Opnieuw bestellen en baby weggeven?
Mān krullen pluizen minder door glijmiddel erin te doen ipv gel haha (curly girl methode).
So accurateš heb echt een hekel aan mensen eigenlijk
Ik kreeg dit wel als een pushbericht van nu.nl!
Dankjewel! Ik ga ze bekijken.
Ik vind schoonmaken dus echt zo zonde van mijn tijd. Ik zou ook echt niet in een groot huis willen wonen omdat je dan meer moet schoonmaken. Ja je kan een schoonmaakster nemen, maar dat vind ik ook weer zonde, want ik kan het prima zelf haha.
Snap ook niet zo goed waarom ik het zo vervelend vind. Ik maak een keer in de week schoon en ben met twee uurtjes wel klaar. En de rest van de week hou ik het huis vanzelf al netjes.
omg sorry ahaha maar moest lachen, zo droog een babyborn?? hoe dan
ben benieuwd naar hun reactie
Hahaha t is ook best droog . Denk dat ik de klantenservice niet ga contacten, want ik ben daar te pussy voor maar ga het pakket gewoon retourneren en dan zie ik wel hoe ze het afhandelen.
En naar de reactie van degene die morgen de 3e verjaardag van haar kindje viert.
Ik snap dat heel kut overkomt, maar soms wisten wij in de winkel echt wel of we iets op voorraad hadden. Vooral bij veel gevraagde items! Ik ga niet 5x zeggen dat ik wel even ga kijkenā¦
Als iemand echt stug volhoeld liep ik naar achter, ging ik wat drinken en kwam ik paar minuten later terug zonder item.
Om nog even op je eerdere post te reageren (zonder de discussie weer te starten): ik snap dat je dat oneerlijk vindt, zeker als hij het ook gedaan heeft. Zou er nog een diepere laag onder kunnen zitten zoals dat ie je gewoon niet wilt missen/bang is om alleen te zijn ofzo?
Hoe dan ook zou ik ām wel duidelijk zeggen dat je dit echt graag wilt en dat je zān bezorgdheid waardeert maar ook vooral heel graag zou willen dat hij jou die ervaring ook gunt. Ik en mijn vriend zijn ook meerdere maanden los van elkaar weggeweest. Dat is alleen maar zó waardevol voor je eigen ontwikkeling, en ook wel goed voor je relatie soms (niet dus als iemand vreemdgaat haha, maar die angst was bij ons dus net als bij jullie totaal niet aan de orde). Alleen al omdat je weer zelf allemaal nieuwe ervaringen hebt in je eentje, waar je het ook weer over kan hebben met zān 2en, en ook weet wie je als persoon in je eentje bent ipv de persoon in een relatie.
Hoop dat jullie eruit komen!
Kun je niet chatten met de klantenservice?
Dat durf ik altijd wel. Bellen is kut haha.
Oh wat gek, misschien heeft hij hem dan overschreven ofzo. Wel beter dat het een pushbericht is geweest. Elke aandacht ervoor is goed.
Ik heb het gevoel dat ik met iemand echt alleen nog maar over werk kan praten. Irritant hahaha
Zit echt heel actief andere onderwerpen te bedenken, want jaaa ik wƩƩt het nou wel over dat schijtwerk
Ik dacht vanmiddag nog, eej vandaag voelde ik me al minder benauwd. Maar nee hoor, het is weer terug.
En ik voel me al kut, zonder specifieke reden. Rare meid hier.
Nja, zometeen sporten, dat helpt meestal wel
Ik voel mij echt al weken lang niet fit. Niet ziek maar na het werken wel elke keer hoofdpijn, moe, slap, soms misselijk. Weet niet wat het is en wat ik er tegen moet doen ⦠wil de hele tijd diep zuchten en warm douchen zeg maar, om van dat gevoel af te komen.
Ik ga lekker de hele avond Netflixen in bed, kan me even nergens anders meer toe zetten
Ik ook⦠Echt kut. Voel me echt een bejaarde heb 0 energie.
en ik heb net iets uit het servies van mijn oma kapot laten vallen
Het barbietopic laat me weer beseffen dat ik te weinig āspeelā als volwassene. Op welke manieren zorgen jullie ervoor dat je als volwassene blijft āspelenā?