Wat je even kwijt wil #20

Ik vond dit wel heel leuk, dat die meiden echt even de kans kregen om hun praatje te doen over duurzamer leven en dat daar (naar mijn idee iig) serieus naar geluisterd werd

2 likes

Zou wat zijn als ze ineens begon te twerken.

7 likes

Ja ik ging na mijn berichtje even Amalia haar leeftijd opzoeken, dacht echt dat ze wel 17 is ofzo.

1 like

Ik blijf het bizar vinden dat de prinsessen alledrie naar gymnasium gaan. Ik vraag me echt af wat er zou gebeuren als er een keer een minder slim kind tussen zou zitten.

14 likes

Ja ik hoorde ooit eens dat ze dar wel doen, uiteraard met wat hulp van mensen die de regels kennen. Dus gescheurde jeans enzo mag niet maar ze kunnen wel echt hun voorkeur geven geloof ik

1 like

heerlijk, ik hoop dat ze er lekker van kan genieten

3 likes

Prinses Pils!

15 likes

Koningin pintenman!

5 likes

Dit is echt heel vaak besproken al en ze zeggen ook dar Willem helemaal niet slim is / was maar ja met geld is alle bijles in de wereld te koop he.

3 likes

Precies hierover hadden we het: de omgeving (bijles, begeleiding) helpt natuurlijk ook mee.

4 likes

bernard op zoek naar een paar leuke huurpandjes in amersfoort

10 likes

Vanochtend bij Goeiemorgen Nederland werd gezegd dat Amalia meegaat naar de kledingkeuzemomenten en dan geeft Maxima suggesties, maar schijnt zij wel echt zelf te zeggen dat ze het anders wil.

5 likes

Hahah “wat hoop je nou?” Tegen die jongen met dat bord voor Ariane

3 likes

Gatver, die wormen :face_vomiting:

Vind Máxima wel weer extreem mooi in dat pak. En die vierkante bril van Bernard junior echt top hahaha

haha geweldig man!

Ik vind het trouwens alle 3 knappe meisjes hoor maar de middelste is wel echt absurd knap zeg. :open_mouth:

9 likes

oh ik zou daar zo graag een fiets van maken

3 likes

Hahahahahahah

Mn opa vond je opmerking ook leuk :biggrin:

2 likes

Ja, dat helpt zeker! Maar ook daar zitten grenzen aan, als het er echt niet in zit, komt het er met alle bijles van de wereld nog niet uit haha. Maar ze hebben natuurlijk allemaal wel al een basis van intelligente genen, dat scheelt.

1 like