Ik wil even mijn avatar met hoedje zien.
Aahhhh wat leuk! en gefeliciteerd nog!
Ik zit boos in bed omdat ik net uitgebreid m’n nagels hebt gelakt en al ontelbaar veel deuken heb en het natuurlijk voor geen meter droogt
Ik wou zeggen het staat op mn youtube. Maar ik heb helemaal geen youtube…
Essence naildry express drops (of hoe die dingen ook heten). Holy grail hier op het forum ontdekt!
Ik heb dat echt bij al haar nummers.
Ahh wat leuk! Dubbel gefeli dan!
Edit: we hebben nog steeds hoedjes! Wat een feest
HAHAHAHA bel ik de front desk zeg ik " This is the girl from room 51 again "
Ben benieuwd wie ze nou naar boven sturen. ( heb een schaar nodig er lekt niks)
Oh… een bange spanjaard kwam de schaar brengen.
Ik werd net wakker, ik ben al echt een dromer (volgens de polysomnografie) en ik heb iets over iemand gedroomd die mij juist heeft beschermd (en daar helemaal voor is opgeleid) dat hij mij achterna zat in m’n eigen huis en mij enorm bedreigde. Ik stond echt doodsangsten uit en ik kwam uiteindelijk een vriend van hem tegen in een kelder en toen kon ik naar buiten. Ik voel me helemaal schuldig. En heel verward, dat zou hij nooit doen. Bah het was echt afschuwelijk. Heb direct de lamp aangedaan. Gelukkig slaap ik vanavond bij mijn ouders. Omg hoezo kan ik zoiets over zo’n persoon dromen. Totaal onterecht. Ik ga maar even naar beneden bijkomen en chips pakken. Brr. BAH
Ik heb tramadol gekregen voor mijn kaakpijn. En wat een raar spul is dat. Mega misselijk en nog steeds pijn in mn mond. En nu kan ik niet meer slapen
Zo fijn dat als jij jouw ava veranderd ik toch weet dat jij het bent.
In mijn hotelkamer in Indonesië hebben ze badkamer sanitair van het merk Toto. Heb constant Africa in mijn hoofd.
Ik had net 1 tequila Shot en kan dat niet meer handelen, super misselijk, hoezo ben ik zo oud ineens
De feesthoedjes zijn er nog steeds
Wekker gezet om 8:00 om voor het eerst sinds drieënhalf jaar (en ondertussen gewoon te sponsoren) naar de sportschool te gaan en ik lig nog in mijn bed. Waarom is die drempel zo hoog.
Ja leuk
Vandaag staat in het teken van opruimen, stofzuigen, dweilen, afwassen, keukenkastjes opnieuw indelen en keuken grondig schoonmaken. Moet alleen de motivatie nog vinden
Echt 100 miljoen keer bedankt want ik ben volledig jeukvrij sinds gisteren
Ah super fijn!