Kan zat!
Oh top. Weer iets geleerd.
Ja dit dacht ik ook!
Hahahahha
Ben net gebeld door mn moeder, met wie ik al een tijd geen contact heb. Dat er een brief van het ziekenhuis bij iemand bezorgd was en die is daar open gemaakt en aan haar gegeven.
- Een ander ziekenhuis als waar ik normaal kom.
- Op een adres waar ik 26!! jaar geleden woonde.
- Hij is dus open gemaakt en gelezen door die mensen en mijn moeder.
Ik vind het allemaal niet oké eigenlijk maar goed.
Ik ben nu best in de war en voel me echt ff kut door mn moeder gesproken te hebben en dat toen ze vroeg hoe het ging en ik zei: “niet zo goed” dat ze zei: “Oke, fijn.”.
Tja. Zet het van me af en weer door. Maar doet me wel wat. Toch… hoewel ik dat niet wil voelen.
Ja gelukkig ben ik niet gek dat ik dat stom vind.
Ja tegen haar, maar ik ken die mensen niet die het hebben open gemaakt. Die mensen hebben t weer aan mijn moeder gegeven.
Zij heeft t dan ook gelezen zei ze heb wel gezegd dat ik dat niet fijn vind, maar goed daar heeft zij zich sowieso nog nooit iets van aangetrokken wat ik wel of niet fijn vind.
Jawel hoor, ik had er een
Edit: sorry, dit kan echt niet. Heb ff kuthumeur, bedoel het niet zo
Haha, oke ik kan nog lachen
Maar true, als een bh dat op kon lossen. Eej ga jij dat ff uitvinden, dan ben je kei rijk!
Ik herken mezelf niet meer, altijd de grootste hekel aan sporten gehad maar 3 maanden geleden toch maar weer eens lid geworden van de sportschool (terwijl ik dat echt nooooit meer zou doen). En ik ga gewoon nog steeds! Heb nu wel een iets duurder maandabonnement ipv een jaarabonnement, waardoor de druk minder is omdat ik elke maand kan opzeggen. En daarom ga ik nu opeens wel. Gek hoe dat dan werkt in je hoofd…
Oh hier zou ik ook supererg van balen! Je zou toch denken dat zo een snackbar daar goed op let, als iemand een vegaproduct besteld.
Of een timer op je telefoon gebruiken een bepaald liedje als reminder om iets uit de vriezer te halen
edit: dit is een liedje om vlees aan kinderen te smeren wtf.
Mijn kaak doet pijn. Volgende week naar de tandarts, ik ben zeer benieuwd naar wat hij over mijn kaak/tanden gaat zeggen.
Is er werkelijk waar ooit ooit ooit in de geschiedenis van de mensheid iemand rustig geworden nadat een ander zei: doe rustig!?!?
Gefeliciteerd met mij vandaag
Bedankt. Jij ook
Misschien ongepast maar ik vond dit heel grappig (niet de echte slechte tiet, maar de ‘grap’ erover)
Hahaha, ja ik zelf eigenlijk ook wel
Wij zijn iedere dag blij met jou hier! Altijd een feestje
Dit is zoiets stoms inderdaad
Ik heb al een aantal maanden geleden een cadeau besteld voor moederdag via een webshop, maar zij moest vandaag ook wat bestellen daarop en ik zei dat ze mijn account wel kon gebruiken. Ik was helemaal vergeten dat ik via die site had besteld, dus nu heeft ze het al gezien bij mijn bestellingen