Wat je even kwijt wil #20

Nou, dat is ook super irritant. Alsof je niks beters te doen hebt.

Ik ben echt toe aan weekend. Wat een hectische week op mijn werk, zeg. Mezelf vanavond maar trakteren op een pizza en een fles wijn.

3 likes

Ik moet straks op m’n stage aangeven dat het allemaal even teveel is voor me, en dat ik een stapje terug wil doen. Heb zo geen zin in dat gesprek.

Ja idd, maar goed. Er wordt nu iig wel concreet gekeken waar mn klachten vandaan komen. Dus iets haha

Succes vandaag! Bijnaaaa weekend

1 like

Succes, je kunt het :heart::heart:

1 like

Heb je daar geen vettige yogurt waar je hang op van kunt maken. ( Zo maakte wij vroeger tzaziki toen vroeger de supermarkt nog geen griekse yogurt had)

1 like

Ik zie eruit als een zombie en voel me ook zo. Dit gaat een laaaaaange schooldag worden

Succes, bijnaaaa weekend :heart::heart:

Bijna vakantie zelfs! Woensdag pas weer werken

1 like

Hagelslag, muisjes, stroopkoeken, stroopwafels, rookworsten, kaneelkussentjes, hopjes, jodenkoeken, speculaas, pindakaas, vlokken…

K heb honger nu

4 likes

Huh, maar je bent niet naar de dierenarts geweest? Hoe weet je dan dat hij artrose heeft? Ik zou met glas ook echt oppassen dat hij geen infectie krijgt.

Als je wel bent geweest en ik gewoon scheel lees, sorry alvast.

4 likes

Waarom heb ik zo’n drempel als het gaat om een afspraak te maken bij de KAPPER.

1 like

Haha ik zag net een groepje mensen met borden en vlaggen protesteren tegen klimaatverandering door de stroom auto’s door de Pijp tegen te houden. Eentje hield een bordje vast met “Sorry, dit duurt niet lang!”

17 likes

Uulghh ik stel al 2 maanden uit om de gemeente te bellen voor een betalingsregeling en vandaag is de laatste dag dat t kan, dus nu moet ik wel. :unamused:

1 like

Ik zou niet te vroeg juichen

Ohoo toch niet nog over het gedoe met de telefoon? Hopelijk snel uitgepraat.

1 like

Hahah. Nou ik werd gewoon wakker met dikke ogen. En veel niezen, dus toch maar mijn medicijnen genomen.

Ik word er ook zo onwijs moe van. En het lijkt dit jaar ook erger

2 likes

Ja, eens. Ik kan me niet herinneren dat ik er vorig jaar zoveel last van had.
Ik merk ook heel erg dat vrienden die geen hooikoorts hebben onderschatten hoe kut het kan zijn.

4 likes

Wie weet er waar je oranje poncho’s kunt kopen?

Dat nieuwe nummer is 10 x leuker dan alles wat op haar laatste cd stond. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik voel me echt kut vandaag. Terwijl ik eigenlijk blij zou moeten zijn, want vandaag is het nieuwe album van mijn favoriete artiest uitgekomen en ik werk vandaag thuis, dus ik heb alle tijd om het te beluisteren.

1 like