Wat je even kwijt wil #20

Het regent

21 likes

Ben zo gelukkig

4 likes

Dan heb je hem verkeerd geformuleerd. Joe

5 likes

Misschien kan @Oprah een snelcursus geven

Ik zou een kringverjaardag vieren als dat tweede tafeltje dan eindelijk binnen is. :innocent:

3 likes

Huh, ik dacht dat je met een Amerikaan was. Omg mijn leven was een leugen

1 like

Wacht even. Is hij australier en jullie wonen in Amerika. Omg wereld reizigers

5 likes

Ja, same hier! Plottwist, haha

2 likes

Het ging fout bij de storing maar weer goed bij de kaassoufflés natuurlijk, juist lekker joh. Die salade komt nog wel :+1:

3 likes

ronde tafels kringetjesssss verjaardaaag yaaaaaaaaaay tafel is er aka te ver gezocht. :upside_down_face:

1 like

Hahaha goede manier om het te bekijken. Morgen weer een kans om salade te eten.

1 like

Je hoeft verder niets te vertellen als je dat niet op een openbaar forum wil hebben, maar hoe/waar hebben jullie elkaar ontmoet en hoe zijn jullie in Amerika komen te wonen?

Ik zou heel graag een Ier als vriend willen, maar ik weet al niet eens hoe ik dat kan aanpakken en dat is een uurtje vliegen haha.

5 likes

Ik zou ook wel tips willen @Matilda hoe zorg ik er voor dat een rijke New Yorker met mij in een groot appartement wilt wonen daaro?

15 likes

Ik ben zooooo bang voor onweer, ik zit al himmal te bibberen op de bank omdat ik weet dat het tot middernacht nog door kan gaan.

Waaaarom waarom waarom ben ik er zo bang voor.

Ik vind onweer zo fascinerend om te zien :heart_eyes:

1 like

Aah sterkte! Lekker jezelf afleiden met een filmpje of gamen?

Ik trek dus altijd alle stekkers eruit haha! Dus hoop dat mijn laptop het nog een paar uurtjes red voor een film idd.

1 like

Super leuk!! Ik weet niet hoe oud je bent en wat je budget is, maar toen ik een auto kocht heb ik ‘m op mijn moeder haar naam laten zetten omdat het qua verzekering voordeliger was. Heb gekozen voor een verzekering bij ANWB, zodat je als ‘bijrijder’ toch schadevrije jaren spaart. Die zijn wel alleen geldig bij de ANWB zelf, maar aagezien ik student ben leek me dat het slimst. Als ik fulltime werk zet ik alles op m’n eigen naam.

Wat dingen in de auto betreft:

  • Desinfectiegel, voor als je bijv. getankt hebt of zo (of smetvrees like me)
  • Deodorant
  • Zonnebril
  • Tissues
  • Smint/kauwgom in overvloed
  • Oplaadkabeltje
  • Telefoonhouder voor in je ventilatierooster
  • Parkeerschijf, ga je sowieso nodig hebben
  • Boodschappentas voor in de kofferbak
2 likes

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik werk al fulltime en ik heb een beetje gepuzzeld met de kosten maar het zou heel goed op mijn naam kunnen. Slim dat jij het op die manier hebt opgelost. Ik ga een screenshot maken van je lijstje want er staan inderdaad hele handige dingen tussen!

1 like

Een deken in de auto klinkt echt heerlijk :heart_eyes:

1 like