Wat je even kwijt wil #20

Ik heb bedacht dat ik wil gaan dansen maar ik realiseer me nu pas hoe duur dat is. Denk dat ik nog maar even moet wachten tot ik klaar ben met studeren :frowning:

Ik ben nog steeds erg moe. Ik heb eigenlijk plannen voor vanavond, maar ik overweeg om die af te zeggen. We gaan met de taxi, dus kan helaas ook niet eerder naar huis en moet morgen veel doen. Dilemma.

Het hoeft niet per se duur te zijn. Ik weet niet wat voor dans je in gedachten hebt en hoe vaak per week? Ik dans 1 x in de week voor 25 euro per maand.

Hahaha! Ik heb NSync met It’s gonna be me (mayyy) in mn NZ playlist staan omdat ze die vet vaak op MoreFM draaiden :joy: en nummers van Six60 :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Oh wauw dat is heel netjes ja! Ik zit nu naar modern te kijken, maar wil eigenlijk ook nog wel andere dingen uitproberen dmv proeflessen eerst. Ik zit nu vooral te kijken naar de dansscholen mensen die ik ken aan hebben geraden in mijn stad en die zijn allemaal een goede 40 euro per maand. Maar als er ook scholen bestaan met dit soort prijzen ga ik zeker nog even verder zoeken!

1 like

Oh god wat eng! Wel vreemd dat die 's middags met geluid toch besluit niet ergens verstopt te blijven zitten

1 like

Net zoals @Dubio zegt, hangt heel erg af van de dansschool! Ik dans zelfs voor 16 per maand!

1 like

ach 10 graden moet kunnen toch :stuck_out_tongue:

Mijn dansschool is best bekend in de danswereld (winnen ook veel leerlingen wedstrijden etc.) Er komen ook best veel mensen die een stuk moeten reizen voor de les. Maar ik woon wel buiten de randstad, dus dat scheelt waarschijnlijk wel qua prijs.

1 like

Omg ik ben helemaal in de war door je avatar. Had je niet herkend. :joy:

1 like

Irritant als iemand zegt ‘ben er rond einde van de middag’ en hij is er nog niet. Ik wil mijn IKEA tafeltje.

Oke wat wel positief is is dat ik een lift heb geregeld haha. :sunglasses: Toen ik ging verhuizen ging een ander huisgenootje ook verhuizen maar echt naar zo’n gat waar niemand wil wonen maar laat mijn huis wel ongeveer op de route staan van zijn huis naar de plek waar we op zaterdag heen gaan, dit is echt zo fijn. :ok_hand:t2: Hij drinkt niet, blowt niet etc. dus hij gaat altijd met de auto.

2 likes

Wij hebben vanmiddag voor 300 euro een tuinset gekocht met een tafeltje en vier stoelen en kussens erop. Precies tussen lounge set en eettafel set in, en zo goed te doen qua prijs. Ben er echt super blij mee, echt precies wat ik zocht :heart_eyes:

14 likes

Dit vraagt om een foto. #nieuwsgierig

Haha dit is echt een slecht verhaal maar ik heb geen foto :face_with_hand_over_mouth: Heb gegoogled maar kan m niet vinden helaas! Als we m hebben maak ik nog wel een foto, het was bij zo’n tuinmeubelen dump iig, zo chill want vond al die meubels zo idioot duur bij andere winkels.

1 like

Ik heb alleen de keuken grondig schoongemaakt en nu hebben we Chinees besteld :tada::tada:

5 likes

Ik lig op de bank te chillen met een maskertje op, dadelijk uitgebreid douchen met rituals. :heart_eyes:

5 likes

Wat is neusspray toch fantastisch spul

5 likes

Voor operatie?
Maar succes sterkte!

Toen ik eens als eerste was voor OK, moest ik om half 7 melden bij de beveiliging omdat de grote deur nog dicht was.

Kom ik bij mn schoonouders binnen, staat die op de Duitse zender? Vet ongemakkelijk haha!