Wat je even kwijt wil #20

Deze oma heeft het 3 uur volgehouden in de stad, compleet koud geworden en tering erge buikpijn van de snackbar dus nu in bed :older_woman:t2:

4 likes

Wat is fomo? :thinking:

Fear of missing out

In de zin van: angst om iets leuks te missen?

3 likes

Jaa

Ik heb net als avondeten roombroodjes en onderstaande veredelde soesjes gegeten. Was echt zo vies lekker maar zit wel vol :dizzy_face:

12 likes

Uhw, ik snap em…
Dat is mij niet bekend, wel van vroeger maar sinds ik een kind heb is dat niet meer aan de orde.

1 like

We staan hiet vet gezellig op de Vismarkt in Groningen te wachten op Nielson. Is er een focking idioot die een bierfles het podium opgooit en de mixtafel van Nielson sloopt, waardoor ze niets kunnen. Echt wtf…

3 likes

Ja echt zo aso! de organisatie heeft hem/haar verzocht zich te melden.

JOMO, joy of missing out. :joy:

Heerlijk, ben ook zó blij met mijn bankhangdag.

7 likes

@Olga zeker

1 like

Ik zou vandaag naar de stad gaan maar lig al de hele dag meeeega brak in bed. Tot zover mijn koningsdag

2 likes

Ik lig in bed een workout video te kijken terwijl ik wacht tot mn pizza klaar is. Als ik niet fit word weet ik het ook niet meer.

33 likes

Heb zo’n zin om uit te gaan vanavond. Net schoongemaakt dus ik ga zo koken, een wijntje inschenken voor mezelf en genieten van de “pre-party”, het douchen en opmaken enzo
Ik denk dat ik alleen ga maar boeien, zin om te dansen
Ook echt blij dat ik gisteravond en vandaag niet de stad in ben geweest, anders had ik nou geen zin meer gehad in vanavond

9 likes

Opgelost! Hij doet het akoestisch​:heart::heart::heart::heart:

13 likes

Heeft iemand hier een google home assistant + phillips hue verlichting?

Ik!

Vind je het fijn? Kun je ook voordat je thuis bent de lichten al aan maken?

Mijn vriend is de techneut die het gefixt heeft en wij hebben alles ook in de home app van iphone staan waardoor het allemaal op afstand aan kan. De google home vind ik soms wel irritant, hij begint af en toe uit zichzelf te praten als er iets op tv gezegd wordt. Vind het allemaal eigenlijk niet het geld waard maar ik hecht dan ook weinig waarde aan dit soort “gadgets”.

Ik ben gesloopt. Groot deel van de dag langs kleedjes gestruind. Maar de kinderen hebben leuk nieuw speelgoed, boeken en (verkleed) kleren gescoord. Ik heb ook carrot cake gemaakt. Ik zou nu al best naar bed kunnen.

7 likes