Ik zou me gewoon aan het opzegtermijn houden als ik jou was. Tenzij je zeker weet dat hij/zij je wel blijft inplannen nadat je hebt aangegeven te willen stoppen
Ik zit in de terminal om hopelijk oer een uur de trein naar Engeland te pakken, hoop heel erg dat ik vanavond gewoon thuis ben! Al was het ook wel lachen om een dagje in Brussel rond te hangen, heb alleen uit zelfmedelijden te veel geld uitgegeven aan comfort food en Belgische bonbons, vrees dat ik dat toch niet bij mân reisverzekering kan claimen haha
Hahaha nee was het maar zo
Of telt een foodbaby ook
Oh echt? Dan ga ik straks ook maar even bellen, want dan zal ik het ook pas volgende maand krijgen denk ik zo.
Ik ging naar het toilet op de sportschool en het rook er super naar sperma. Behalve dat ik een beetje over mân nek ging, dacht ik vooral: âgood for you, you go girlâ.
Ja was een treinstel was zo:
We hadden geluk dat we in dat deel mochten zitten en er plek was, onze interrail kaart had nl een gratis upgrade naar 1ste klas.
Nu hebben we wederom geluk en ons eigen âhokjeâ in de trein !
Dankjewel !
Het filmpje was supernuttig! En mân docent heeft het ook nog verder verduidelijkt en hij gaf ook aan dat het niet erg was als je niet alles begreep en het een lastige tekst vond dus dat was ook fijn haha. En we gaan de meeste teksten inderdaad in groepjes bespreken dus denk dat het wel goedkomt dankjewel voor je hulp!
Mijn brein werkt niet meer. Boodschappen gedaan, in de winkel meerdere keren stilgestaan âvolgens mij vergeet ik ietsâ. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik ECHT niets vergeten ben.
Fiets ik thuis de oprit op⊠Aardappeltjes vergeten
Hahahaha wat erg zeg! Ik kan zo een lijstje maken met dingen die NIETS kosten.
Heeft iemand verstand van Renaults en wil mij even PBen?
Ik werd vrijdag nog gebeld nav mân telefoontjes over mân bezorger. Bleek niet de terugkoppeling te zijn, maar zij ging over âspeciale klachtenâ en wilde ook nog weten hoe of wat. Ook zij vond het niet kunnen en zou mij deze week nog terugbellen als zij meer wist over hoe de klacht afgehandeld is door zijn leidinggevende. Is nog niet gebeurd, maar zie nu wel in de app dat ik morgen een coulance pakketje ontvang? Wat het inhoudt geen idee, gebaar is vast goedbedoeld ook, maar jeetje lekker ironisch in het geval van zoân klacht⊠Dat waarschijnlijk de desbetreffende bezorger nu alsnog aan mân deur komt (en dan ook nog met zoiets?) ook al bestel ik zelf sindsdien bewust niks tot ik meer weet om te voorkomen dat ik hem weer moet zien (dat ook gezegd tegen ze)⊠Ga ook niet open doen hoor mocht ik thuis zijn, tis goed.
Ik ben in mân eentje aan het gourmetten.
Heerlijk
Ik denk het niet, vermoed dat het gewoon een standaard opvolgactie in het geval van vervelende klachten (vermiste pakketjes ofzo waarbij zij verantwoordelijk zijn) en dat het wellicht dus los staat van je type klacht (al komt zo één als de mijne denk/hoop ik ook niet vaak voor, dus normaal geen probleem). En een terugkoppeling krijg je normaal gesproken ook niet, dus daar hoeven ze normaal ook geen rekening mee te houden met wachten met versturen van zoân coulance ding, maar in mijn geval vonden ze het belangrijk dat ik die wel zou krijgen en daarbij dus ook horen of hij nog dezelfde route heeft. Gezien ik dat nu nog niet weet (hoop wel dat ze er indd nog bij me op terugkomt) ga ik dus voor de zekerheid niet open doen Sowieso ongemakkelijk ook dat als hij wel nog de route heeft dat hij dan ook ziet dat er zoân pakketje naar me onderweg is (al zal hij allang vd klacht gehoord hebben denk ik inmiddels en is ook duidelijk dat ie van mij afkomt natuurlijk).
Wil je iemand anders open laten doen. Ik wil zo graag weten wat het pakketje is.
Haha ik woon alleen helaas al zou het anders ook wat âlafâ voelen van me. Wie weet brengt ie het na een paar pogingen naar een afhaalpunt! Hopelijk gaat ie me iig niet weer bellen ofzo (appen kan niet meer gelukkig) als ik niet open doe
al denk ik aan te kunnen nemen dat ze wel duidelijk gemaakt hebben me niet meer te contacten (mag ik hopen althans haha).
Ik hou je op de hoogte
Ik was vandaag op kantoor en er was totale wanorde in kleding: de een in pak, de ander in korte broek met slippers, blote benen en opeens grappig om te zien dat zoveel mensen tattoeages hebben.
Ik keek vandaag op mijn rekening omdat we vandaag zorgtoeslag krijgen en toen zag ik ook opeens dat ik mijn belasting vandaag ook heb terug gekregen
#blessed
Ik werd vanmorgen door een random persoon 18 geschat, heb vanmiddag mân haar afgeknipt en mân zusje zei dat ze me nu 16 zou schatten. Ik ben 23, maar ach