Wat je even kwijt wil #20

Waarom betrek je dit zo op jezelf?

5 likes

Voor de girls met big boobs en grote omvang. Ik heb nu een strapless bh aan van Yours clothing. Er zit een anti slip band aan en mn boobas blijven gewoon zitten waar ze horen te zitten zelfs op de fiets enzo. Dus tip no spon i just want your boobs to be happy

21 likes

Waarom niet?
Ik snap dat dit ook lekker kut is voor @Prikkelbaar om dit te lezen.
Zou wat zijn als ik merk dat vrienden zo over mij denken als ik iets heb.
Zou ook zo reageren.
Komt voor mij over als dat je lief doet tegen iemand, maar achter de rug flink aan het roddelen bent over diegene.

5 likes

Jawel hoor maar het lijkt alsof je je aangesproken/beledigd voelt door de opmerking van Njime terwijl het voor mij duidelijk is dat ze haar frustratie van haar af schrijft.

1 like

Geen idee, zijn ze vrienden dan?

Maar moet dat op die manier?
Andere spreken we er toch ook op aan als het kwetsend overkomt?

3 likes

Naar aanleiding van @Matilda’s berichtje:
Ik ben sinds kort verhuisd naar een andere buurt en de mensen die bij de AH werken zijn ZO veel aardiger en leuker dan bij mijn vorige Albert Heijn(s) in m’n oude buurt. Het is echt een ENORM verschil. Bij mijn vorige Albert Heijn(s) gunden ze je geen blik waardig, groetten ze je nooit en als je iets durfde te vragen rolden ze een paar keer met hun ogen en zuchtten ze zo intens hard. Eigenlijk echt bizar dat ze zo deden, maar blijkbaar is dat normaal bij een AH in het centrum van Amsterdam :woman_shrugging:

Net even snel boodschappen gedaan bij mijn nieuwe Albert Heijn en de caissière was zo lief dat ik er helemaal vrolijk door ben geworden. Bizar hoeveel invloed dat kan hebben.

7 likes

Ik heb gister een oranje croissant op echt lekker. Met abrikozen spul erin. ( van de appie)

3 likes

Ik kan/wil morgen of zondag best komen helpen hoor! Als jij zorgt voor koffie, loop ik de trappen voor je op en af. Serieus!

4 likes

Oké ik heb me blijkbaar ergens in gemengd waar ik helemaal niet tussen wil zitten. Sorry, het was zeker niet m’n bedoeling om iemand te kwetsen.

1 like
Samenvatting

Tandwieltje rechts naast de smiley aanklikken (boven je tekst vak) en daar de optie ‘blur spoiler’ aanklikken.

3 likes

Tandwieltje helemaal rechts klikken en dan

Blurrr

1 like

Oké dit is misschien heel weird maar altijd als jij weer eens iets prachtig weet te verwoorden heb ik dit in mijn hoofd:

3 likes

Woon ik ook niet! Maar vind het niet erg om met de trein te komen hoor. Laat alsjeblieft weten als je nog hulp nodig hebt de komende dagen. Echt geen probleem!

8 likes

Kan je vriend niet helpen?

3 likes

@lijnewiets ik vind dit echt heel lief!

@prikkelbaar en @Indolence Knuffel​:heart::heart: Hoop dat het met jullie echt snel beter gaat!!

4 likes

Ik voel me steeds minder thuis in mijn eigen slaapkamer en zou hem eigenlijk echt een complete makeover willen geven, maar er moet dan zoveel gebeuren dat het gewoon zinloos is als ik hopelijk over een jaar ofzo toch het huis uit ben :stuck_out_tongue:

1 like

Dit was in Schotland ook zo en ik vond het zo gezellig! De eerste keer wist ik niet zo goed wat ik er mee moest, of de how are you gewoon een groet was waar geen antwoord op verwacht werd of dat het een serieuze conversation starter was haha, maar toen goed opgelet hoe andere mensen er op reageerden en iedereen ging er echt op in, vond ik vet leuk! Bij mijn Appie hangt het heel erg van de cassiere af

1 like

Mocht het nodig zijn, zondag of maandagavond kan ik ook wel helpen hoor!

1 like

Nee, P!nk :slight_smile:

Dankje, ik heb maar toegegeven aan mijn gevoel.

1 like