Wat je even kwijt wil #20

Haha nee ik woon hier zo’n 200 km vandaan dus dat is een beejte ver, ben echt in het midden van m’n reis, superonhandig. Maar heb nu een hotel genomen en omgeboekt naar morgen, als het goed is kan ik dat allemaal dclareren bij de vervoerder en anders bij de reisverzekering. Ben ook wel blij dat ik nog iets gevonden heb want ze hadden heel veel treinen gecanceld vandaag dus alles voor morgen zat al bijna vol en ook qua hotels zat veel al vol in de buurt.

Maareh mocht er nog iemand tips hebben voor iets leuks om in Brussel te doen morgenochtend hoor ik het graag!

1 like

Mijn hand staat zo strak vandaag. Heel irritant, zo maar even de oefeningen van de fysio doen.

Oor, oor, kop, buik, armen, benen. Zo zou ik het doen denk ik. :sweat_smile: Als de oren in verhouding groot zijn dan.

2 likes

Ik kan echt van “wow ik voel me beter dan ik me sinds lange tijd gevoeld heb” naar “ah welcome back depressie” in een uur en word er echt heel moe van.

11 likes

Ik heb net Haribo sokken gewonnen :biggrin::cherries:

36 likes

Ja merk ook dat die korte vrijheid me een beetje opbreekt. Kan er precies niks mee.

Ja dat is lastig he. Daarom zou ik kijken hoe je er gelijke stukjes van kunt maken (maar wel beetje op gevoel, niet afwegen ofzo).

(Ik vind dat zo zielig eruit zien altijd, een paashaas met 1 oor of zonder pootjes)

3 likes

Ik geloof niet dat dat kan :wink:

2 likes

Ben ook altijd jaloers op mensen die naar de psycholoog gaan zien als een moment van opluchting en een gelegenheid om alles eruit te gooien haha. Heb inderdaad ook nooit zin om te wroeten en heb er de rest van de dag last van.

Maar altijd fijn om te horen dat er meer mensen zitten die t ook zo ervaren :sweat_smile:

6 likes
okay spoilernaam gaat 3x fout maar ze zijn leuk

27 likes

Het is dan nog net spits. Maar er zullen inieder geval weinig scholieren zijn. En als het wel druk is dan is dat nog een overwinning. Succes!

2 likes

Hier hetzelfde. Mijn vriend vraagt ook altijd hoe het was? Alsof daar ooit ‘leuk’ als antwoord op gaat komen.

2 likes

Mensen denken vaak als ze mn fotos zien dat ik best lang ben. Nope gewoon 1.69 maar fotos worden van onder genomen.

1 like

Herkenbaar! Knuffel :heart::heart:

@Prikkelbaar jij ook lieverd!

2 likes

Niet recht van onder een foto nemen gekkie

Mijn zus is net bevallen en ik vind het zo zielig voor haar dat haar punani nu pijn doet.

50 likes

Ik heb vandaag een paar uur gefietst en mijn hele onderkant is beurs. Auw.

Ik heb een bruinende BB cream van loreal en die is echt na 1 min. al droog! Top!

1 like

Dank je wel! Super lief zo’n kleintje maar ik vond het vooral heftig om haar zo te zien. Het gaat redelijk gelukkig, lief van je!

1 like

Benauwdheid was vanmiddag minder, maar nu is t er weer :frowning: dus mn trucje van vorige keer maar weer testen (buik liggen met kussen eronder)…

Edit: 6 minuten later en het helpt wederom :+1:

3 likes