Wat je even kwijt wil #20

Ik heb nog een paar eeltsokken in de kast van de Action. Is het veilig hahaha? Ben zo’n schijterd.

Je zou eens bij een schoenmaker kunnen vragen? Misschien kunnen ze het wel korter maken of er een gesp inbouwen?

2 likes

ah ik heb zoveel vlinders in m’n buik, zo lang niet meer gehad. Ik weet ook echt niet waar het naartoe gaat met deze jongen, het maakt me zenuwachtig. Voel me net weer een verliefde chick van 15 haha.

15 likes

Oeps, misschien moet ik maar eens gaan lunchen :blush::sweat_smile:

2 likes

Whoops misschien moet ik dan eens gaan ontbijten

4 likes

Haha misschien een goed idee :sweat_smile:

3 likes

Even wat uitprinten veranderde in het grote gedoe.

1 like

:+1:t2:

5 likes

Ja de andere toeslagen wel! Had net gebeld en ik krijg het met terugwerkende kracht volgende maand pas voor het eerst.

Ik heb al tien keer bijna op het Game of Thrones topic geklikt, maar ik heb de laatste aflevering nog helemaal niet gezien. Gelukkig bedacht ik me elke keer net op tijd.

4 likes

Ik twijfel erg of ik mijn bijbaan alvast moet opzeggen voor m’n afstuderen (augustus)… Mijn werkgever wisselt het liefst van personeel in de zomer. Maar het is echt mijn vrees om maandenlang zonder werk te zitten straks. Anderzijds geeft het misschien wel een boost om met hoge spoed iets anders te zoeken als ik het heb opgezegd. Tja.

Ik zou me gewoon aan het opzegtermijn houden als ik jou was. Tenzij je zeker weet dat hij/zij je wel blijft inplannen nadat je hebt aangegeven te willen stoppen

Ik zit in de terminal om hopelijk oer een uur de trein naar Engeland te pakken, hoop heel erg dat ik vanavond gewoon thuis ben! Al was het ook wel lachen om een dagje in Brussel rond te hangen, heb alleen uit zelfmedelijden te veel geld uitgegeven aan comfort food en Belgische bonbons, vrees dat ik dat toch niet bij m’n reisverzekering kan claimen haha

8 likes

Hahaha nee was het maar zo :heart_eyes:
Of telt een foodbaby ook :joy:

2 likes

Oh echt? Dan ga ik straks ook maar even bellen, want dan zal ik het ook pas volgende maand krijgen denk ik zo.

Ik ging naar het toilet op de sportschool en het rook er super naar sperma. Behalve dat ik een beetje over m’n nek ging, dacht ik vooral: “good for you, you go girl”.

12 likes

Ja was een treinstel was zo:

We hadden geluk dat we in dat deel mochten zitten en er plek was, onze interrail kaart had nl een gratis upgrade naar 1ste klas.
Nu hebben we wederom geluk en ons eigen ‘hokje’ in de trein :grin:!

Dankjewel :heart:!

21 likes

Het filmpje was supernuttig! En m’n docent heeft het ook nog verder verduidelijkt en hij gaf ook aan dat het niet erg was als je niet alles begreep en het een lastige tekst vond dus dat was ook fijn haha. En we gaan de meeste teksten inderdaad in groepjes bespreken dus denk dat het wel goedkomt :blush: dankjewel voor je hulp!

1 like

Mijn brein werkt niet meer. Boodschappen gedaan, in de winkel meerdere keren stilgestaan “volgens mij vergeet ik iets”. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik ECHT niets vergeten ben.

Fiets ik thuis de oprit op… Aardappeltjes vergeten :expressionless:

2 likes

Hahahaha wat erg zeg! Ik kan zo een lijstje maken met dingen die NIETS kosten.

1 like