Wat je even kwijt wil #20

Maak je er ook nog dingen mee of ben je dr alleen om te wippen.

55 likes

Gaat lekker!!!

1 like

Haha, zoveel is dat toch niet?

1 like

Niet zo bijten, neem anders gewoon een koekje

1 like

“Wat je zegt ben je zelluf” oke meit

Dat is subjectief he, ik vind het echt veel, zou zelf nooit met 4 verschillende mannen in 4 weken seks hebben. Dus voor mij is het verbazingwekkend veel. Maar volgens mij heeft @Oprah het wel nice daar en daar gaat het om :sunglasses:

13 likes

Hij heeft. Sorry kon het niet laten heel flauw negeer mij.

Top reis!

3 likes

@Oprah oeps had je verkeerd getagd :joy: in m’n vorige bericht, nu aangepast.

1 like

Geen idee wat een godiv is, maar is goed :).

Ik nu:

34 likes

Bijzonder. Maar nee.

Helemaal nergens voor nodig dit. @oprah doet volgende week verslag van nummer 5.

( veel te weinig)

6 likes

Helemaal nergens voor nodig dit.

Haha wat?
De discussie tussen @anon42289517 en @Indolence is nu wel erg kinderachtig, maar het enige wat Indolenece vroeg voor dit begon was: ik ben benieuwd hoeveel het er nu eigenlijk zijn. Wat is daar nou weer ‘een inside joke’ aan. Veenbes vatte dit misschien op als een judgement over de hoeveelheid? Maar zo interpreteerde ik het niet. Kon het prima volgen als outsider.

10 likes

Ik werk bij een bedrijf die over (vaar)wegen gaat en alsnog valt het mij extra op.

1 like

Nee, het was meer een luchtige opmerking van mijn kant. Ik snap niet zo goed waarom er dan meteen gehapt moet worden.

1 like

Ik ken haar niet, dus ik heb ook geen idee waarom ze een probleem met me heeft. Maar goed, we kunnen niet allemaal vrienden zijn.

Waarom worden mijn katten helemaal dol als ik de vaatwasser uitruim??? Vooral bij het bestek

19 likes

In ieder geval. Ik ga een auto kopen en ik vind het zo superspannend. Nog tips voor dingen die je echt in je auto moet hebben liggen? En tips voor goede verzekeringen?

3 likes