Ik gok op uhmmm kogelwerende schermen?
dat is een kogelvrij scherm! als er wat gebeurt werken die mannen willy naar de grond en klappen ze die tassen uit als scherm over willy heen zodat ze hem niet kunnen raken!
Ik ben zon bewaker die die koffer dan niet open krijgt.
en geven ze hun eigen leven?
Ik lees nu de laatste 2 uur aan comments terug. Mijn ik moest vandaag toch echt aan mijn jaarlijkse dosis braderie komen. Even die lekkerbekjes, synthetische kleding, stofzuigerzakken in alle maten en kettingen die vele ziektes genezen in mij opnemen. En dan kom ik thuis met 2 bakken aardbeien voor 2 euro vijftig. De pittige korte kroketjes die ik zag zullen trots op me zijn met dat koopje.
Denk dat hun ook mee er achter hurken.
WELK KNOPJEE?? maar een giga rode knop op die koffer. Ik presteer niet zo goed in paniek situaties.
Ik denk dat de koninklijke familie beter een pikachu had kunnen aanschaffen die de bliksemaanval doet als er een Karst in de buurt komt.
De buschauffeur bleef op me wachten. Held!
Jup. Morsdood
Ik was vanochtend helemaal blij om de vlag buiten te hangen voor het eerst bij ons eigen huis. Mijn ouders deden dat nooit en bij mijn huurwoning was er geen reden toe (had een klein binnenplaatsje dus niet zichtbaar). Omg op mezelf dat ik zo’n gigantisch burgertrutje ben geworden.
Ik heb echt zooooveel zin in een tompouce ineens?! En in Nederland eet ik die bijna nooit
Ik denk dat Willem het misschien wel echt leuk vin op zijn verjaardag en het daarom ook verplaatst heeft. Anders had hij gewoon de hele dag voor zichzelf, maar nu niet meer. Opzich is het ook een halve dag dus misschien denkt ie joh lekker gefeliciteerd worden door het land en daarna lekker zuipen ofzo haha
Ploft ie zo neer op de witte tuinstoelen op de binnenplaats van zijn huis met een Heineken in zijn hand.
Ik kan het mis hebben maar volgensmij hebben Belgen over het algemeen toch een mindere band met hun eigen royals ten opzichte van Nederlanders met de oranjes.
Ik ga, wekelijks bij ze op de koffie hoor. Maar ik krijg nooit een tompouce van ze.
Jezus hoelang heeft die gast het zelfde kapsel.
drankje, dansje, peukje, alles
Wij hebben hagen in de voortuin en ik zie het hoofd van een oud vrouwtje er bovenuit steken en ze bleef maar daar staan. Als het een man was had ik direct gedacht dat het een wildplassen zou zijn maar deze vrouw heeft haar hond tegen onze tuin laten piesen. Bejaarde ongemanierde burgertrut, 15 meter verderop is een hondenuitlaatstuk.