Wat je even kwijt wil #20

Ik wil heel graag mijn Facebook foto veranderen want deze is oud en lelijk maar ik zit niet op die reacties erop te wachten. Mijn familie, die niet zo goed zijn in Facebook, zit er ook op en laat dan van die lame comments achter. :woman_facepalming:t3:
Of dat je er dan achter komt dat je te weinig met Facebook doet en 5 likes ofzo krijgt.

Gewoon doen en de reacties verwijderen (of kun je niet reacties uitzetten). Je krijgt vast niet 5 likes, en al is dat zo; boeie!!

2 likes

OMG. Ik zat heel rustig op mn kamer en ineens komt dr uit een hoek een REUZACHTIGE wesp. Wss een koniging ofzo. Ben nog nooit zo snel mn kamer uit gevlucht.

Ah ik had gister een bbq en erna gingen we singstarren dus ik dacht ik smeer Mn keel ff met wat sange, ging echt lekker en won echt veel.
Tot dit nummer, waar gewoon GEEN ENKELE SECONDE rust in zit, je zingt echt 3:30 aaneengesloten en van hoog naar laag en vice versa.

En midden in de laatste uithaal brak Mn stem en nu klink ik als de Lingomevrouw en als ik adem hoor je van die piepjes. Maargoed het was wel echt heel Nice.

27 likes

Zit op het vliegveld te ontbijten en naast me zitten mensen aan de steak en frites met wijn en bier erbij. Altijd leuk die vliegveldregels.

afbeelding

31 likes

Omg, wordt de lange spijkerjas weer hip?! Ik heb één kledingstuk uit mijn jeugd bewaard (die jas dus) om te kunnen zeggen: ‘Goh, wat leuk, dat droeg ik ook toen ik 13 was! Wacht, ik moet ‘m nog ergens hebben liggen…’ en ik denk dat het moment bijna daar is!!

32 likes

Maar kom jij wel aan je jaarlijkse wettelijke vakantiedagen als jij 30 dagen in 2,5 jaar tijd verlof hebt gekregen? Met 32 uur heb je jaarlijks recht op 128 uur. Neem je die ook op binnen 1,5 jaar tijd? En waarom worden al jouw verlofverzoeken afgewezen? Een werkgever moet daar een goede reden voor hebben zoals een ernstige verstoring van de bedrijfsvoering wat zelden aan de orde is.

3 likes

Spijkerstof wordt sowieso weer helemaal hip, alle winkels hangen er al mee vol

1 like

Wat een onrustige nacht. Heb gedroomd dat ik mn tentamens gemist had en daardoor in paniek was. En toen was ik mijn fiets kwijt en daarna wist ik niet meer waar de auto geparkeerd stond…
Heel raar, ben ook pas 4 jaar afgestudeerd ofzo :sweat_smile:

Wordt hierdoor wel gestresst wakker :face_with_raised_eyebrow: ga maar lekker in de zon lezen zo :sweat_smile:

1 like

Ik heb het idee dat de 30 dagen die ze vrij heeft van werk (en die ze gebruikt voor tentamens) in 2,5 jaar tijd veel te weinig is in verhouding met waar ze wettelijk recht op zou hebben

Heb zin om met koningsdag lekker op de vrij markt te struinen. Eb dan teleurgesteld thuis komen omdat er alleen maar troep was.

1 like

Elk jaar weer

1 like

Ik heb echt de ergste kater ooit omg.

2 likes

Ik ga niet vandaag door waarschuwingen van hier :sweat_smile:

3 likes

Heerlijk na 1.5 dag voo met familie nu in mn eentje aan t genieten van mn paasontbijtje.

38 likes

Nee meid gewoon doen! Ik ga je mentaal steunen want ik ga me er ook aan wagen vandaag :joy:

1 like

Je zou er een leuke tepel sticker op kunnen plakken

2 likes

Is er een manier om filmpjes van youtube te downloaden?

Youtube converter. Dan download je het filmpje in mp3. Gsen idee hoe je het filmpje zelf download

1 like

Ohja duh, sorry! Dit was echt even zo’n superrandom gedachte die ik me niet afvroeg omdat ik het nodig heb maar omdat het zo m’n brein inkwam. Niet eens aan google gedacht haha

@anon39978576 jaa!! Inderdaad, zo gooide ik m’n mp3 speler vol met trey songz :sunglasses:

2 likes