Wat je even kwijt wil #20

Utka zeg ik ook vaak, sorry. Ik ben 27 dus misschien moet ik het ook gewoon laten. Ik was alleen bij de heet Pappie, daarna had ik geen zin meer in de regen dus heb de hiphoppers niet gezien.

1 like

Ik had het dus echt nog nooit gehoord, maar misschien zijn m’n vrienden gewoon niet hip genoeg :woman_shrugging: En die heb ik dan weer gemist, ik was er pas later op de dag. Vond wel dat er moeilijk weinig mensen waren trouwens, helemaal vergeleken bij vorig jaar, was op een gegeven moment echt een beetje sneu

Mn vriend liet vandaag een 22 kg dumbbell op mn teen vallen maar we hebben wel een heel leuk weekend gehad samen (ging net weg en zei “de mini-vakantie zit er weer op” aaah)

1 like

Toen ik een tiener was werd dat ook zo genoemd door sommigen haha, is dus al best oud! Zelfde idee als damsco/roffa enz

1 like

Het hengsel van m’n vintage tas heeft het begeven :cry: Als er hier handige mensen zijn, begeef jullie naar het Durf te vragen topic en brainstorm mee naar een oplossing!

Ugh morgen weer aan het afstuderen. Maar zie er zo tegenop, elke zondag weer dezelfde situatie en nu is het nog erger want m’n vriend is er niet en ben een week ziek geweest, dus de drempel om naar mijn afstudeerbedrijf te gaan is nog groter.

En weet je wat dat betekent Erik!!!

Prachtig stukje :joy:

2 likes

Gisteren begonnen aan undercover op Netflix en kan niet stoppen met kijken. Wel de ondertiteling aangezet want snap geen hol van dat Limburgs haha

3 likes

Ik snap dat het bevrijdinsdag is, leuk enzo allemaal maar het is best aso om nu nog keihard je (kut) muziek aan te hebben staan toch? Hallo mijn wekker gaat om 6 uur

2 likes

Jaaaa echt leuk hè, ik kijk ook met ondertiteling

1 like

Ik kijk het ook, vind het zo goed!!!

1 like

Ik zit in mn hotel bed een bakje noosa yogurt op te likken. Heb mn lepel weggegooid en geen zin om een nieuwe te vragen.

3 likes

Ik ga bijna samenwonen en mijn vriend wil dat mijn kat dan niet meer op de slaapkamer komt. Maar nu is het net alsof mijn kat dat aanvoelt en nu komt ze hele tijd naast me onder de dekens liggen met haar kopje naast mijn hoofd :pleading_face: liefste ooit.

12 likes

Ah. Was dat Brabants op de social media van Netflix vanwege Undercover? Er valt een kwartje nu.

2 likes

omg je kunt iets niet meer disliken, is dat al langer zo?
zo chill, zo vaak dat ik iets had geliked en dan per ongeluk weer op het hartje drukte waardoor mijn like er weer van af ging maar omdat ik het wel wilde liken, drukte ik dan weer op het hartje en kregen mensen hier volgens mij best vaak een dubbele like/mention van mijn like? :’)

Even getest en ik kan het nog wel?

1 like

Ik nu ook bij jou! Maar bij dit bericht en andere eerdere berichten niet meer haha

Hmm vreemd!

mn hart is (net als mn duim) wéér gebroken godverdomme. Ik kap met dat hele liefdes gedoe hoor, wat een gezeik altijd

Heb gelijk weer koppijn ook.