Lijkt me zo leuk om deze dag in het steenkolen Engels uit te leggen aan mensen die geen Nederlands spreken. And then they eh smell poep
Wat betreft onderwijs van de oranje dames. Ik denk dat buiten slimme ouders, en opgroeien in een zeer stimulerende en internationale omgeving. Je ook van een kind dat normaal op de havo zou zitten met goede €€€ begeleiding en het profiel dat het best aansluit op de capaciteiten van een kind, je best wel een VWO-diploma kan halen.
Dat denk ik ook. Met de juiste motivatie en begleiding en als geld geen rol speelt kan je “alles”
Ja dat heeft de theaterjuf dr natuurlijk helemaal ingestampt maar echt vreselijk ja.
Ik zit in een coupé zonder oranje geklede schreeuwende mensen #lifegoals
mensen wat was dit? paniek om een protest?
Ja dat was geen verrassing dat dat meisje op de toneelschool zit, of bij een toneelvereniging. Echt heel theatraal.
Het is niet voor niets zo dat er veel kinderen een dizzzlexie verklaring hebben op scholen waar veel kinderen op zitten van hoogopgeleide slash rijkere ouders. Dit gezegd te hebben, denk ik dat de 3 prinsessen sowieso gewoon slimme meiden zijn
Jeetje wie vond die operazangeres een goed idee
Ik zou het zo leuk vinden als de koning volgend jaar in zon oranje pak komt met pils print.
Nee joh dat loopje…
En Maxima in het Bavariajurkje
Die gast van het koningshuis dat belachelijk veel huizen verhuurd voor een hoge prijs droeg wel een lelijke bril.
Leuk gaan ze nu zelf optreden?
Komt die opra zangerres klaar of ziet ze een muis
man, ze willen lekker housen met armin
geen fan van guus maar zelfs dat is leuker dan deze treurnis
Party tent