Wat je even kwijt wil #20

Ik was altijd zo blij dat ik geen hooikoorts had en nu heb ik vanaf gisterochtend al tranende ogen die ik bijna niet meer open krijg van de irritatie :sob: Ik vrees het ergste.

1 like

Heb vandaag een jurkje aan zonder bh. Love it als het zo warm is. Maar mensen zijn hier vrij preuts en vinden t gek als je geen bh draagt. Dus buitenshuis doe ik t maar wel of ik draag iets wijds zodat t niet opvalt.

3 likes

Kuuuuuuuuuuuuuuut net weer een super leuk bloempotje uit het raam gewaaid.

2 likes

Mijn rechter oor piept dus iemand roddelt over mij (hoe rechter hoe slechter). Stom bijgeloof.
Heb net een vakantie geboekt, vrij snel, zonder uitgebreid onderzoek en 10.000 keer twijfelen zoals normaal, maar het is echt goedkoop.

8 likes

Ik : Kijk mam ik heb servies gevonden precies wat ik zocht.
Moeder die nooit kan zeggen “Oh leuk” : Oh is wel heel druk ik zou de borden rustig houden en de kopjes enzo met zon print.
??? WHY.

3 likes

Wow, next level. Ik zag stoelen in een model dat ik niet lelijk vond, in een kleur die ik niet lelijk vond, en voor een prijs die ik niet te duur vond. Die kocht ik :joy: (verder vond ik dus alles lelijk en/of te duur dus ik dacht hoppa afrekenen en gaan).

4 likes

Ik heb afgelopen dinsdag gesolliciteerd op een vacature als bedieningsmedewerker en heb nog geen antwoord gehad op mijn mail. Ik zat van de week ook op het desbetreffende strandpaviljoen en vroeg nog of ze mensen zochten en daarop was het antwoord ja en kreeg ik een visitekaartje. Nu twijfel ik om via Facebook een berichtje te sturen maar misschien is dat te gretig?

(Helpt ook niet dat ik vandaag op een andere aangeboden baan moet toezeggen ja of nee maar deze staat op nummer 2)

2 likes

Pffft hele middag bij opa en oma in de tuin gewerkt (ze zijn bijna 90), maar man man man, vermoeiend! Sowieso het werk in de hitte, maar ze kunnen het werk niet uit handen geven. Dus telkens als je niet oplet staan ze zelf weer te harken of gras op te rapen.

Ik hoop dat ik ook zo koppig word later haha

27 likes

hahahaha zo schattig

4 likes

Ik wilde me aanmelden op Textbroker, maar toen ik de eerste opdracht zag (de entreetest zeg maar) dacht ik al laaaaat maar. Er werd gevraagd om een licht wervende tekst over een product naar keuze. Oke. Wat is licht wervend? Moet ik het aanprijzen of een review schrijven? Wie is de opdrachtgever? Wie is het lezend publiek? Staat er allemaal niet bij, nou laat maar zitten :woman_shrugging:

4 likes

Aaaah stop dan te kijken!! Wat zij doen zegt niets over jou. Je bent niet dik en lelijk, je bent precies goed zoals je bent <3. Ga anders iets doen waar je zelf blij van wordt/ waar je niet over dit soort dingen nadenkt, want het laat je alleen maar onterecht slecht voelen. Ga desnoods je nagels lakken of een sudoku maken ofzo hihi

2 likes

Je kunt ook je profielfoto op privé zetten, dan komt het niet als melding binnen bij anderen en kan hij ook niet geliked worden (ook geen comments). Mensen kunnen hem dan alleen zien.

1 like

Thanks voor het meedenken. Ik zag er bij mij bij staan: je profielfoto is altijd openbaar. Dus nu durf ik niet meer

1 like

Hij is openbaar in de zin dat de foto altijd zichtbaar is. Maar het commenten en liken en de notificaties kun je echt uitzetten door hem op privé te zetten :slight_smile: een vriend van mij doet dit structureel om dezelfde reden als jij en het werkt.

1 like

Ik heb al gedoucht en zit weer op mn balkon met een boek en forum. In de winter was dit al het moment om bijna richting bed te gaan en nu heb ik nog een hele avond over :heart_eyes: (wss lig ik over 2 uur in bed, omdat ik moe ben maar das niet erg)

Goeie dag vandaag :smile:

20 likes

Ik moet mn nagels nog even lakken want het ziet er echt niet uit maar ik ben zo lui

Is het een beetje gelukt met verhuizen?

Kutzooooi, ik was een weekend in Nederland en het was de bedoeling dat ik vandaag weer terug zou gaan naar de stad waar ik nu woon in het buitenland, maar m’n trein (en alle andere treinen vandaag) is gecanceld :frowning: Dus nu zit ik in m’n eentje vast in Brussel, terwjil ik het al zo moeilijk had vandaag om afscheid te nemen van m’n vriend en familie… Had ik dus net zo goed nog even in Amsterdam kunnen blijven

1 like

Hm balen :frowning: ik duim voor je :heart:

1 like

Ah nee wat kut :frowning:
En nu? Kan iemand je ophalen?