Wat je even kwijt wil #20

Zo geen zin om naar de stad te gaan, maar ik moet van mezelf want anders ben ik bang dat ik spijt krijg. FOMO.

Laagjes?

Maar er is toch geen enkele reden om haar zielig te vinden? Ik vind het eerder ā€œzieligā€ voor jullie! Zij maakt misbruik van jullie vertrouwen in dat zij ook daadwerkelijk de afgesproken uren aanwezig is en d’r werk dan goed uitvoert. In plaats daarvan denkt ze ws ā€˜chill, ze zijn toch niet thuis (of maar een klein deel vd tijd) dus ik trek m’n eigen plan en cash wel zoals afgesproken’. En zelfs nadat je laatst wat hebt gezegd over dat begintijdstip dat ze er niet bleek te zijn heeft ze er nog steeds schijt eraan ipv dat ze zich sindsdien wel aan de afspraken houdt. En jullie pikken het nog steeds, dus waarom zou ze ook veranderen? Niet zo over je heen laten lopen hoor!

8 likes

Oh zo erg heb ik mij een niet in verdiept, wil gewoon een kleiner flesje die makkelijk in mijn nieuwe kleine tas past haha. En kan niet veel kleine flesje vinden van max 15 cm hoog.

Maar jullie zijn toch de werkgever dus jullie kunnen toch (in overleg) aangeven hoe laat je haar verwacht?

2 likes

1 like

Hebben we eerder ook al afgesproken. Ze zou hier om 11 uur zijn. Maar dat gebeurt dus niet en daar kwamen we achter toen ik laatst later op werk moest zijn. En nu omdat we vakantie hebben. Maar elke keer ligt het aan de bus. Of andere mensen.

Godver. Ik ben echt zo ontiegelijk dom. En boos op mezelf.
2 dagen benauwd, vandaag gaat t weer. Kom ik hier posten dat ik eik al te veel heb gedaan en te weinig naar mn lichaam heb geluisterd.
Vind ik het vervolgens een goed idee om 5 uur lang een best wel ingewikkelde kut kast in elkaar te zetten.
3 x raden wie nu met pijn en weer benauwd in bed ligt.
Dom dom dom. :woman_facepalming::sob::sob::sob::sob::sob:

De afwas en was heb ik laten staan, dus misschien heb ik toch iets geleerd nu…

Hoe doen mensen dat? Niet iedere keer weer over hun grens gaan? Mag ik dan bij iemand op les?

1 like

Ik probeer een ebook te maken. Heb het vorig jaar ook gedaan, maar kan nu dus nergens meer vinden hoe dat goed ging. :pensive:

Ik was even vergeten dat het Koningsnacht is en het plein dus volstaat en ik NERGENS LANGS KON op de fiets. Ik wilde alleen maar naar huis :sob:

2 likes

Na 10 jaar ben ik soms nog te eigenwijs en ga ik alsnog met bepaalde dingen over mijn grenzen. Maar soms is het gewoon ook lastig inschatten wat je er nog wel bij kan hebben die dag of niet qua dingen die je wil doen.

Hopelijk kan je het morgen weer rustiger aandoen. Die afwas kan nog wel even wachten.

1 like

Ik ben een week niet/amper op het forum geweest en ik heb echt het gevoel alsof ik een vreemde ben nu haha zo raar. Maar ook omdat ik voor mijn gevoel veel moet bijlezen.

5 likes

Lui zijn. " Zal ik die kast in elkaar zetten… Nee doe ik morgen wel" en zo ga je ongeveer een maand lang door tot je die kast echt nodig hebt.

15 likes

Wat zou jouw werkgever doen als jij dit op je werk meerdere keren (een keer kan nog gebeuren) zou flikken?

Succes met bijlezen! Ga je zelfs wjekw bij lezen :scream:?

Haha goede vraag. Denk dat ie dan van me af wilt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Teach me master

1 like

Nee niet helemaal. Stel ik zou tijd over hebben (Maar dat heb ik vast niet haha).

1 like

Oh en OF ze aantrekkelijk zijn! Hell yeah :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. Zo leuk maar ook doodeng :sweat_smile:

14 likes