Ai… Hoe was het Game of Thrones kijken met hem? Viel het tegen?
Nee juist niet haha… Dat is het hele probleem. Zegt die ook nog: Ik heb je wel gemist.
Ja vriend hou op hoor.
Ohhh fucked up op die manier hahaha…
Pff lastig is dat he? Hoe nu verder?
Geen idee. Ik probeer iets meer afstand te houden nu (niet de hele dag door hem appen bijv.) en ondertussen zie ik het wel haha. Ik sta wel open voor daten enz met andere mannen dus ooit stopt het wel een keer denk/hoop ik maar haha.
De meeste bijensoorten leven alleen! Honingbijen zijn daarin een uitzondering. Grote kans dus dat het bij die ene blijft
Ik zit al anderhalf jaar precies in dezelfde situatie
Heel lastig maar als je wilt dat het stopt is helemaal geen contact beter. Ik app nu nog steeds dagelijks met hem en we spreken regelmatig af.
Ik heb de laatste dagen ineens zo’n zomerhitje in mijn hoofd uit een jaar of 1996 oid. Het was zo’n meidengroepje en ze zongen: Zooomer zooomer, maak me blij! Zooomer zooomer kom nou eens wat dichterbij. En het was met zo’n clip op het strand. Maar ik kan het niet terugvinden. Weet iemand hoe ze heetten?
Geen contact werkt schijnbaar ook niet.
Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Onze vorige kat ging altijd buiten (woonden in een buitengebied) en pas toen hij 19 was op de bak. Nu hebben we er twee van bijna twee die wel netjes op de bak gaan, gelukkig maar want nu wonen we ook in een woonwijk. Ik ga die klepjes eraf halen!
En dan nu de lastigste vraag voor vandaag, wat doe je aan met dit weer???
Klinkt heel erg als Kinderen voor Kinderen.
Haha nee dat is het niet helaas. Het was echt zo’n “sexy” meidengroepje
Ik zou nu de auto van m’n ouders ophalen voor vandaag, zo afgesproken want krijgen zij mijne. Zijn ze gvd alsnog met de auto weg en moet ik me dalijk gaan haasten.
Maar zie wel dat een kat (hun eigen of een van de buurkatten die altijd vreten jatten) in de gang gekotst of gediarreet heeft. KARMA
was het niet iets van K3?
Haha nee toen bestond K3 nog niet:( Ik ben zo desperaat haha. Als ik de songtekst google vind ik het ook niet.
Als ik de tekst Google kom ik op André Hazes - straks is het zomer haha
Ik heb dit toen het laatst mooi weer was regelmatig gezien in ‘mijn’ park, keek niemand raar van op!
OMG JAAAAA! dankje!!!
Ik heb dit dus ook, één viespeuk die roept of zoengeluiden maakt kan echt mijn mood verpesten en dat vind ik best wel zonde? Ben dan echt nog een tijdje daarna aan het koken.