Jaa dit is m’n fave! Het verschilt heel erg per plek of ze er eiwit door doen, volgens mij staat op de site van Disaronno zelf een recept met eiwit. Maar ik vind dat schuimige helemaal niet zo chill dus maak 'm liever zonder, idem voor whiskey sours.
Ik heb donkerpaarse matte lippenstift op en ik twijfel heel erg haha. Of ik vind het leuk of ik vind het een beetje too much. Ik ben er nog niet uit
Mega tof! Ik ga een maand rondreizen (mn broer gaat naar NZ emigreren) dus als jouw werk op de route ligt kom ik hoi zeggen hoor.
Hahaha ah joh wat niet weet wat niet deert toch?
Ik ben mijzelf aan het motiveren om te gaan stofzuigen en afwassen maar het lukt niet.
Iemand had het hier laatst over start to run. Toen dacht ik hey dat kan ik ook wel weer eens doen. Gelijk gegaan, nu 10 gehad en het voelt lekkerrrrr. Dus thanks aan diegene.
Mijn bijbaan is werken in een bakkerij op zondagmorgen. Maar vanmorgen was iedereen zo onbeleefd… Ben er oprecht verdrietig om, ik probeer altijd supervriendelijk te zijn en dan een hele morgen het deksel op de neus terug krijgen. Bah
Sommige klanten he, die denken echt dat ze alles kunnen maken.
Ligt niet aan jou! <3
Pff ben zo moe en heel het station staat vol met jongeren van niet ouder dan 18 met biertjes en ze zijn zo irritant, voel me echt bejaard
Helpt het misschien om jezelf daarna een beloning te geven? Iets lekkers eten of een filmpje kijken?
En dat op je forumverjaardag!! Jammer, we gaan je missen!
wat jammer! het ga je goed en hopelijk tot een volgende keer
Huh hoezo!
Wat jammer! Wie weet tot ziens/lezens.
Dilemma. Ga ik wandelen met oordopjes met draad die er elke minuut vijf x uitvallen of met draadloze oordopjes waarvan er een piep zit in de rechter. En als ik dan met die ga, neem ik die piep voor lief of doe ik maar een oortje in. Morgen komen de nieuwe pas.
Nu ik dit typ denk ik dat ik ga voor draadloos met alleen links in. Bedankt forum
Jammer! Tot ooit dan maar.
ik lunch op dit moment met toastjes met tapenade, brie en eiersalade en een glas wijn want het is bevrijdingsdag
in mijn eentje dus
Jeetje, snap dat je dit niet chill vindt. En dat je het gevoel hebt dat hij alleen appt om zijn eigen mededeling te doen.
Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.
Knuffel♡
Ik heb het zo koud! Verwarming, dekentje en sloffen + kat op schoot maar BRR