Hij is openbaar in de zin dat de foto altijd zichtbaar is. Maar het commenten en liken en de notificaties kun je echt uitzetten door hem op privé te zetten een vriend van mij doet dit structureel om dezelfde reden als jij en het werkt.
Ik heb al gedoucht en zit weer op mn balkon met een boek en forum. In de winter was dit al het moment om bijna richting bed te gaan en nu heb ik nog een hele avond over (wss lig ik over 2 uur in bed, omdat ik moe ben maar das niet erg)
Goeie dag vandaag
Ik moet mn nagels nog even lakken want het ziet er echt niet uit maar ik ben zo lui
Is het een beetje gelukt met verhuizen?
Kutzooooi, ik was een weekend in Nederland en het was de bedoeling dat ik vandaag weer terug zou gaan naar de stad waar ik nu woon in het buitenland, maar m’n trein (en alle andere treinen vandaag) is gecanceld Dus nu zit ik in m’n eentje vast in Brussel, terwjil ik het al zo moeilijk had vandaag om afscheid te nemen van m’n vriend en familie… Had ik dus net zo goed nog even in Amsterdam kunnen blijven
Hm balen ik duim voor je
Ah nee wat kut
En nu? Kan iemand je ophalen?
Haha nee ik woon hier zo’n 200 km vandaan dus dat is een beejte ver, ben echt in het midden van m’n reis, superonhandig. Maar heb nu een hotel genomen en omgeboekt naar morgen, als het goed is kan ik dat allemaal dclareren bij de vervoerder en anders bij de reisverzekering. Ben ook wel blij dat ik nog iets gevonden heb want ze hadden heel veel treinen gecanceld vandaag dus alles voor morgen zat al bijna vol en ook qua hotels zat veel al vol in de buurt.
Maareh mocht er nog iemand tips hebben voor iets leuks om in Brussel te doen morgenochtend hoor ik het graag!
Mijn hand staat zo strak vandaag. Heel irritant, zo maar even de oefeningen van de fysio doen.
Oor, oor, kop, buik, armen, benen. Zo zou ik het doen denk ik. Als de oren in verhouding groot zijn dan.
Ik kan echt van “wow ik voel me beter dan ik me sinds lange tijd gevoeld heb” naar “ah welcome back depressie” in een uur en word er echt heel moe van.
Ik heb net Haribo sokken gewonnen
Ja merk ook dat die korte vrijheid me een beetje opbreekt. Kan er precies niks mee.
Ja dat is lastig he. Daarom zou ik kijken hoe je er gelijke stukjes van kunt maken (maar wel beetje op gevoel, niet afwegen ofzo).
(Ik vind dat zo zielig eruit zien altijd, een paashaas met 1 oor of zonder pootjes)
Ik geloof niet dat dat kan
Ben ook altijd jaloers op mensen die naar de psycholoog gaan zien als een moment van opluchting en een gelegenheid om alles eruit te gooien haha. Heb inderdaad ook nooit zin om te wroeten en heb er de rest van de dag last van.
Maar altijd fijn om te horen dat er meer mensen zitten die t ook zo ervaren
Het is dan nog net spits. Maar er zullen inieder geval weinig scholieren zijn. En als het wel druk is dan is dat nog een overwinning. Succes!
Hier hetzelfde. Mijn vriend vraagt ook altijd hoe het was? Alsof daar ooit ‘leuk’ als antwoord op gaat komen.
Mensen denken vaak als ze mn fotos zien dat ik best lang ben. Nope gewoon 1.69 maar fotos worden van onder genomen.