Wat je even kwijt wil #20

Ik reis niet zo vaak meer met de trein maar vandaag wel, ik had meteen te maken met een manspreader. Moest direct aan het forum denken.

3 likes

Zo het stormt hier

1 like

Ik zag vandaag een man met een sleeve van Albert Heijn tattoos. Het was echt cool.

25 likes

Dit is een gewone huisspin
 komt overal in Nederland voor. Niet giftig maar ziet er tropisch uit.

1 like

Zo leuk, wist niet dat ik daar aan mocht toevoegen!

1 like

Kak.
Gisteren flinke bestelling gedaan bij Douglas. Vandaag mail dat er vanavond tot 21.00 25% korting is op alles. Dus sla je slag mocht je nog wat nodig hebben.

1 like

Ik ga daar een keer voor zitten, leuk! :smiley:

1 like

Dit klink heel lief😍

1 like

Heeft iemand nog een leuke netflix tip voor een film die lekker weg kijkt? Niet te ingewikkeld of eng dus. Heb er wel al veel gezien :grimacing: o.a. de nieuwe some one great & the perfect date. Zoiets zoek ik!

1 like

Omg mn beste vriendje / ex collega kwam langs op t werk. Werd over spoeld met complimenten.Dat ik er goed uit zag en straalde en mn pony zat leuk . En je kon goed zien dat ik was afgevallen enzo. En hij vroeg 100de vragen over mn NY trip en dat hij helemaal uitkeek naar mn vlogjes. En mn beste vriendinnetje was er ook bij hhaar zie ik wel vaker maar was fijn om haar nog ff voor mn reis te zien.
Ook had ik een andere vriend zn bday cadeaus gegeven . Hij was zo blij dat hij me 100 x bedankte en de cadeaus aan iedereen heeft laten zien.

Ben zo blij met deze lieve mensen. Ben vorig jaar “gedumpt” door een vriendin die ik 8 jaar kende maar heb er zoveel goeds voor terug gekregen #blessed

49 likes

Ja was hier ook, maar nu een stuk beter! En het zonnetje schijnt weer met een windje

1 like

Annuleren gaat helaas niet meer want heb de helft al op m’n gezicht gesmeerd :stuck_out_tongue:
Bellen is wel goede. Thanks!

2 likes

Ik eet nu al met m’n domme kop twee dagen kerrie aardappelsalade in hetzelfde witte shirt en er zitten nu zo’n acht vlekken op. Krijg ik er zeker niet meer uit he.

5 likes

Isn’t it romantic?

1 like

Gezien!

Vandaag werd ik zomaar in iemands verhaal gepost. Want ze vond mn stijl leuk. Zie lief voel me helemaal famous.
Ik geef hier veel te veel om hahaha treurig.

Samenvatting

46 likes

Stomme dag vandaag
Gelukkig issie bijna voorbij
:expressionless:

1 like

ik vind dat alleen maar fijn en lief!

1 like

Fijn lieve pretty. Dat verdien je ook :heart::heart::heart:

1 like

Als hij jou geen vaste baan geeft hak ik hem door de midden.