Wat je even kwijt wil #20

Dat mijn baas zo stuurt hoi karl bla bla bla? Bel mij even aub.

Euhm nee?? Laat mij lekker met rust me je dwingende toontje

2 likes

Ik durf niet te googelen en het De Mol Belgiƫ topic niet te openen, maar was gisteren de finale en zo ja: Is er deze aflevering dan ook al bekend wie de mol, winnaar en verliezer is?

Ooh zo haha zal hem sturen de massage was ge-wel-dig.

2 likes

Ja die zijn allemaal bekend! Volgende week wordt laten zien wat de mol allemaal heeft uitgehaald.

3 likes

Je kunt ook altijd zonder je leidinggevende een gesprek met de bedrijfsarts aanvragen, ongeacht hoe het gesprek vandaag gaat/ging (ben aan het bijlezen) en ongeacht wat zij er van vinden. Een verstoorde werkrelatie heb je nu toch al dus daar hoef je t ook niet voor te laten.

Izza boy!

Hahahaa soms maak ik vlogjes in het engeks en dan kijk ik t later terug en dan cringe ik kapot hard van mezelf.

Ik hoor gwn zon overdreven extra " OMGG you know likeee… like like likee? You know?"

9 likes

Ik ben altijd zo blij als de maandag gewoon afgelopen is. Niet alleen het werken, maar ook de hele avond. Pas als ik in bed lig zie ik het weekend in de verte dichterbij komen

1 like

Omg wat leuk haha! Ben je nog gegaan? :grimacing:

13 likes

Ik dacht dat @Hinkje dit al eens gedaan heeft.
Als het niet okƩ is dat ik je tag moet je het maar zeggen, dan verwijder ik het weer

2 likes

Tag is prima, @Kerselaar. Dat heb ik inderdaad nog gedaan, ook op festivals! Wel wegwerp, maar eeuwen geleden, dus ik weet niet meer welk merk of waar ik ze kocht. Ik geloof o.a. Urinelle (ik had verpakkingen van 2 verschillende merken gekocht). Ik denk niet dat er heel veel verschil in zit, behalve dat je niet te licht karton wil. En het is handig om ze vooraf al eens te proberen.

2 likes

Is er iemand die vandaag met de trein heeft gereisd tussen Tilburg en Eindhoven? Ik vroeg mij af of er op dat traject veel te merken is van de werkzaamheden bij Den Bosch.

ahhhhh fack blaasontsteking :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Ik snap op zich nog wel dat er een pushnotificatie over Meghan wordt gestuurd, maar snap niet hoezo dit bericht niet?
VN: Miljoen plant- en diersoorten dreigen uit te sterven door toedoen mens https://www.nu.nl/wetenschap-quest/5877348/vn-miljoen-plant-en-diersoorten-dreigen-uit-te-sterven-door-toedoen-mens.html (via @NUnl)

11 likes

Ah nee beterschap!!

1 like

Is er hier iemand die mij op weg kan helpen met wetenschappelijke literatuur over de relatie tussen de hoeveelheid prikkels die we elke dag moeten verwerken (reclame, internet etc.) en stress of depressie? Of tussen de hoeveelheid prikkels en onze aandachtsspanne/diepte van onze aandacht? Ik zou zeggen dat ik hier wel iets over moet kunnen vinden, maar ik kan niet echt iets betrouwbaars vinden over wat ik nodig heb en ik weet ook niet zeker of ik goed zoek, want het is buiten mijn vakgebied.

Ja kut. Ik bestel glijmiddel voor mijn krullen, bezorger net aan de deur met een enorm pakket: zit er een babyborn in?!?! En nu moet ik zeker met de klantenservice gaan bellen van joe ik wilde glijmiddel. Zo geen zin in.

39 likes

Alleen als je met de stoptrein gaat.

1 like

De hamvraag: heeft de babyborn krullen??? :+1::woman_facepalming:

3 likes