Wat je even kwijt wil #20

Que

1 like

Wat moet je lezen?

Die “glamorous poodle” was blijkbaar depressief totdat ze geverfd werd en steentjes op haar nagels geplakt kreeg :confused:

1 like

Fried over minimalism, of hij noemt het literalism. En dan gaat het over objecthood en anti-kunst en over hoe een object theater kan zijn (denk ik), en ik snap het in grote lijnen wel maar er wordt constant met termen gesmeten en ik heb precies 0 achtergrond in kunstgeschiedenis dus het is een beetje een struggle haha

1 like

Bedankt voor al jullie duimpjes!

Ik kon er al wat vroeger terecht en ben net terug. Ik heb denk ik wel een positieve indruk nagelaten maar ze willen nog 2 weken wachten zodat andere kandidaten zich ook nog kunnen aanmelden.
Ik hoor over 2 weken dus iets, maar had ergens wel gehoopt dat ze direct ja of nee gingen zeggen, nu zit ik nog 2 weken in onzekerheid en de zomervakantie waarin ik net wil werken komt ook steeds dichterbij

4 likes

Ik had verwacht dat ik vandaag voor het eerst huursubsidie zou krijgen en dat is dus blijkbaar niet zo. En nu moet ik weer met de belastingdienst bellen en dat haat ik.

Een vriendin van me heeft het ook nog niet binnen (ze zit bij abn) en ik (bij ing) wel. Misschien dat het aan je bank ligt en het later vandaag alsnog komt?

Ik woon nu 4 maanden in mijn huisje en ik heb al meerdere grote spinnen weggehaald. :cry:

Nee ik heb de zorgtoeslag wel al! Heb ook ING. Hang nu al 14 minuten in de wacht ook :hot_face:

Ah balen. Succes!

O god, ik wordt weer terug gekatapulteerd naar het begin van het schooljaar. Dat is inderdaad een heel lastig artikel, helemaal als je weinig achtergrond hebt. Als je vragen hebt oid, mag je me altijd pm’en. Dan ga ik even mijn aantekeningen uit die tijd opzoeken.

Edit: helpt dit filmpje misschien? @Dazed

Vind het stiekem wel fijn om te horen dat het niet aan mij ligt haha! En superlief, dankjewel! Ik heb straks het bijbehorende college dus ik hoop dat het dan wat duidelijker wordt allemaal, en zo niet stuur ik je misschien nog wel een berichtje :blush:

Edit: thanks voor het filmpje! Ga m zo kijken

1 like

Ik heb het ook nog niet ontvangen. Wel al alle andere toeslagen. Krijg je het ook voor het eerst?

Wat mij vooral heeft geholpen is het discussieren in de klas. We lazen de tekst met zijn allen en gingen er daarna verder op in. Veel kunstteksten zijn ontzettend ‘zwaar’ en dan helpt het door het er met een ander over te hebben. Succes!

2 likes

Ik zit in de trein van zurich naar zagreb en geniet echt onwijs van het uitzicht, het is allemaal zo mooi! Nooit geweten dat reizen met de trein zo ideaal kon zijn :heart_eyes:

26 likes

Door het weer van de afgelopen tijd zijn m’n sproeten veel meer zichtbaar en ik vind het zo mooi. Keek vanochtend in de spiegel en ik dacht echt daammnn I look good today. :cool:

@Taksi jaa de trein is echt m’n favoriete vervoersmiddel <3

5 likes

Ik heb er slechte zin van. Loon was sowieso al laat door lang weekend maar nu hebben al mn collega’s al loon en ik niet. Stomme bank. Net in de maand dat ik een beetje extra moneys zou krijgen en ik ben verdorie nieuwsgierig hoeveel extra.

1 like

Ik ben zo brak dat ik nog steeds mijn bed niet uit durf

1 like

Ongemakkelijke verspreking van een collega… Jaa die EDMR filmpjes dat mensen gaan fluisteren en eten enzo!!!
BogusFormalGermanspaniel-small

17 likes

Zo stom, heb een vakantievriend van afgelopen zomer gefeliciteerd met z’n verjaardag, blijkt hij over twee dagen pas jarig te zijn en heb ik de verkeerde datum onthouden haha. Nouja, beter te vroeg dan niet.

2 likes