Herkenbaar! Knuffel
@Prikkelbaar jij ook lieverd!
Niet recht van onder een foto nemen gekkie
Mijn zus is net bevallen en ik vind het zo zielig voor haar dat haar punani nu pijn doet.
Ik heb vandaag een paar uur gefietst en mijn hele onderkant is beurs. Auw.
Ik heb een bruinende BB cream van loreal en die is echt na 1 min. al droog! Top!
Dank je wel! Super lief zo’n kleintje maar ik vond het vooral heftig om haar zo te zien. Het gaat redelijk gelukkig, lief van je!
Benauwdheid was vanmiddag minder, maar nu is t er weer dus mn trucje van vorige keer maar weer testen (buik liggen met kussen eronder)…
Edit: 6 minuten later en het helpt wederom
Willen jullie morgen rond de middag voor me duimen? Ik ga solliciteren voor een bijbaantje
Doe ik! Hoelaat moet ik beginnen?
12u50
Net ff de vriendin van het jaar award binnen gesleept. Om half 10 nog koekjes voor m bakken en wat cookie dough aan m afstaan.
Hij moest er wel 1 ding voor doen, een ei bietsen bij de buren haha
Dat laatste leek me met pasen nu niet het moeilijkste
Haha nee was zo gebeurd. Wij hadden al onze eieren al op
Zelfde hier, maar dan met brownies. Ook geen eieren in huis dus ik ben maar voor een ei-loos recept gegaan, best goed gelukt! Love s’avonds bakken
Haha nice! Nu heb ik ook trek in brownies
Kan best nog, ik had ze met een half uurtje klaar
Ik heb vanmiddag dominos besteld omdat ik geen zin had om mijn taco’s te maken (had alle ingrediënten liggen) en rara wat ik net ook heb gemaakt en gegeten
Ik geef de schuld aan mijn brakheid door gisteren uit te gaan.
Haha ik weet niet of ik daar alsnog alles voor in huis heb. Moet namelijk morgen boodschappen doen, heb nauwelijks ontbijt voor morgen ook en … ik wil minder suiker eten eigenlijk, dus heb ook maar 2 kleinere koekjes op
Droog fohnen
Ik probeer mezelf te motiveren om nog even m’n hotelkamer uit te gaan en ergens wat te drinken ofzo maar het wil niet echt lukken :")