Hahahaha “de oudste vrouw van Amersfoort. Oh nee, pardon. Maar deze is ook heel oud”
tis ook een superleuke stad. maar niet allemaal massaal komen hoor.
deze vrouw heeft 98 jaar aan verhalen, succes wimpie
89 zei ze?
Sorry dubbel, maar zingt die vrouw nou kraantje pappie en bizzey?
Edit: ja dus hahah
Mensen die tegen een toren aan dansen en een operazangeres die hiphop(?) zingt. Wat een knalfeest
Hahaha ik stuurde naar mijn date een foto van Amalia, maar wel vanaf de tv gestuurd, je kon haar gezicht een beetje zien. Ik vroeg hoe oud hij haar schatte. Hij kent het koningshuis niet en weet niet wie ze is, maar zijn antwoord was 30 jaar wtf haha
Aan de ene kant echt zin om naar de vrijmarkt te gaan. Omdat ik hoop dat ik dan luxe spullen tegen kom voor 50 cent. Maar dan moet ik een stuk fietsen door dit kut weer. Om me vervolgens te ergeren aan de kut muziek en domme mensen. En dan met niks thuis komen…
Jezus wat een kut muziek bij die konings optocht. Liefsteee… nee het is babe
Nee blijf thuis chillen
Hahahahahahahahaha zielig
Gewoon een kind van 15 ouder dan jezelf schatten is wel bijzonder ja
Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en heb nu super pijn in m’n holtes? Why. Pijn in mn wangen en voorhoofd.
Ah ik ervaar even een geluksmomentje na ruim 2 weken hollen en amper thuis zijn dat ik nu op de bank zit met netflix aan en heerlijk te forummen en dat ik morgen een date heb met een hele leuke jongen en dat het toch niet zo slecht weer wordt als we dachten dus dat we volgens mij gewoon naar het strand kunnen om uit te waaien (ja dat is een ding hier).
Ik wil van mijn bed naar de bank verhuizen maar er komt maar geen reclame in het programma wat ik aan het kijken ben.
Wachten op de tompoucen van de bakker was het waard, zoveel lekkerder dan een HEMA/supermarkt variant
Ik heb gisteren op een bruiloft de eerste twee uur van de dag mijn hoge hakken verkeerd om aangehad?
Ik ben echt verbijsterd nog steeds naar hoe dit heeft kunnen gebeuren? Hahahaha
Wat een knappe meiden, die prinsessen.
Oeh ik ga binnenkort een terrarium overkopen van iemand… Gekko verhaal komt steeds dichterbij. Ik ga in september pas gekko’s kopen maar als ik een terrarium in huis heb dan is het wel aardig zeker dat het echt gaat gebeuren. Leuk leuk.
Ik zit een review over watership down te kijken en toen zag ik die scène weer met die konijnen hoofden in die tunnel brrrrrrr Jezus wat was die film fucked up haha. Goed dit is mijn Koningsdag tot nu toe hoe gaat die van jullie?
Ze geven steeds alle cadeau’s af, en Amalia’s jas is ergens vandaan gekomen, zou er ergens in die stoet een bolderkar vol knutselwerken en extra jassen/hoedjes/make-upjes meerijden?