Wat je even kwijt wil #20

Haha ja, voor morgen :smiley:

1 like

Ik en mijn vriend willen vandaag naar een stad om een beetje te shoppen en rond te lopen. Wat is leuker, Breda of Nijmegen? Of toch Utrecht? Alleen daar ben ik al vaker geweest en de eerste twee nog nooit.

In Utrecht is wel vanaf 6 Savonds de markt en nu zijn in de straten rond het centrum al mensen plekken bezet aan het houden etc. Het wordt wel druk zeg maar

Heerlijk, we zij maar met 3 op kantoor van onze groep. Nu is er een probleem, de andere 2 zijn er mee bezig (we werken nooit met iedereen aan 1 probleem). Ik kan gelukkig mijn werk doen en de mailbox in de gaten houden. Ik heb gisteren al een ander probleem opgelost.

Ik vind het fijn dat dit goed verdeeld word en de samenwerking hierin goed is.

1 like

Nijmegen zou ik niet doen, vind ik niet leuk om te winkelen. Breda ken ik niet. Ik ga wel altijd graag naar Utrecht.

Amersfoort lijkt me dan ook nog wel te doen als optie. Nijmegen vond ik om te shoppen niet leuk wel gewoon rondlopen, Breda erg saai. Utrecht ga ik niks over zeggen want ik ben bevooroordeeld. :stuck_out_tongue:

Heeft iemand ze daar al gezien? Ik kan in mijn pauze naar een van de twee winkels toe, niet allebei want dat red ik niet haha!

Even bellen naar de filialen bij jou in de buurt? Dan weet je het zeker en hoeft je pauze er niet onder te lijden. Anders misschien nog Kruidvat, zeeman of zo iets proberen?

2 likes

Ah ik vertrek zo naar Peru voor een paar weken! Vind het spannend maar ook zoveel zin om lekker even weg te zijn van alles :biggrin::biggrin:.

48 likes

Ik hou niet van bellen :frowning: ik probeer het wel gewoon. Ik vind hema leuker dus ik waag het daar maar op.

1 like

Volgens de webshop moeten ze ze wel hebben bij Hema.

1 like

Heel herkenbaar. Ik geef ook de beste levens adviezen als ik aangeschoten ben

1 like

ik ben echt een geluksvogel maar niet heus. ik had 3 maanden geleden een ge wel dig tasje gezien in een winkel en ik dacht gister van: ik ga voor de zekerheid nog maar even langs om te kijken of die er nog is. wat denk je? was de laatste die ze hadden 10 MINUTEN geleden verkocht

3 likes

Ik lig momenteel in bed Someone Great te kijken en te JANKEN omdat het me zo erg lijkt als dit gebeurt bij mij en m’n vriend :sob:

Verder heb ik een goede vrijdagochtend hoor :joy:

1 like

O helemaal vergeten dat daar de intocht dit jaar is :’)

2 likes

Ik ga een weekendje naar Antwertpen. Wie heeft er tips voor leuke barretjes/cafés waar ze veel biertjes hebben? En tips voor lunchplekken en restaurants ook welkom!!!

Ik heb een hele lijst met favorieten op m’n blog, kan ‘m je wel even pm’en :slight_smile: (anders even googelen op ‘gids voor het zuiden’).

Ik ben onderweg naar m’n eerste grote mensen baan sollicitatie en ik ben zenuwachtig :sweat_smile: vooral omdat het met Belgen is en ik bang ben dat ik als te lompe/directe Nederlander overkom haha

17 likes

Voel me zo down de laatste weken. Ben zo klaar met studeren en afstuderen. Word zo geleefd door mn agenda, nooit eens tijd voor leuke dingen. Ik moet altijd wel een middag, avond of twee werken in het weekend. Ouders zien. Toch nog even iets doen voor afstuderen.
Ga elke dag om 7.15 de deur uit, nooit voor 19.30 thuis, waarna ik moet eten, afwassen en of even een uurtje heb met mn vriend of ik toch nog iets moet voorbereiden. Verlang gewoon naar leuke dingen doen in het weekend, quality tijd met mn vriend, weekendjes weg kunnen. Maar zie gewoon niet in hoe ik dit op moet lossen of het moet veranderen. Minder doen en de lat lager leggen zou kunnen, maar dan krijg ik zulke erge paniekaanvallen dat ik flauw val omdat ik denk dat het allemaal niet goed genoeg is, en met dit soort dagen en weken weet ik dat ik niet meer kan doen dus is het oké voor mn gevoel want ik kan niet meer doen. Terwijl het nergens voor nodig is zo hard werken, want ik haal wel bizar hoge cijfers dus rationeel kan ik echt wel bedenken dat minder hard werken prima kan. Maar zodra gevoelens aan te pas komen lijkt het alsof ik mn wereld in gaat storten als er geen cum laude in augustus op mn diploma staat. En het kutste dat mn opleiding en de opdracht die ik doe echt mijn grootste passie is, maar door dit gedrag begin ik het te haten. Maar heb mn god geen idee hoe ik dit moet oplossen, ben al in behandeling geweest bij het ggz en het heeft niets geholpen.

Sorry moest het even kwijt.

2 likes

Het komt vast goed! Mijn stagiaire kwam vorig jaar ook naar me toe voor dit gesprek en we hebben samen een fijne oplossing voor haar gevonden. Ze zullen je vast wel begrijpen!

1 like

Ik ben verkouden en ik ben zo’n persoon die dan echt doet alsof ze ziek is. Mannengriep? Heb ik ook last van :neutral_face:

1 like