Wat je even kwijt wil #20

Ik slaap vrijwel nooit door, word vrijwel altijd 1 x per nacht wakker. Maar volgens mij is dat best normaal!

Weinig slaap heeft nooit iets goeds voor me gedaan, daar word ik juist stikchagrijnig van. Dus denk niet dat dat de oplossing is.

Wellicht ben ik gewoon niet helemaal fit, veel mensen om me heen zijn ook ziek. Maar bedankt voor het meedenken :grinning:

Vind het niet perse aso, zou het gewoon proberen. Milieutechnisch niet zo verstandig, maar je zou het ook nog kunnen terugsturen en opnieuw bestellen, toch? Dus als je dat voorlegt dan gaan ze er misschien in mee :blush:

Ik heb zojuist toegezegd een praatje te houden over stagelopen voor mijn opleiding. Dazed die vrijwillig voor een groep mensen gaat praten, het moet niet gekker worden. Ik snap ook niet zo goed waarom ik ja gezegd heb? Ik vind public speaking echt verschrikkelijk. Nouja, goede oefening om m’n angst te overwinnen zullen we maar zeggen.

10 likes

Het liefst zou ik elke dag pannenkoeken als lunch (en vooruit, ontbijt) eten, en nee ik vind mijn boterhammen en havermout niet heel lekker. Maar je kunt beter denken aan ‘wat doet het voor mijn lichaam, wat heeft mijn lichaam nodig?’ en vaak kom ik dan toch uit op gezondere opties. En die ongezonde heel lekkere dingen kunnen natuurlijk ook, maar wel in mate.
Ik ben trouwens vaak ziek/zwak/misselijk (aka verkouden met koorts), en ik probeer nu echt op mijn eten te letten in de hoop dat ik zo ziek zijn kan voorkomen. En ik weet dat mijn lichaam meer heeft aan voedzaam voedsel dan aan allerlei lege dingen. En het voelt wel goed om zo voor mijn lichaam te zorgen! Je hebt er maar eentje.

2 likes

Ik heb vannacht 4,5 u geslapen (4 uur naar bed, 8 uur wakker, toen nog klein uurtje kunnen slapen) en ik dacht nou red het allemaal wel. Maar nu ga ik ongeveer instorten en ik weet dat als ik moe ben mijn korte termijngeheugen niks is en ik domme dingen kan uitkramen, alsof ik niet helemaal op de wereld of dronken ben. Dus hoop dat die date vanavond een goed idee was
 :stuck_out_tongue:

Ik weet niet beter dan dat dat gewoon mag, maar ik weet niet of dat verschilt per werkveld

Spreek enkel uit eigen ervaring

1 like

@Indolence ik denk dat je dat met je bedrijfsarts moet bespreken, dacht dat het gewoon mocht.

Hahaha droog

Ja klopt hoor. Ik ben ook wel weer begonnen met ‘beter’ eten want ik wil ook wat kilo’s kwijtraken maar je zou mij gewoon nooit heel blij maken met AGV of iets dergelijks. Dat eet ik omdat het voeding is voor mijn lichaam maar niet omdat ik denk jippie even lekker dineren haha.

1 like

Zijn hier hiphop (oa trap) liefhebbers? Lijkt me leuk om een topic te hebben om over (nieuwe) muziek te praten maar ik weet niet in welke categorie.

Tot die tijd: wat vinden jullie van Lil Uzi’s nieuwe song (al was die al even uit) en de bijbehorende clip? Aan de ene kant vind ik het wel mooi (en kunstig), maar al die naakte vrouwen ook weer

1 like

Maar misschien is dat ook het probleem. Er is zoveel meer gezond eten dan AVG. Sinds ik meer en beter ben gaan koken vind ik gezond eten ook lekker. Eet alsnog graag ongezond hoor, maar heb ook zat gerechten die ik echt geen straf vind om te eten. Vaak niet eens veel moeite.

1 like

Waar @Jip Maar zelf vind ik het alsnog niet erg om niet lekker maar wel voedzaam eten te eten. Voor mij persoonlijk hoeft eten niet altijd lekker te zijn namelijk. Heb ook een vriendin die nooit een bij elkaar geraapte maaltijd zou eten, maar ik vind eten dan denk ik veel minder belangrijk. Als ik een paar keer in de week een echt lekkere (en die kan ook gezond zijn inderdaad) maaltijd eet en daarnaast een paar niet boeiende, dan vind ik dat echt meer dan prima. AVG voelt bijvoorbeeld super makkelijk, hoef ik daar niet over na te denken.

1 like

Waarom vinden sommige (volwassen) mensen het nog steeds normaal om nihao te roepen :slightly_frowning_face:

Ik ben nu bezig Sinterklaas uit te leggen aan iemand (ok mijn date) die er nog nooit van gehoord heeft. Hoe meer ik het uitleg, hoe debieler het klinkt. Man man ik schaam me gewoon ofzo :sweat_smile:

14 likes

Waarom vond ik het ook alweer een goed idee om vanochtend op de fiets naar werk te gaan
 Natuurlijk moet het nnu kei hard regenen als ik klaar ben.

2 likes

Ik reis niet zo vaak meer met de trein maar vandaag wel, ik had meteen te maken met een manspreader. Moest direct aan het forum denken.

3 likes

Zo het stormt hier

1 like

Dit is een gewone huisspin
 komt overal in Nederland voor. Niet giftig maar ziet er tropisch uit.

1 like

Kak.
Gisteren flinke bestelling gedaan bij Douglas. Vandaag mail dat er vanavond tot 21.00 25% korting is op alles. Dus sla je slag mocht je nog wat nodig hebben.

1 like

Dit klink heel lief😍

1 like