Ik vind Maxima echt leuk, ook hoe ze deed net bij die dansvoorstelling. En Laurentien is overal zo geïnteresseerd in, vet lief
Ik heb vandaag niks te doen… Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat ik niet aan deel hoef te nemen aan die vreselijke rommelmarkten enz., aan de andere kant vind ik mezelf een soort van sneu persoon dat ik niemand heb kunnen vinden om iets mee te doen. Al mijn vrienden gaan of naar een feest, of hebben iets te doen wat niks met Koningsdag te maken heeft. Mijn vriend gaat straks ook weg en komt vanavond laat pas weer terug. Zelfs mijn ouders hebben plannen. Ergens schaam ik me een beetje omdat ik ‘jong’ ben en leuke dingen hoor te doen en dit een rare dag is om de hele dag alleen thuis te zitten. Ik vind het ook een soort van gênant om morgen/overmorgen te moeten zeggen dat ik de hele dag in mijn joggingbroek thuis heb gezeten als Koningsdag ter sprake komt.
Maar goed, ik ga gewoon lekker Netflixen en simsen denk ik…
Ik voel echt een conflict in m’n levensfases als ik om 5 uur 's ochtends straalbezopen mijn hond aan het uitlaten ben.
Mijn favo fruit winkel was dicht. Stomme koningsdag
Het leven is een stuk makkelijker als je je niet druk maakt om wat anderen vinden. Wat gebeurt er als iemand dat raar vindt? Helemaal niks Lekker Netflixen.
Een vriendin van mij heeft gisteren kaartjes gewonnen voor een festival dus ik heb voor het eerst in jaren onverwachts iets te doen tijdens Koningsdag maar de introvert in mij heeft geen zin. Uiteindelijk wordt het vast wel leuk… Denk ik. Ik moet maar even zin maken.
Ik ga zometeen de grachten op, maar heb een kledingcrisis. Winterjas? Regenjas? Sjaal? Geen sjaal?
die baalt dat amersfoort haar niet heeft uitgenodigd om een gaaf event te plannen vandaag
Ik denk dat ze best goed weten dat dit hun baan is, ze worden betaald om dit soort ceremonieel gezeur te ondergaan. Al zou ik het best leuk vinden om op m’n verjaardag 2 uurtjes toegezongen en -gejuicht te worden voordat ik thuis aan de taart ga.
Ja, dit is wat er standaard gezegd wordt hierop. Ik weet dat omgevingsfactoren sterk meespelen en dat die in hun geval allemaal mee zitten. Maar toch blijf ik het apart vinden dat ze allemaal (of ja in al die jaren op 1 prinses na) naar het gymnasium gaan. Ook als alle omgevingsfactoren meezitten, is dat een bijzonder groot deel.
Edit: dit is vooral een reactie op dat artikel, niet per se op jou haha
Geen probleem, ik had het niet zo opgevat! Wat jij zei heb ik ook weleens, dus ook herkenbaar.
Sowieso te veel
Heerlijk om de live stream te kijken. En commentaar van dit forum.
Quiz is wel een leuk idee wat ze doen
De quiz is ook wel leuk om naar te kijken op TV, al die andere dingen komen niet echt lekker over.
Ik moet ff in mn oude woonplaats zijn voor iets met mn vader. Kom ik ‘thuis’, heeft mn vader verse broodjes gehaald en alles. Ja want ik dacht jij moet vast nog eten
deze quiz
Leuk dat alle oranjes zo leuk meedoen met die quiz, ik zou op dit punt al echt geen energie meer hebben en naar huis willen
Hahahahha vanavond is Free Willy is op tv love deze grap als het een pun intended is
Leuk om te zien dat Ariane zo lekker aan het mee juichen is, het ziet er oprecht uit.