Wat je even kwijt wil #20

Ik gebruik mijn ipad iedere dag. Zou echt niet zonder kunnen denk ik

4 likes

Ik zou ook een museum inschieten! National Museum of Natural History vond ik echt een aanrader.

1 like

@Madrid THANKS!

Zou ik dit (rubber-achtige letter op mijn nieuwe trui) kunnen vastplakken met secondelijm denken jullie?

Ik kan kiezen voor retourneren en iets nieuws uitzoeken of deze trui houden en dan krijg ik een giftcard.

Ik bespaar jullie mijn kapotte nagelriem.

Denk ik niet. Stof absorbeert dat en dan wordt die stof een harde plek. Zou ‘m retour sturen

1 like

Misschien met kledinglijm oid?

1 like

Mn klauw zit nu een paar uur in het gips en ben er nu al klaar mee. De tering zeg

Oh fuck ja is ook irritant! Ben je gevallen?

Hahahha wat erg :rofl::rofl::rofl:

Bedankt voor jullie stemmen! Ik werk elke dag met een iPad en vind het wel heel erg chill. Ik heb ook ooit een tablet gehad van de aldi en die gebruikte ik veel voor series en spelletjes. Het lijkt mij ook fijn om mijn telefoon wat op te kunnen schonen en al die andere apps op de iPad te kunnen zetten. En hem mee te nemen naar school voor aantekeningen op rustige dagen. Maar ik ga er nog wel even over nadenken hoor. Ik zou het geld wel kunnen missen.

Jep… dansen #gaatfout !!!:!:

Drank maakt meer kapot dan je lief is

Ik gooi je van de lijn!!

4 likes

Je kan word installeren op een ipad en je hebt van die kleine mini toetsenbordjes die werken via bluetooth of toetsenbordjes waar je je ipad in kan klikken.

1 like

Typen ja! Extra toetsenbordje erbij, notities (of word zoals @flwhrs zegt) open en gaan. :stuck_out_tongue:

Ik trek voor jou

de brie met de bril!

5 likes

Hahahahaha ik opende dit nietsvermoedend maar jezus wat is dit hahahhaa :joy::joy:

En wat is hier gecensureerd met tape? :joy:

2 likes

Ik zou zegen dat dat gewoon zijn tattoo is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja dus blijkbaar het woord Lille Pup

#instagramdetective

6 likes

Ben in de macys

2 likes

Lijkt gewoon zijn tattoo hahaha. Naam van een ex oid geweest ooit haha