Aah vet leuk!!
Hoe had ie t anders moeten doen dan?
Ik ga zo lekker op het nieuwe album van BTS, maar vind het zo jammer dat ik het niet mee kan zingen.
Ik denk dat dat misschien vanuit hygiënisch oogpunt niet mag. Die kannen gebruiken ze vaak meerdere keren.
Nee maar dan is de hele milieubewuste meerwaarde van je eigen beker meenemen ook totaal verdwenen. Daar moeten ze dan toch echt wat anders op bedenken.
Ik ben best makkelijk met restjes, maar eten dat niet in de koelkast bewaard is kun je het beste gewoon weggooien.
Het lijkt in het begin moeilijk, maar als je de tekst fonetisch leert heb je het zo onder de knie
Ik zou het zeker proberen! Bij mijn werk accepteren we cadeaubonnen van jaren geleden ook nog steeds
Niet zwak van je!
Ik had een koelkast met vriezer besteld (yesssssssss, finally) en de man die hem kwam bezorgen was zo aardig haha. Ik woon op de bovenste etage en toen hij de trap op kwam zei hij: jij woont dichtbij God! Hahaha ah. Zo vrolijk was hij haha. En ik nu ook, nu ik eindelijk een normale koelkast met een vriezer heb
Dat probleem heb ik dus ook haha
Dankjewel, ik ga het weggooien.
Ik ben op zoek naar een water- en winddichte jas die lekker warm is. Hoeft geen dikke winterjas te zijn, maar is wel bedoeld voor in de winter en/of het najaar. Het liefst een iets langer model.
Hebben jullie tips? Of misschien aanraders voor merken? Ik zie door de bomen het bos niet meer echt… Vind bijvoorbeeld dat Jack Wolfskin en Elvine mooie jassen hebben, maar welke ik dan moet kiezen… Hopelijk heeft iemand hier een goede tip haha
Nog een merk voor je lijstje, maar ik ben zelf heel tevreden over Tenson.
Ik heb een elvine jas, echt beste aankoop ooit! Ik heb de tiril maar ik weet niet nog of die te koop is.
Ja dat is inderdaad een beetje belachelijk, helemaal omdat ze bij starbucks dan ook nog hun eigen herbruikbare bekers promoten. Eigenlijk misbruik maken van de goedheid van me sommige mensen.
@Fenayi goed dat je gebeld hebt! Mag je langs komen?
Laat je t weten?
__
En iemand vroeg of er lymfeklieren in je oksel zitten: antwoord ja. En ze zijn belangrijker dan je denkt
Ik heb echt vet luxe chocolade gekregen van de kleinkinderen van een bewoner op mijn werk. Jammer dat ik op dieet ben
Dit is echt zo herkenbaar. Ik ben oude Flairs aan het lezen en daar staat altijd een rubriek in “hap-slik-weg” en ik vroeg me echt af of die mensen het ook oprecht heel lekker vinden wat ze in een week eten. Ik eet echt het liefst alleen maar dingen die ik echt lekker vind, en helaas is dat bijna allemaal ongezond. Maar ik ga nu weer vaker dingen eten die iets minder ongezond zijn en dus ook iets minder lekker, maar ik blijf het jammer vinden haha.