht niet met het vrolijke feesthoedje trouwens haha.
Oh en ik werd net ongeveer de hele weg gebumperkleefd (?) door een of ander facking idioot in een dikke volvo. En dan inhalen en even later naast elkaar voor hetzelfde stoplicht staan wachten haha karma.
Euh, ja, wat bedoel je?
Gestresseerd is Vlaams.
Oooh, hih, dat wist ik niet. Wat zeggen jullie? Gestrest? Ik heb veel stress?
Gestrest ja, of veel stress kan ook natuurlijk. Maar ik neem aan dat @Evi-lena ook wel snapte wat je bedoelde dus mij lijkt haar opmerking een beetje onnodig?
Ja, âik ben gestres(s)tâ! Ik vind âgestresseerdâ trouwens totaal niet raar klinken omdat ik weet dat het gewoon Vlaams is, maar ik kan me voorstellen dat het vreemd of grappig over kan komen op iemand die het woord nog nooit gehoord heeft
Echte liefde gaat door de maagâŠ
Ik voel mij de laatste tijd best wel slecht (veel hoofdpijn, buikpijn en hele gevoelige borsten) en ik denk nu dat het komt door mijn nieuwe goedkope pil. Mweh zo matig.
Ik zeg doen!
sorry
Heb net dat nieuwe nummer van Taylor Swift geluisterd/gekeken, maar wat een saai nummer?!
Echt een fijne verjaardag gehad op de verjaardag van het forum
Ik heb vandaag best lang iets voor werk gedaan en het ging bijna 100% normaal en ik ben thuis niet ingestort en ik ben heel dankbaar #blessed. Ben zo blij dat ik eindelijk van mijn fouten begin te leren
Ohh gefeliciteerd nog!