Ik moet ook altijd huilen om die oude mensen en de pijn op hun gezicht. Dat Sinti vrouwtje die een krans kwam leggen.
Ik vind het een raar idee dat over ~15 jaar er niemand meer is die WO2 heeft meegemaakt…
Wilde net posten dat ik me echt erger aan die foto van die Domino’s bezorger, die foto wordt er elk jaar weeeer bijgepakt 
Wel goed natuurlijk, maar goed
Ja die is er wel hier maar het blok is al begonnen en als de nieuwe periode begint ben ik geen student meer 
Ik was op een oude harde schijf op zoek naar foto’s, en ik blijk zo veel meer bewaard te hebben dan ik dacht. Zo veel oude foto’s, maar ook heel veel oude schrijfsels die nog steeds/alweer bizar accuraat zijn. Echt een rollercoaster dit.
Oh man ik ben met mijn nichtje van 14 en haar vriendin bij een concert en het is echt vreselijk :’) overal 14-jarige giechelmeisjes. En ze hebben me net in de steek gelaten om vooraan te kunnen staan dus nu sta ik hier supersad haha. Gelukkig vinden zij het geweldig haha
Ik heb dat nog nooit gehad maar t lijkt me altijd zo lekker! Jammer dat het nu te laat is om de ingredienten te gaan halen haha
Ik ben gevoelig voor kortingen dus nu heb ik 2 pizza’s en 2 sides besteld terwijl ik na 1 pizza vol zit, en dan kan ik mezelf heel goed ompraten van, ja, maar dan kan ik toch ontbijten met pizza? 
Ik heb het al de hele dag koud en vanmiddag al gedoucht. Maar nu wil ik weer douchen om op te warmen. Lig al onder een dekentje met een trui aan 
Wat lief! Waar ben je?
Girl in red in de melkweg
Drinken jullie dat gewoon als je alleen bent? Ik voel me altijd een beetje een loser als ik alleen drink (doe het nu ook overigens dus geen oordeel)
Ik was met m’n vriend bij de herdenking op de Dam, stonden achter het monument. Vond het echt mega indrukwekkend, maar echt heeel erg dat er toeristen in de straten achter ons nog gewoon rumoerig waren…
Alleen drinken vind ik fijn. Serie of film op, onder de dekens op de bank en genieten 
Ik drink echt bijna nooit maar als dan drink vind ik een wijntje wel lekker op de bank
en @monkeyslut hoort er dan in de normale versie wel eiwit? Dat vind ik via google, maar dat vind ik altijd zo gek om dan zo’n rauw ei door je drankje te gooien 
Ohhhh just my fucking luck. Ik denk dus al de hele week aan seks met m’n collega. Moest niet werken dit weekend maar kon een dienst overnemen van iemand dus ik dacht ohyessss tonight is the night. En hij was aan het werk toen ik aankwam dus toen dacht ik helemaal dat die kat in de zak zat. Gaat ie net ziek naar huis!
fak me life
Ik denk dat hij thuis gebracht moet worden
HIJ S AL WEG
ik ben echt zo not amused
Ik.kan.niet.meer
Jaaaa ze zijn super goed gelukt
Maar wees niet bang er zitten er hier nog genoeg 
Kunnen we niet allemaal permanent een propellerpet opkrijgen? Of een baret?