Wat je even kwijt wil #20

Ik nu:

34 likes

Bijzonder. Maar nee.

Helemaal nergens voor nodig dit. @oprah doet volgende week verslag van nummer 5.

( veel te weinig)

6 likes

Helemaal nergens voor nodig dit.

Haha wat?
De discussie tussen @anon42289517 en @Indolence is nu wel erg kinderachtig, maar het enige wat Indolenece vroeg voor dit begon was: ik ben benieuwd hoeveel het er nu eigenlijk zijn. Wat is daar nou weer ā€˜een inside jokeā€™ aan. Veenbes vatte dit misschien op als een judgement over de hoeveelheid? Maar zo interpreteerde ik het niet. Kon het prima volgen als outsider.

10 likes

Ik werk bij een bedrijf die over (vaar)wegen gaat en alsnog valt het mij extra op.

1 like

Nee, het was meer een luchtige opmerking van mijn kant. Ik snap niet zo goed waarom er dan meteen gehapt moet worden.

1 like

Ik ken haar niet, dus ik heb ook geen idee waarom ze een probleem met me heeft. Maar goed, we kunnen niet allemaal vrienden zijn.

Waarom worden mijn katten helemaal dol als ik de vaatwasser uitruim??? Vooral bij het bestek

19 likes

In ieder geval. Ik ga een auto kopen en ik vind het zo superspannend. Nog tips voor dingen die je echt in je auto moet hebben liggen? En tips voor goede verzekeringen?

3 likes

Ik kan het liedje Oeff ( soieso raar lied op tyfen als je mn poenie kaal wil ik bepaal zelf wanneer ik scheer) niet meer serieus nemen door Bram krikke

3 likes

Vanochtend was er een treinstoring. Net onderweg terug naar huis was er een treinstoring. Ben er helemaal chagrijnig van. Dus heb ik kaassoufles uit de airfryer met 5% mayo gegeten want gezonder, ipv mn geplande salade. Waar ging het fout vandaag?

Dit is echt de enige legitieme manier om schuurpapiertoiletpapier te gebruiken.

18 likes

Jongens ik mag weer voor de 2e keer bloed gaan prikken om te kijken of daar iets uitkomt.
:sweat_smile::+1::woman_shrugging: deze emoties passen perfect bij mn mood hierbijā€¦

1 like

Ik ga hem er toch even in gooien. ā€œSorry dat jullie het niet fijn vondenā€. Voor de rest hoop ik dat je je snel weer beter voelt.

5 likes

Omg de buren (en kinderen) stampen zo fucking hard dat ik hier alles zo hard hoor. Ik word er gewoon bijna agressief vanā€¦ vooral doordat kind net slaapt en ik echt niet wil dat ze hierdoor wakker wordt.

Het is edn beetje een " Sorry dat jij je aangevallen voelt " exuses. Goed dat je hem aan bied maar niet tegen de juiste ook.

1 like

Dat een excuus niet echt een excuus is als je zegt dat de anderen in de war raakten van je opmerking in plaats van verantwoordelijkheid nemen voor je opmerking/gedrag.

5 likes

Dat is alleen nog maar een wens toch? Volgens mij moet Harbers zich hier nog over buigen hoe ze dit juridisch precies kunnen doen.

1 like

Oh verkeerd begrepen haha. Vind het wel goed dat ze die wens hebben en er zo optegen zijn.

2 likes