Je kan word installeren op een ipad en je hebt van die kleine mini toetsenbordjes die werken via bluetooth of toetsenbordjes waar je je ipad in kan klikken.
Ik trek voor jou
âŠ
de brie met de bril!
Hahahahaha ik opende dit nietsvermoedend maar jezus wat is dit hahahhaa
En wat is hier gecensureerd met tape?
Ik zou zegen dat dat gewoon zijn tattoo is
Ja dus blijkbaar het woord Lille Pup
#instagramdetective
Ben in de macys
Lijkt gewoon zijn tattoo hahaha. Naam van een ex oid geweest ooit haha
Is de kerstafdeling er nu ook?
Nou die schijtoortjes stopten er na 20minuten al mee. Waar is die tokkiewagen met boemboemmuziek als je hem nodig hebt?
Ik heb een iPad 2018 en gebruik hem oa icm Apple pencil. Ik handletter er zeg maar op. Daarnaaar gebruik ik hem vaak voor het forum, YouTube, Netflix en Videoland
OMG
Ik heb ook n iPad, een hele nieuwe zelfs, maar ik gebruik hem nooit, vind het zon onhandig ding. Heb hem in een soort rare yolo opwelling gekocht, zo zonde weer.
Ik was vandaag op het Bevrijdingsfestival in Utrecht en ik was even kijken bij een hiphop iets en die types noemden Utrecht Utka? Ik had dit nog nooit gehoord? Word ik oud?
Oh en ze stonden met zân 6âen op het podium en ze deden allemaal wel iets behalve één gozer, die was afwisselend een beetje mee aan het springen en playbacken, en op zân telefoon aan het kijken? Hij had ook geen microfoon? @mensen die into hiphop zijn, gebeurt dit vaker? Zit hier een idee achter? Zoveel vragen
Ik heb deze week een bezichtiging voor een appartement en ik wil het zo graag hebben. Er komen ongeveer vijf anderen kijken en het vastgoedbedrijf kiest iemand uit. Het is niet echt ergens op gebaseerd. Inkomen telt wel mee, maar dat zit bij iedereen goed. Hebben jullie tips hoe ik zo goed mogelijk indruk kan maken en dit appartement kan krijgen?
Ik heb een Air 2 en spendeer ongeveer 80% van mijn vrije tijd op dat ding. Niet zo onhandig groot als een laptop, niet zo onhandig klein als een telefoon. Ideaal!
Geen idee was verdwaalt en ben toen maar naar de sephora gegaan haha
Ik heb mijn vaders oude platenspeler incl. versterker, boxen en zijn oude platen gekregen en I LOVE IT <3
Zo lief dat ik dat mag hebben. Alles past ook precies in mijn kast.
Zet op marktplaats! Ben je echt wel zo kwijt