Wat je even kwijt wil #20

Teach me master

1 like

Nee niet helemaal. Stel ik zou tijd over hebben (Maar dat heb ik vast niet haha).

1 like

Oh en OF ze aantrekkelijk zijn! Hell yeah :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben. Zo leuk maar ook doodeng :sweat_smile:

14 likes

Fietfieww! Vertel,

Uhu. Ik had voor de vakantie een klas doodstille en betrokken kinders, midden in het verhaal zaten ze. En mopperen als ik in een cliffhanger stopte

2 likes

Er zijn kei veel delen, dus je hoeft je voorlopig niet te vervelen :smile:

2 likes

@Superheroes ik ben fan van mijn chilly flesjes. Had ze met korting gekocht, maar zou ze ook voor de volle prijs kopen, mocht ik meer nodig hebben.

De eerste date hebben we meteen 7 uur aan een stuk gepraat met elkaar en dat was echt super fijn, nu een aantal keer afgesproken, 2/3 keer per week zoiets, en we appen non stop, en het is zo leuk en relaxed, we kunnen lachen en serieuze gesprekken hebben en hij is zo knap ook en hij geeft aan dat het wederzijds is. Maar ik vind het ook spannend, ik ben al 6 jaar vrijgezel dus het is allemaal even wennen

16 likes

Ach lieverd, wat naar! Hoop dat je het vannacht niet weer hebt <3

1 like

Hahaha Ik vond het er wel lekker uitzien op de foto!! Volgens mij zit zij niet op dit forum, maar weet het niet 100% zeker

2 likes

Ik wil even kwijt dat ik een heerlijke dag heb gehad vandaag met superveel energie ondanks dat ik vannacht niet goed had geslapen. Ben trots op mijn veerkracht. En heb al een yoga with Adriene klaargezet voor morgenochtend, zin in!

20 likes

Herkenbaar! Alleen is mijn copingsmechanisme heel anders (helaas - wil ik toevoegen). Ik heb geen tips eigenlijk, naast dingen die je al weet : bedenken dat iets minder ok is. Of anders doorzetten en over paar maanden ben je er vanaf. Al hoop ik wel dat je in je job hierna dan wat rustiger eronder bent en dan wel kan relaxen


1 like

Ahhh super leuk! Geniet ervan!

1 like

Heb weer eens aangeschoten concertkaartjes gekocht. In Duitsland :penguin:

1 like

Love it, waar ga je heen?

Pff, heb net spotlight gezien. Heftige film wel.

@Maestoso

Dit is echt super super toevallig :scream:, ik zweer dat ik niet naar je hamster heb gezocht

Je komt gewoon casual langs op m’n dashboard, iemand die ik volg heeft de foto gedeeld

17 likes

ik heb soju hier in Korea ontdekt en vind t misschien nig wel lekkerder dan wodka. Heb nu een identiteits crisis sos

6 likes

Royal Blood!

4 likes