Wat je even kwijt wil #20

Godver. Ik ben echt zo ontiegelijk dom. En boos op mezelf.
2 dagen benauwd, vandaag gaat t weer. Kom ik hier posten dat ik eik al te veel heb gedaan en te weinig naar mn lichaam heb geluisterd.
Vind ik het vervolgens een goed idee om 5 uur lang een best wel ingewikkelde kut kast in elkaar te zetten.
3 x raden wie nu met pijn en weer benauwd in bed ligt.
Dom dom dom. :woman_facepalming::sob::sob::sob::sob::sob:

De afwas en was heb ik laten staan, dus misschien heb ik toch iets geleerd nu…

Hoe doen mensen dat? Niet iedere keer weer over hun grens gaan? Mag ik dan bij iemand op les?

1 like

Ik probeer een ebook te maken. Heb het vorig jaar ook gedaan, maar kan nu dus nergens meer vinden hoe dat goed ging. :pensive:

Ik was even vergeten dat het Koningsnacht is en het plein dus volstaat en ik NERGENS LANGS KON op de fiets. Ik wilde alleen maar naar huis :sob:

2 likes

Na 10 jaar ben ik soms nog te eigenwijs en ga ik alsnog met bepaalde dingen over mijn grenzen. Maar soms is het gewoon ook lastig inschatten wat je er nog wel bij kan hebben die dag of niet qua dingen die je wil doen.

Hopelijk kan je het morgen weer rustiger aandoen. Die afwas kan nog wel even wachten.

1 like

Ik ben een week niet/amper op het forum geweest en ik heb echt het gevoel alsof ik een vreemde ben nu haha zo raar. Maar ook omdat ik voor mijn gevoel veel moet bijlezen.

5 likes

Lui zijn. " Zal ik die kast in elkaar zetten… Nee doe ik morgen wel" en zo ga je ongeveer een maand lang door tot je die kast echt nodig hebt.

15 likes

Wat zou jouw werkgever doen als jij dit op je werk meerdere keren (een keer kan nog gebeuren) zou flikken?

Succes met bijlezen! Ga je zelfs wjekw bij lezen :scream:?

Haha goede vraag. Denk dat ie dan van me af wilt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Teach me master

1 like

Nee niet helemaal. Stel ik zou tijd over hebben (Maar dat heb ik vast niet haha).

1 like

Oh en OF ze aantrekkelijk zijn! Hell yeah :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. Zo leuk maar ook doodeng :sweat_smile:

14 likes

Uhu. Ik had voor de vakantie een klas doodstille en betrokken kinders, midden in het verhaal zaten ze. En mopperen als ik in een cliffhanger stopte

2 likes

Er zijn kei veel delen, dus je hoeft je voorlopig niet te vervelen :smile:

2 likes

@Superheroes ik ben fan van mijn chilly flesjes. Had ze met korting gekocht, maar zou ze ook voor de volle prijs kopen, mocht ik meer nodig hebben.

De eerste date hebben we meteen 7 uur aan een stuk gepraat met elkaar en dat was echt super fijn, nu een aantal keer afgesproken, 2/3 keer per week zoiets, en we appen non stop, en het is zo leuk en relaxed, we kunnen lachen en serieuze gesprekken hebben en hij is zo knap ook en hij geeft aan dat het wederzijds is. Maar ik vind het ook spannend, ik ben al 6 jaar vrijgezel dus het is allemaal even wennen

16 likes

Ach lieverd, wat naar! Hoop dat je het vannacht niet weer hebt <3

1 like

Hahaha Ik vond het er wel lekker uitzien op de foto!! Volgens mij zit zij niet op dit forum, maar weet het niet 100% zeker

2 likes

Ik wil even kwijt dat ik een heerlijke dag heb gehad vandaag met superveel energie ondanks dat ik vannacht niet goed had geslapen. Ben trots op mijn veerkracht. En heb al een yoga with Adriene klaargezet voor morgenochtend, zin in!

20 likes