Ik ook… Echt kut. Voel me echt een bejaarde heb 0 energie.
en ik heb net iets uit het servies van mijn oma kapot laten vallen
Het barbietopic laat me weer beseffen dat ik te weinig ‘speel’ als volwassene. Op welke manieren zorgen jullie ervoor dat je als volwassene blijft ‘spelen’?
Door crossfit! Lekker beetje in de rekken hangen en stoeien met gewichten, ik vind dat net spelen
Rollerskaten, funko poppetjes sparen :’)
Ik heb hetzelfde dilemma haha ik zou een schoonmaker echt overdreven vinden, maar ik vind het ook niet leuk🙄
Ik kijk die docu over huisarts Tromp en vraag me echt af of die co assistente nu zelf werkt als arts en hoe het met haar is
Ik zie ook echt duidelijk groen en grijs. En mijn vriend roze en wit
Ben wel benieuwd, hebben jullie eigenlijk (Nederlandse) gedichten die jullie mooi vinden? Ik ben daar zo niet in thuis, maar wel in geïnteresseerd!
Roze en wit maar wel met een groen/grijze waas
Omg als dit geen roze is??? Mijn vriend zegt ineens oh dit is een grijze en groene schoon haha wtf
Ik zie roze met groen?
Grijs en licht blauw
Ik zag eerst grijs en groen en nu roze met wit.
Haha hier precies hetzelfde. Ben stiekem best trots op mijn analytische brein.
Ja ik ook
Ik zie hem in eerste instantie als roze met wit maar kan ook zien hoe je hem als grijs met groen zou kunnen interpreteren
Ik heb 'm door photoshop gehaald met een pipet en daar issie dus wel grijs? Alleen die grijs komt in mijn ogen niet overeen met de kleur van de schoen
Ik geloof dat ik gek word

Ik hoorde gister een liedje en ik baal ervan dat ik hem niet geshazamd heb. Het is volgens mij een Spaans nummer, vrolijke muziek en de melodie in het begin doet me ergens aan carnavals muziek denken.