Wat je even kwijt wil #20

Ik moet zo 20 minuten fietsen maar het is echt kut weer, en met het ov doe je er weer 50 minuten over dus dat is ook niet echt een alternatief :unamused: Ik ben bijna in staat om een uber te nemen maar ik moet maar gewoon normaal doen

Ja dat denk ik ook, ik heb het er ook al eerder met hem over gehad maar hij is het daar absoluut niet mee eens.

@monkeyslut thanks, het was een brief vol met verwijten wat ik allemaal wel niet fout doe dus echt mega chill.

Hoezo is er hagel in mei???

1 like

Jeeeeeetje ik keek even op de site van Only maar er begint keihard iets te spelen wat leek op geweerschoten of zo. Schrik me de pleuris. Wie verzint zoiets.

Aah er is weer een hond in de tram en ik mocht m aaien en nu is ie tegen mijn been aan komen liggen :heart:

12 likes

Wat grappig dat je er per kilo betaalt.

Is helaas alleen nogal ver weg voor mij!

Dit klinkt super grappig, vraag me wel af of de kassa’s het dan wel deden?

Nouja KPN sucks dus nu kijk ik Band of Brothers via ziggo Go maar wel op KPN wifi :fu:

1 like

Hehh dit weer?! Ik lig al vanaf 1500 uur in bikini in de zon op mijn balkon. Er zouden toch winterse buien zijn?

1 like

Hier in ‘t zuiden wel af en aan buien. Zo schijnt de zon, zo ben je een verzopen kat.

Jaaaaaa dat is zo chill! Het valt vooral op als je op een gegeven moment ergens anders bent waar het niet zo is & je een hele speurtocht moet houden om alle lichtknopjes te vinden.

1 like

Het aanstaande teamuitje is een whiskeyproeferij. Why?!?! Ik drink niet eens alcohol & dronken collega’s zijn - uit ervaring - helemaal kut.

3 likes

Jemig ik heb zo’n off-day :frowning: Er komt niets uit m’n vingers en gewoon alles meeeeeh nergens zin in

Ik heb vandaag veel geld uitgegeven aan luxe onzin dingen. Wat is het toch fijn om volwassen te zijn…

10 likes

Ik ruik de hele tijd geroosterd brood

Hier waait het hard en zijn er al meerdere regen- en zelfs hagelbuien voorbij gekomen

Oh dan heb ik een vraag! Als je die in een stekkerdoos zou doen, is ie dan groter dan 't originele contact? Stel m’n stekkerdoos is 3 en er zitten 2 van die dingen in, kan er tussen dan nog een gewone ronde stekker in?

1 dorp verder bij mij is sneeuw gevallen :joy:

Bleh, rotdag. Ga iets lekkers eten vanavond en lekker uitgebreid douchen ofzo♡

1 like

Ja, ik doe een uurtje iets aan school met de Murder Inc. afspeellijst (dank voor de inspiratie @anon24802271 :grinning:) en vanavond inderdaad lekker koken en chillen!

2 likes