ik zie overduidelijk roze en alleen maar roze :’)
In eerste instantie zie ik roze wit. Maar als ik focus op het witte Vans logo kan ik ook grijs met groen zien.
(Is niet nieuw trouwens, al best oud!)
Bij de jurk zag ik echt enkel wit met goud.
De belichting van die foto is heel gek, waardoor de kleur van de foto inderdaad grijs is maar je ziet aan alles dat deze foto niet ‘true to colour’ is. Volgens mij corrigeren je hersenen gewoon voor die gekke belichtig als je hem als roze met wit ziet, dat je de lichte kleur neutraliseert naar wit en daarmee de grijze kleur naar roze
Edit: vergelijkbaar met dit, er zit geen rood in deze foto door het gekke filter maar je ziet de aardbeien wel als rood omdat je dat filter in je hoofd corrigeert
ik zie geen Vans logo!
haha ik bedoel gewoon die streep op de zijkant sorry onduidelijk
Het is trouwens roze en wit (als dit artikel klopt van Glamour haha)
Dan ben ik dus achterlijk: achter in de geestelijke ontwikkeling.
Ik zag eerst grijs/groen en net scrolde ik er weer voorbij en was het ineens wel roze/wit
Ik vind dit soort dingen zo bijzonder! Ik zie hier met geen mogelijkheid roze en wit in terwijl er toch aardig wat reacties zijn die dat wel zeggen
Alvaro soler - loca misschien?
Nou ik zie er echt met geen mogelijkheid groen en grijs in hoor dus ik betwijfel of ik überhaupt wel een linker hersenhelft heb
Okay maar rechts/links brein heeft hier toch geen kut mee te maken
Zoek je iets leuks voor aan de muur stuit je op dit op etsy???
Naar wie zou je dit sturen? Thierry of zo? Geen veenollen maar andere dieren.
Ben eens benieuwd of er hier een correlatie is
- Ik zie roze en wit (rechter hersenhelft) en ben rechtshandig
- Ik zie roze en wit en ben linkshandig
- Ik zie groen en grijs (linker hersenhelft) en ben rechtshandig
- Ik zie groen en grijs en ben linkshandig
0 stemmers
Dingen proberen die ik nog nooit gedaan heb! Verder is hoopdance voor mij buitenspelen, en binnen vind ik het leuk om te ‘knutselen’. Laatst had ik zin om iets te maken dus toen heb ik klei gehaald en de hele middag een potje zitten kleien, was een superleuke dag.
Wooow ik zag het eerst groen/blauwig en grijs en toen veranderde het langzaam in roze wit. Heel spacend dit
prairie dog
Ik zie in eerste instantie roze maar kan ook grijs zien, en ik schrijf links maar ben verder met alles rechtshandig
ik studeer neurowetenschappen maar ik heb nog nooit gehoord van de link linker hersenhelft dominant dus rechtshandig???