Ik heb gister een oranje croissant op echt lekker. Met abrikozen spul erin. ( van de appie)
Ik kan/wil morgen of zondag best komen helpen hoor! Als jij zorgt voor koffie, loop ik de trappen voor je op en af. Serieus!
OkĂ© ik heb me blijkbaar ergens in gemengd waar ik helemaal niet tussen wil zitten. Sorry, het was zeker niet mân bedoeling om iemand te kwetsen.
Tandwieltje rechts naast de smiley aanklikken (boven je tekst vak) en daar de optie âblur spoilerâ aanklikken.
Oké dit is misschien heel weird maar altijd als jij weer eens iets prachtig weet te verwoorden heb ik dit in mijn hoofd:
Woon ik ook niet! Maar vind het niet erg om met de trein te komen hoor. Laat alsjeblieft weten als je nog hulp nodig hebt de komende dagen. Echt geen probleem!
Kan je vriend niet helpen?
@lijnewiets ik vind dit echt heel lief!
@prikkelbaar en @Indolence Knuffelâ:heart: Hoop dat het met jullie echt snel beter gaat!!
Ik voel me steeds minder thuis in mijn eigen slaapkamer en zou hem eigenlijk echt een complete makeover willen geven, maar er moet dan zoveel gebeuren dat het gewoon zinloos is als ik hopelijk over een jaar ofzo toch het huis uit ben
Dit was in Schotland ook zo en ik vond het zo gezellig! De eerste keer wist ik niet zo goed wat ik er mee moest, of de how are you gewoon een groet was waar geen antwoord op verwacht werd of dat het een serieuze conversation starter was haha, maar toen goed opgelet hoe andere mensen er op reageerden en iedereen ging er echt op in, vond ik vet leuk! Bij mijn Appie hangt het heel erg van de cassiere af
Mocht het nodig zijn, zondag of maandagavond kan ik ook wel helpen hoor!
Nee, P!nk
Dankje, ik heb maar toegegeven aan mijn gevoel.
Misschien kan je beter posten in t sekstopic.
Hahha hoe dan?
Misschien hebben ze je geblokt. Trust No One.
Waarom alleen sex post. Iedereen heeft sex geef ons NZ views en Guus Meeuwis filmpjes
Iedereen heeft seks?
Ha
Ha
Ha
Ha
Ha
Ha
Ha
Iedereen in Nieuw zeeland heb ik het over he. (Met oprah heheheheheheeh)
Wow dit klinkt echt amazing? Haha