Haha sorry. Er staat een paard in de gang ja ja ja paard in de gang.
Dankjewel
Brrr ik zou die buis ook echt afsluiten. Sterkte
Ja volens mij wel, weerbericht zegt nog steeds 22/24 graden vanmiddag
En anders ben ik de lul met mn jurkje haha
Ja het wordt mooi weer!
Gefeliciteerd!
Waar komen al die spinnen ineens vandaan
Ik heb me net ziekgemeld en nu voel ik me echt een aansteller want ik meld me nooit ziek
Panty kan altijd nog uit als het warm is toch?
Ik zit dus de hele tijd achterdochtig om me heen te kijken. Mn schoonmoeder stuurde ook een foto van echt een joekel. Bedankt he.
Hierzo
Ik heb zelfs handschoenen aan en nog steeds koude handen, jammer weer dit
Zwart en denim en strak om je been. Is bij mij - hou die broek maar heel de zomer aan want die krijg je noooit meer uit.
Ik bedenk me net dat ik vgm geen zwarte skinny heb…
Ik heb geen slechte weersensor, ik draag gewoon graag zwarte skinny’s haha. En voor werk moeten wij zwart aan wat op zijn kortst een driekwart lengte mag zijn. Dus heb niet altijd keus. Draag wel ook jurkjes en korte broeken hoor. Maar ligt dus niet altijd aan een slechte sensor🤪
Precies dit. Voor mij is jeans seizoen nu al voorbij. (En dan draag ik voornamelijk mom jeans of vintage fit. Als ik nog eens denk dat skinny jeans een goed idee is heb ik echt een slechte dag)
Lol, het is voor mij altijd (skinny) jeans weer. Zelfs afgelopen vakantie waar het 35+ graden was droeg ik nog skinny jeans (wel geen zwart dan). Ik wandel superveel en ben veel buiten en heb daar echt geen last van.
Ik heb wel blote benen! Nu nog niet heel
Warm, maar Vanmidda
Ah shit, en een kruik? Heb je dat wel toevallig?
Sterkte
Hebben jullie al zorgtoeslag en huurtoeslag binnen?
Yes, staat er bij mij al sinds vanochtend vroeg op