Wat je even kwijt wil #20

Iemand ervaring met een 24bottle of chilly flesje? Zijn ze het geld waard? Of heeft iemand andere tips voor een flesje van 250/350 ml?

Ik ben heel tevreden over mijn fles van 24bottles!

Koningsnacht 2019: op de deken onder de bank met een kop thee.

Vind het wel prima zo, ondanks twee uitnodigingen

7 likes

Vind je het flesje ook echt zijn geld waard? En heb je die besteld of in een fysieke winkel gekocht?

O wat lief van je!

2 likes

Bij een aantal topics staat zoā€™n geel-rood blokje en dit slaat helemaal nergens op maar ik denk elke keer aan Belgie bij die topics. De eerste keer dacht ik: hmm alleen een topic voor de forumleden uit Belgie.
:rofl:

13 likes

Haha die is zijn schaamte al lang voorbij. Drie dochters doen dat met je :rofl:

1 like

Ik woon redelijk vlakbij de stad en krijg helaas dus alles mee van de muziek van koningsnacht. Ik wil gewoon normaal netflix kijken zonder die teringherrie :sob:

@anon39978576 @Lisbon @Prikkelbaar @anon50301661 Dankjulliewel! Muji pennen heb ik laatst zelf ingeslagen. Maar ik ga de site nog even checken. En ook de rest van jullie tips. Super dit!

1 like

WAT moet ik morgen aan naar een festival als het de hele dag gaat regenen maar ook op zich zonnig en druk wordt dus misschien ook heet?

Zo geen zin om naar de stad te gaan, maar ik moet van mezelf want anders ben ik bang dat ik spijt krijg. FOMO.

Ja! Het was een cadeautje, maar zij had m in een winkel gekocht. Ik heb de enkelwandige trouwens.

Laagjes?

Maar er is toch geen enkele reden om haar zielig te vinden? Ik vind het eerder ā€œzieligā€ voor jullie! Zij maakt misbruik van jullie vertrouwen in dat zij ook daadwerkelijk de afgesproken uren aanwezig is en dā€™r werk dan goed uitvoert. In plaats daarvan denkt ze ws ā€˜chill, ze zijn toch niet thuis (of maar een klein deel vd tijd) dus ik trek mā€™n eigen plan en cash wel zoals afgesprokenā€™. En zelfs nadat je laatst wat hebt gezegd over dat begintijdstip dat ze er niet bleek te zijn heeft ze er nog steeds schijt eraan ipv dat ze zich sindsdien wel aan de afspraken houdt. En jullie pikken het nog steeds, dus waarom zou ze ook veranderen? Niet zo over je heen laten lopen hoor!

8 likes

Oh zo erg heb ik mij een niet in verdiept, wil gewoon een kleiner flesje die makkelijk in mijn nieuwe kleine tas past haha. En kan niet veel kleine flesje vinden van max 15 cm hoog.

Maar jullie zijn toch de werkgever dus jullie kunnen toch (in overleg) aangeven hoe laat je haar verwacht?

2 likes

1 like

Hebben we eerder ook al afgesproken. Ze zou hier om 11 uur zijn. Maar dat gebeurt dus niet en daar kwamen we achter toen ik laatst later op werk moest zijn. En nu omdat we vakantie hebben. Maar elke keer ligt het aan de bus. Of andere mensen.

Godver. Ik ben echt zo ontiegelijk dom. En boos op mezelf.
2 dagen benauwd, vandaag gaat t weer. Kom ik hier posten dat ik eik al te veel heb gedaan en te weinig naar mn lichaam heb geluisterd.
Vind ik het vervolgens een goed idee om 5 uur lang een best wel ingewikkelde kut kast in elkaar te zetten.
3 x raden wie nu met pijn en weer benauwd in bed ligt.
Dom dom dom. :woman_facepalming::sob::sob::sob::sob::sob:

De afwas en was heb ik laten staan, dus misschien heb ik toch iets geleerd nuā€¦

Hoe doen mensen dat? Niet iedere keer weer over hun grens gaan? Mag ik dan bij iemand op les?

1 like

Ik probeer een ebook te maken. Heb het vorig jaar ook gedaan, maar kan nu dus nergens meer vinden hoe dat goed ging. :pensive: