Wat je even kwijt wil #20

Nope

1 like

Nope

2 likes

Duurt lang. Maargoed als @vretenmetmaartje het al wel heeft, hoop ik dat t later vandaag komt.

1 like

Misschien verschilt het per bank? Ik zit bij ING

Zware ochtend. Zit ook uit te stellen om iemand te bellen.

Ik heb het wel al binnen en zit bij ING, dus denk dat het verschilt per bank.

Kom ik beneden in mijn badpak om in de zon een podcast te luisteren, is het nog bewolkt. Dan maar eerst de was doen en opruimen en hopen dat dadelijk de zon gaat schijnen.

3 likes

Dat is ook wel apart.

En @vretenmetmaartje heb inderdaad abnamro en m’n vriend met ing heeft het al wel. Dus ligt aan de bank ja…

@Totoro ik heb ook wel eens gehad dat mijn huurtoeslag een paar uur later ineens kwam! Houd hoop haha.

1 like

Ik denk dat de huur en zorgtoeslagen vandaag pas zijn overgemaakt. Als je bij de zelfde bank zit als waar zij het mee over maken dan heb je het eerder dan als je bij een andere bank zit.

Motivatie voor werk is ver te zoeken, gelukkig korte week. En mijn druiven zijn rimpelig :frowning:

Ik vind het zo stom dat de bieb pas om 2 uur open is hier .

Ik wilde net posten dat ik het irritant vind dat de UB om 19 uur al dicht gaat

Lol misschien moet ik maar eens opstaan om ten minste nog 6 uur te kunnen werken

Nul zin in

1 like

Ik had een volgverzoek van een random iemand en heb geaccepteerd. Don’t know why. Maar dacht dat ie mij alleen ging volgen zodat ik hem ging volgen maar nu is hij foto’s aan het liken van maanden terug :face_with_monocle:

Leuk als je geld binnenkrijgt maar meteen worden er ook 10.000 dingen weer van je rekening afgeschreven en dan valt het allemaal weer tegen. :expressionless:

4 likes

HHaha hier is ieh maar van 2 tot 5/6 open. Een gewone bieb hoor maar wil even wat uitprinten.

Op instagram? Waarschijnlijk krijg je dan straks een dm met Hi

5 likes

Nu ik weer in NL ben vergeet ik steeds dat ik in het ov iets voorzichtiger moet forummen, omdat men alles kan begrijpen wat ik bekijk en omdat ik probeer zo anoniem mogelijk te blijven zeker gezien de huidige ontwikkelingen met vrouw-met-ring

10 likes

Haha is dit een kleine plaats ofzo? Zo gaat de jeugd nooit aan het lezen

1 like

Wie is da?

2 likes