Wat je even kwijt wil #20

Hmm dat is wel een goeie ja :slight_smile:

Ik lees het nu net nav je post en ik denk dat het niet goed is. Er zijn ook kleren van haar gevonden? :pensive:

@prikkelbaar noooooo

Ik wil tweede gaatjes laten schieten maar ik zo op tegen 6 weken die lelijke zweerknopjes te moeten dragen :roll_eyes:

Kan toch vaak wel soort knopje kiezen?

Haha ik heb struggles welke combinatie ik nu weer moet maken met mijn twee gaatjes dat ik soms terug verlang naar 3 maanden geleden toen ik niet kĂłn kiezen ivm die zweerknopjes

Jouw kat ondertussen in dat bed “Pff human komt noooit hier liggen
 stommerd”

1 like

Ik ben echt best wel blond zo nu en dan. Ik ben dus hard aan het sparen, want mijn computers (laptop en desktop) worden oud (ze zijn allebei uit 2013). Zegt iemand: ‘Waarom koop je geen scherm voor je laptop voor thuis? Dan hoef je maar 1 pc te hebben.’
En ik zit nu echt: waarom heb ik dat zelf niet bedacht? Omg :woman_facepalming: Gaat me thuis vooral om een groter scherm namelijk. Oké, en een grote harde schijf, maar dat is op te lossen door een externe eraan te hangen.

1 like

Super blij, kon me vanaf woensdag aanmelden voor een minor en degene die ik wilde was echt direct vol. Nu kijk ik net even en was er opeens nog 1 plekje beschikbaar dus heb me gelijk uitgeschreven voor mijn tweede keus en ingeschreven voor deze :grin:

28 likes

Ik ben jaloers op meiden die hun lingerie en slaapdingen op orde hebben. Ik had een poging gedaan 2 maanden geleden maar nu alweer broekjes waar geen bh meer bij past en andersom. Ik heb nu mijn mandje gevuld bij Hunkemöller maar no way dat ik in een keer €100 ga uitgeven aan ondergoed, mezelf kennende :sob:

1 like

Ik was net bij de opticien omdat ik last heb van droge ogen de laatste tijd. De jongen die me hielp kwam best onervaren over (zenuwachtig enzo). Hij raadde me aan om andere vloeistof en andere lenzen te gaan gebruiken (beide duurder dan wat ik nu heb) én om een agressieve reiniger te gebruiken die ik eens in de week moest gebruiken. Ik gaf aan dat ik het best veel vond, en als alles tegelijk veranderd zou worden we niet zouden weten door welke van de 3 de conditie van mn ogen verbeterd zou worden. Stel, een duurdere vloeistof zou de klachten al verhelpen, dan zou ik niet ook duurdere lenzen en een extra reiniger hoeven te betalen iedere maand. Hij gaf aan dat het toch echt nodig was met mijn droge ogen en gaf me wat proefpakketjes.
Toen zei hij dat ik ook oogdruppels nodig had. Ik zei dat ik het eigenlijk eerst alleen met de nieuwe vloeistof en lenzen en reiniger wilden proberen, maar dat was niet genoeg voor mijn droge ogen zei hij. De druppels had ie geen proefpakket van en moest ik dus betalen. Toen ik bij de kassa stond hoorde ik twee collega’s van hem praten over de druppels. EĂ©n van hen zei dat ze zelf ook droge ogen had, maar niet aan de druppels wilde beginnen, omdat ze er anders aan “vast zat”. De ander zei toen dat het idd net zo verslavend werkt als een neusspray.

Ik voel me niet echt fijn behandeld hier, dingen aangesmeerd. Het is toch zo dat als ik ineens allemaal nieuwe dingen ga proberen, ik niet weet door wel ding/combinatie de droge ogen verholpen zijn. Ik heb geen zin om 20 euro per maand extra te betalen

Ik zou het ergens anders gaan vragen inderdaad, klinkt raar dit

1 like

Ik heb net perongeluk een witte sok in de wasmachine laten zitten en nu zit er een zwarte broek in met TWEE van die zwart maak doekjes. Dus zeg maar dag witte sok

Nou de sok is nog helemaal wit. En ik maar denken dat die doekjes echt werkten

8 likes

Ik zou ergens anders heen gaan. Is het geen hooikoorts ?
Of gewoon simpele oogdruppels/kunsttranen gebruiken van de kruidvat bijv. Om te kijken of het helpt. En je volhoud om te druppelen (ik bijv niet).
Als heel erg wordt naar de huisarts en die verwijst je dan evt door naar de oogarts.

1 like

Maar ze hebben altijd zo’n glinsterende kop

Wat zijn het?

Ik liep net in mijn zwerveroutfit door de stad om even snel iets te halen, dus ik liep in mijn oude sportlegging en mijn haar zat niet en waaide alle kanten op. Toen kwam er ineens een man heel snel naast me lopen en begon te praten tegen me en ik dacht eerst nog “Oh jee heb ik iets laten vallen” maar hij vertelde dat hij me zag lopen en me zo ontzettend mooi vond. Echt super lief, helaas niet mijn type man maar ik vond het wel cute dat hij, ondanks mijn zwerveroutfit hij me toch mooi vond, en het zelfs kwam zeggen haha

9 likes

Me in de Coop en AH helemaal rot gezocht naar de suikersiroop, stond het bij dat aparte gedeelte van de winkel waar ze dus dat grotere aanbod alcohol verkopen. Ja weet ik veel, dacht die Monin flessen ooit in een ‘gewoon’ schap gezien te hebben.

Vanavond waarschijnlijk even proberen! :smiley: Ik zal het laten weten @Mgg

27 likes