Wat je even kwijt wil #20

Ah ja… Lastig. Ik kan in elk geval zeggen dat ik in de afgelopen jaren te veel voor bedrijven heb gedacht. Later bleken mensen soms best begripvol te zijn.

Ik zou vol inzetten op die andere baan, als het mogelijk is om eerder weg te gaan. Als dat niet kan, vergeet niet dat ze jou ook nodig hebben he. Als ze je goed genoeg vonden om tegen die tijd een vast contract te geven, blijft dat misschien wel zo? En anders; Je hebt het daar toch al niet zo naar je zin, hoe erg is het als je geen contractverlenging krijgt? Ik weet niet in wat voor branche je werkt?

1 like

I wish :sob::sob::sob:

1 like

Jah tog niet tan

5 likes

Waarom is dit nodig…

Precies!

ew

2 likes

Dacht gooi dr effe een petitfourtje in

3 likes

Doen jullie dat dan ook.

@anon39978576 @Nidorina als jullie elkaar iets te zeggen hebben, kan dat via pb. Dit gesprek gaat ons niks aan. Dus ik stel voor dat we het hierbij laten.

10 likes

ENDGAME

Ga ik straks naartoe

13 likes

Als er onwenselijk gedrag gesignaleerd wordt door ons, bespreken we dat onderling. Dus niet met de rest van het forum.

1 like

Weeral superbijzonder want ik reageer nooit op haar. Maar je kunt natuurlijk ook zien wat je wil zien.

3 likes

Deze opmerking is toch totaal niet nodig, laat haar lekker.

13 likes

27 likes

Nou Komop we hoeven niet iemands leven te gaan beoordelen. Dat was het punt niet. Ik verwees Oprah naar het sekstopic omdat alle berichten die ik van haar las in wjekw over seks gingen en daar hebben we een apart topic voor.

Maar vind niet dat we nou Oprah zelf hier moeten bespreken. Ze mag doen wat ze wil, alleen stel ik voor dat als het seksgerelateerd is dat het niet hier gepost wordt.

19 likes

Jij zeurt altijd over dat andere met hun vriendinnetjes posten maar hebt zelf een overduidelijk groepje. Pot verwijt de ketel

5 likes

Ja het valt gewoon op zulke berichten, sowieso vind ik dat het nogal opgeblazen wordt aan de kant van het posten. ZO bijzonder is seks nou ook weer niet? Maar het wordt zo dramatisch gebracht en zoals ik zei, ik vind dat dat deel juist opvalt. Ik ben ook echt benieuwd naar de andere verhalen! Er is toch zo veel meer.
Zelfs al postte iemand vanuit Nederland alleen maar over seks, dan zou 't ook opvallen denk ik

11 likes

Het is toch eerder een ik heb gekrikt dan uitvoerig hoe en wat beschrijven. Maar misschien ben ik ook bevooroordeeld omdat ik het sekstopic niet hoef te lezen en het van Oprah wel leuk vind om te lezen wie of wat ze nou weer gedaan heeft. Als in NL iemand dronken zou worden en gewoon even kwijt wil dat ze seks heeft gehad dan hoeft dat toch ook niet gelijk in het sekstopic?

1 like

Op hoeveel dagen stond de pizza-gif teller? Anders gooi ik hem er even in🙄

11 likes