Nee nee, kom er vandaan! Familie woont er nog! Jij ook dan?
Heeerlijk stapavondje gehad en ga morgen weer
Knap lieve bertie knuffel
Ik heb me vannacht tamelijk misdragen en heb ergens in de loop van de dag een sociale verplichting waar ik niet onderuit kan. Hopelijk valt het allemaal mee en wordt dit toch nog een leuke dag.
Ik voel me nu in ieder geval nog alsof er drie bussen over me heen zijn gereden.
En, hoe is jullie vroege zaterdagochtend?
Ik had geld van mn spaar rekening op mn gewone rekening gezet. En nu ging ik kijken en dacht ik huuuh hoe kom ik aan zoveel geld. Best leuk zon korte termijn geheugen.
En het zesde weekend op rij om 7h wakker. Lekker burgerlijk wachtenntotnde supermarkt open gaat (:
Ik elke lente
Ik werd vandaag om half 5 wakker en vervolgens weer om 7 uur. Nu lig ik al bijna een uur het forum bij te lezen in bed en ik vind het zo fijn dat ik straks alsnog de hele ochtend heb als ik m’n bed uit kom.
Ik kijk er momenteel meer naar uit dat ik straks 2 weken niet hoef te werken dan dat ik naar new york ga…
Zo geen zin in werk.
Ik kan er echt heel lang mee zitten als ik mensen op iets aanspreek en er vervolgens niet een begripvolle reactie terugkomt. Gisteren 2 mensen / vrienden op iets aangesproken, beetje stom geëindigd toen, maar kan me nu heel de dag druk maken dat juist ik mezelf voorschut heb gezet en ik ‘t niet had moeten doen ofzo? Wil nu hele tijd stomme grapjes maken in de groepsapp om maar te ‘checken’ of ze nog wel leuk op me reageren blabla en me dit niet kwalijk nemen. Ik kom soms zo zelfverzekerd over, maar ben dat achteraf totaal niet haha.
Oke nou is het klaar IK GA HEM OPETEN.
Brrrr ik werd net wakker van het gevlieg van een soort bij op m’n kamer
Iemand die mij gerust kan stellen dat ik er niet vanavond weer 1 heb en vervolgens een heel bijenvolk
Mijn moeder komt net thuis met zoooo veel boodschappen. Het past amper in de koelkast. Ergens vind ik het echt belachelijk
Godver is een kind ergens al 10 min aan het krijsen en ik word gek wat een herrie
Ik moet met dit prachtige weer gaan helpen verhuizen vandaag uugh
Ja mijn moeder ook. Ze is altijd bang dat ze te kort komt en heel de week eten we dus nog restjes. Wat niet erg is maar het is gewoon niet nodig.
—
Ik ben net de deur uit en nu al spijt dat ik mijn leren jasje heb aan gedaan
Hahahahaha ik had alleen het eerste deel van je bericht gelezen, dus ik ging mijn weerapp bekijken en dacht huh. Goeiemorgen.
Ik heb een crush ontwikkeld op mijn (indirecte) collega. Vind hem zo fascinerend.
Ah de verkeerde kant
Waarom is mijn relatie met mijn ex zo fucked up?