Wat je even kwijt wil #20

O nee! Hoe erg is het?? Of valt het het nog mee? Ik hoop dat je gewoon een egaal bruine gloed hebt nu

Ahh nou ik hoop dat het morgen meevalt dan:p

Beetje late reactie maar wat voor mij werkt is tijdelijk deactiveren! Dan verdwijnt je account wel even en kun je er niet op, maar dan is niet alles weg zegmaar en behoud je gewoon al je vrienden enzo. Het werkt voor mij ook goed want als ik me down voel kan ik er niet zo snel op, dus dan wordt dat FOMO gevoel niet versterkt.

1 like

O god… kan je het nog op een of andere manier bijwerken dan? :see_no_evil:

1 like

Misschien helpt het nog om even te scrubben onder de douche? Om eventuele lijnen in ieder geval iets meer te blurren?

1 like

Ik haat het als mensen aso zijn en op zich laten wachten. Ik ga naar een feestje vanavond en we hadden normaal om 22u afgesproken maar ze vertrekt pas over 5 min.

Maar goed, hopelijk veel goeie rock en metal straks :metal::metal:

Wanneer heb je weer een keer echt een dag vrij? Geen studie, geen werk?

Kijk je s8e2? (Eigenlijke vraag hier is vooral of die al te downloaden is)

1 like

Lijkt me niet want die moet in de US nog uitgezonden worden (vanavond, hun tijd) but I could be wrong.

Ja, daar ging ik eigenlijk ook wel van uit.

Had nog ijdele hoop haha

Bijzonder… Ik heb tien jaar terug ofzo een paar maanden bij iemand in huis gewoond maar heb daar nooit ingeschreven gestaan. Toch is daar ineens post bezorgd van de GGZ voor mij. Na tien jaar… En nooit is dat mijn officiĆ«le adres geweest. Dit is echt weird.

Ik vind spoilers zelf niet erg, had de link dus nog geklikt :stuck_out_tongue:

Heb podcasts echt helemaal ontdekt. Tijdens het in de zon zitten vind ik het fijn (anders verveel ik me heel snel), en voor het slapen ook. Nu luister ik vaak de master your mindset podcast voor het slapen gaan, soms is het iets te zweverig voor me maar ik vind de stem van die man zo fijn om naar te luisteren en dan val ik zo chill in slaap :sleeping:

Edit: vind die vrouw die af en toe tussendoor komt wel heel irritant

5 likes

Helemaal niet raar! Zou gewoon langs gaan, daar kijken ze echt niet gek van op

Ik zat in bed en voelde opeens iets kriebelen op mijn schouder. Loopt er een fucking SPIN over me heen. Ik wil echt huilen en durf niet meer te slapen ;_;

Uhl ik droomde dat ik bij een of ander goor smoezelig tankstation moest douchen echt bah. En toen kwam er een groep jongeren binnen en 1 nam mn schoenen mee. Toen pakte ik een pistool, en hij pakte ze alsnog dus vervolgens schoot ik zo’n 7 keer op hem vol in z’n borstkas en hij ging maar niet dood. Was best een taaie.

15 likes

Ik wist dat ik bij deze stage geen vrij heb met feestdagen maar het valt me nu even zwaar :frowning:

Vannacht toen ik lag te slapen hoorde ik een meisje help roepen. Eerst dacht ik zal wel iemand zijn die dronken is, maar toen bleef ze het maar roepen. Dus ik tegen m’n vriend of hij dat ook hoorde. Hij hoorde dat ook en stond gelijk paraat met z’n telefoon in zijn hand om 112 te bellen. Toen keek ik naar buiten en kwam de politie al aanrijden en later ook een ambulance.
Zij heeft waarschijnlijk een spuitje gekregen om haar rustig te maken en er waren ook 3 jongens bij, maar die zijn niet meegenomen.
Ben zoooooo nieuwsgierig wat er nu aan de hand was. En ik ben nu zo moe en ik moet werken

Pas je alsjeblieft echt goed op jezelf? Want dat duurt nog een tijdje… kan niet goed zijn voor iemand inderdaad. Wel kut dat al
Je verlofaanvragen worden afgewezen. :frowning: kan toch niet zo zijn dat je geen vakantie hebt… in 2.5 jaar 30 vrije dagen holycow :scream: ben het zeker met @Matilda eens. Ga overleggen met de planner en eventueel leidinggevende dat je eventjes op bent.

En hoe staat het er nu voor?:stuck_out_tongue: