Wat je even kwijt wil #20

Mag ik wel een screenshot van whatsapp delen als ik toestemming heb van m’n gesprekspartner? :thinking:

Ik heb gesport!!! Ik voel me helemaal trots dat ik heb gesport op een vrijdagavond. Moet ik vaker doen. En vanavond niet op stap dus geen kater morgen dus ik kan heeerlijk van het mooie weer gaan genieten dit weekend. Voel me een echte succesful adult nu haha

4 likes

Jongens, jullie moeten me helpen. Er reed laatst een auto langs me en toen hoorde ik een stukje van een liedje, en nu wil ik weten welk liedje het is maar ik ken geen lyrics of iets; kan iemand aan de hand van mijn ge-wah-wah in deze audio-opname achterhalen welk nummer ik bedoel?

8 likes

Leuk dorp wel hoor, dat Someren :stuck_out_tongue:.
Lekker rustig aan doen! Ook super onhandig dan, als je zover moet voor de bedrijfsarts

1 like

Heb zo’n belachelijk fijne dag gehad en voel me echt heel happy. Fysio, bloed gedoneerd, in de schaduw nootjes gegeten en daarna uit eten. Heb daarvoor 1,5 uur in de file gestaan maar dat maakte me niks uit. Wat een heerlijk gevoel!

1 like

So cute

4 likes

Nee, want dat is voor ons niet te controleren.

1 like

Ok snap ik!

Nou ik ken dus alleen dit stukje haha

De volgende keer als je file hebt bij Someren mag je gerust even bij mij komen uitrusten hoor haha! Is inderdaad een rot stuk. A67 hier is altijd chaos.

@Briseis dit klinkt zo bekend! Nu wil ik het ook weten😅

3 likes

IK HEB HEM

@Krabsalade @Rozecoupeschaar het is Talk van Khalid

9 likes

Ahh oke top! Was toch niet helemaal wat ik in m’n hoofd had. Fijn dat je het zo snel weet haha!

1 like

Ja haha ben zo blij. Heb hier wel een paar dagen mee gezeten namelijk. Maar nu even de Top 40 opgezocht en daar stond ie in.

1 like

Kopen bij Zitmaxx, wel of niet doen? Kan me herinneren op Egf dat er slecht recensies waren

Hahaha nu je het zegr denk ik ohjaa duuh

Ik ben er achter gekomen dat er dichtbij mij geitjesboerderij is en dit bezoeken is mijn doel de komende tijd. Behalve met pasen want het zal wel belachelijk druk zijn dan omg.

10 likes

Ik ben deze dagen lekker op Schiermonnikoog met mijn vriend en schoonouders en ik vind het zo fijn dat we zo goed contact met ze hebben! We gaan dit schooljaar al voor de derde keer met hen mee en elke keer is het weer zo gezellig :two_hearts:

Morgen is ook nog eens mijn vriend jarig dus de voorbereidingen voor de taart en het versieren van de kamer zijn al begonnen! Ik heb stiekem in mijn koffer slingers meegenomen en nu net beneden verstopt. Dan kan ik vannacht lekker mijn gang gaan :tada: Ben alleen nog even in twijfel hoe ik dat ga aanpakken… een wekker zetten of hopen dat ik wakker word om te plassen (wat bijna elke avond gebeurt)

7 likes

Gender in de blender hadden ze laatst hier in de buurt! Dus mannen als vrouwen verkleed en andersom. Of door elkaar, whatever u like.

1 like

Wat zouden jullie vragen voor jullie verjaardag als je binnenkort jarig was?

Dingen die op gaan, dus eten of drank ofzo. Anders cadeaubonnen voor winkels waar je toch heen gaat, dan kan je je eigen cadeau kiezen en ben je langer jarig.