Wat je even kwijt wil #20

Nou ze staat nu op t punt om weg te gaan, dus 3 uur en kwartier is ze dan geweest.
Ben benieuwd wat m’n vriend zo gaat zeggen :joy: ik vind dat zo ongemakkelijk dat ik het liefst even weg ga haha

EDIT: oké de sleutel is terug, maar verder heeft ie ook niks gezegd… alleen gevraagd hoe laat ze er volgende keer is. Want dat weet ze blijkbaar niet hoe laat?! :woman_shrugging:t2:

Oh dan moet je bij mij boodschappen komen doen, sta soms met de halve rij en de caissière te ouwehoeren. Maar dat ligt er wel aan in welke wijk je boodschappen doet

2 likes

Ben ik volledig met je eens.
Had ook anders verwoord kunnen worden of gewoon helemaal weg kunnen worden gelaten.

5 likes

Moet ik met de cassieres praten in Amerika ??
Haha kan me voorstellen dat je daar aan gewend raakt ja haha. Ik kijk nu de videos van Joey Jaq en hij heeft videos over de verschillen tussen Amerika en NL. Vind het zo interresant.

2 likes

Haha klinkt prima! Heb je wel verdiend!

Wel oké, had misschien niet meer naar ike.a moeten gaan, is nu te laat🤷‍♀️ Want heb nu wel hoofdpijn en duizelig als ik opsta, maar ben ook ongesteld. Dus kan ook daarvan zijn.
Rustig aan maar verder dit weekend en luisteren naar mn lichaam.

1 like

Ik werk sinds 3 maanden op kantoor en er is zo vaak niks te doen dat ik me hier weer even kom melden. Lees altijd mee sinds het elle forum weg is en post bijna nooit wat. Maar verveel me nu echt een hoedje

4 likes

Hahahahaha PANIEK JE MOET PRATEN MET CASSIERES

4 likes

Heeeee!!! :smile::smile::smile::smile:

1 like

Haha ik moest lachen om je uitdrukking ‘je een hoedje vervelen’ :smile: Ik dacht dat je je alleen een hoedje kon schrikken maar dit klinkt vet schattig :blush:

6 likes

Ik vond het in New York wel meevallen hoor! Meestal zei de caissière ‘‘Hi, how are you?’’ en dan zei jij wat terug en vroeg ze of je alles kon vinden o.i.d. en dan was je alweer klaar.

Wat wel een goede is om te onthouden, in de winkels komt het personeel altijd naar je toe om je te helpen en dan zeggen ze ook hun naam. Bij de kassa vragen ze vervolgens of je nog door iemand bent geholpen in de winkel, die persoon krijgt dan volgens mij extra salaris als je zijn/haar naam noemt, dus die moet je wel onthouden!

1 like

@Lentex

Hoihoi! Waf een enthousiast welkom haha :slight_smile:

@Junebug85

Haha ja ik gebruik dat eigenlijk vrijwel altijd :stuck_out_tongue: Maar nu ik er zo over nadenk is het inderdaad een hoedje schrikken. Oops

2 likes

Moet ik Namen onthouden??
Ik vind het wel gezellig eigenlijk al daf geklets. Ik neem wel even een pen mee om de namen op te schrijven.

Ik ken dit trouwens wel van die story time videos waar mensen slecht behandelt zijn en dan expres niet die naam gaan noemen of bij die gene gaan afrekenen.

1 like

Hahah ja de eerste paar keer dat ze dat vroegen keek ik ook echt verschrikt, had geen idee dat ik die had moeten onthouden.

1 like

Waarom betrek je dit zo op jezelf?

5 likes

Voor de girls met big boobs en grote omvang. Ik heb nu een strapless bh aan van Yours clothing. Er zit een anti slip band aan en mn boobas blijven gewoon zitten waar ze horen te zitten zelfs op de fiets enzo. Dus tip no spon i just want your boobs to be happy

21 likes

Waarom niet?
Ik snap dat dit ook lekker kut is voor @Prikkelbaar om dit te lezen.
Zou wat zijn als ik merk dat vrienden zo over mij denken als ik iets heb.
Zou ook zo reageren.
Komt voor mij over als dat je lief doet tegen iemand, maar achter de rug flink aan het roddelen bent over diegene.

5 likes

Jawel hoor maar het lijkt alsof je je aangesproken/beledigd voelt door de opmerking van Njime terwijl het voor mij duidelijk is dat ze haar frustratie van haar af schrijft.

1 like

Geen idee, zijn ze vrienden dan?

Maar moet dat op die manier?
Andere spreken we er toch ook op aan als het kwetsend overkomt?

3 likes

Naar aanleiding van @Matilda’s berichtje:
Ik ben sinds kort verhuisd naar een andere buurt en de mensen die bij de AH werken zijn ZO veel aardiger en leuker dan bij mijn vorige Albert Heijn(s) in m’n oude buurt. Het is echt een ENORM verschil. Bij mijn vorige Albert Heijn(s) gunden ze je geen blik waardig, groetten ze je nooit en als je iets durfde te vragen rolden ze een paar keer met hun ogen en zuchtten ze zo intens hard. Eigenlijk echt bizar dat ze zo deden, maar blijkbaar is dat normaal bij een AH in het centrum van Amsterdam :woman_shrugging:

Net even snel boodschappen gedaan bij mijn nieuwe Albert Heijn en de caissière was zo lief dat ik er helemaal vrolijk door ben geworden. Bizar hoeveel invloed dat kan hebben.

7 likes