Wat je even kwijt wil #20

Vind het stiekem wel fijn om te horen dat het niet aan mij ligt haha! En superlief, dankjewel! Ik heb straks het bijbehorende college dus ik hoop dat het dan wat duidelijker wordt allemaal, en zo niet stuur ik je misschien nog wel een berichtje :blush:

Edit: thanks voor het filmpje! Ga m zo kijken

1 like

Ik heb het ook nog niet ontvangen. Wel al alle andere toeslagen. Krijg je het ook voor het eerst?

Wat mij vooral heeft geholpen is het discussieren in de klas. We lazen de tekst met zijn allen en gingen er daarna verder op in. Veel kunstteksten zijn ontzettend ‘zwaar’ en dan helpt het door het er met een ander over te hebben. Succes!

2 likes

Ik zit in de trein van zurich naar zagreb en geniet echt onwijs van het uitzicht, het is allemaal zo mooi! Nooit geweten dat reizen met de trein zo ideaal kon zijn :heart_eyes:

26 likes

Door het weer van de afgelopen tijd zijn m’n sproeten veel meer zichtbaar en ik vind het zo mooi. Keek vanochtend in de spiegel en ik dacht echt daammnn I look good today. :cool:

@Taksi jaa de trein is echt m’n favoriete vervoersmiddel <3

5 likes

Ik heb er slechte zin van. Loon was sowieso al laat door lang weekend maar nu hebben al mn collega’s al loon en ik niet. Stomme bank. Net in de maand dat ik een beetje extra moneys zou krijgen en ik ben verdorie nieuwsgierig hoeveel extra.

1 like

Ik ben zo brak dat ik nog steeds mijn bed niet uit durf

1 like

Ongemakkelijke verspreking van een collega… Jaa die EDMR filmpjes dat mensen gaan fluisteren en eten enzo!!!
BogusFormalGermanspaniel-small

17 likes

Zo stom, heb een vakantievriend van afgelopen zomer gefeliciteerd met z’n verjaardag, blijkt hij over twee dagen pas jarig te zijn en heb ik de verkeerde datum onthouden haha. Nouja, beter te vroeg dan niet.

2 likes

Ik heb nog een paar eeltsokken in de kast van de Action. Is het veilig hahaha? Ben zo’n schijterd.

Je zou eens bij een schoenmaker kunnen vragen? Misschien kunnen ze het wel korter maken of er een gesp inbouwen?

2 likes

ah ik heb zoveel vlinders in m’n buik, zo lang niet meer gehad. Ik weet ook echt niet waar het naartoe gaat met deze jongen, het maakt me zenuwachtig. Voel me net weer een verliefde chick van 15 haha.

15 likes

Oeps, misschien moet ik maar eens gaan lunchen :blush::sweat_smile:

2 likes

Whoops misschien moet ik dan eens gaan ontbijten

4 likes

Haha misschien een goed idee :sweat_smile:

3 likes

Even wat uitprinten veranderde in het grote gedoe.

1 like

:+1:t2:

5 likes

Ja de andere toeslagen wel! Had net gebeld en ik krijg het met terugwerkende kracht volgende maand pas voor het eerst.

Ik heb al tien keer bijna op het Game of Thrones topic geklikt, maar ik heb de laatste aflevering nog helemaal niet gezien. Gelukkig bedacht ik me elke keer net op tijd.

4 likes

Ik twijfel erg of ik mijn bijbaan alvast moet opzeggen voor m’n afstuderen (augustus)… Mijn werkgever wisselt het liefst van personeel in de zomer. Maar het is echt mijn vrees om maandenlang zonder werk te zitten straks. Anderzijds geeft het misschien wel een boost om met hoge spoed iets anders te zoeken als ik het heb opgezegd. Tja.