Ik was er vorige week (maar dan met alleen tulpen) en ik heb er heerlijk de toerist uitgehangen hahaha
Hillegom!
Goed gedaan en veel plezier
Ah ja shit. Wil je perse plukken? Anders misschien een bollenveld in de buurt en op de terugweg tulpjes van de boer meenemen
Wie had ook alweer ene date met een vrouwelijke docent/onderzoeker met de trouwring? Ben benieuwd naar de update 
Volgens mij stond tie vandaag in het opbiecht topic!
Ik lig al de hele dag op de bank. Nutteloze youtube filmpjes gekeken en een boek gelezen.
Geslaagde koningsdag! Kreeg wel een beetje fomo van sommige IG stories maar alsnog blij met mijn keuze om lekker thuis te blijven.
Haha ja idd, zo zie je dat ze ook een gewone familie zijn.
Ik vond het wel stom dat ze bij een ander programma (EenVandaag geloof ik) dit gingen analyseren. Een of andere vrouw zei ja wow maxima haar Nederlands is niet goed is en ze is onverstaanbaar. Dus wel knap van Amalia ze heeft wel een goed accent. Eeeeeh wat???
Heb het nog even teruggezocht. Toen ze zei ‘en maxima spreekt nog steeds eeeeeeh…’
Zag je jaap jongbloed ook echt zo kijken van ojee wat gaat ze nou weer zeggen 
Die zie ik er dan weer niet in moet ik zeggen, haha
Ludo in de tv kantine 
Hahaha dat is wel echt cool! Ik woon een beetje afgelegen en donker dus gaat me vooral om dat de lampen aan zijn voor ik thuis kom.
Weet je misschien hoe dat heet? Kan het zo even niet vinden op de site!
Ja siri verstaat mij heel vaak niet dus die wil ik er liever buiten houden 
Tradfri.
Kun je ook instellen dat het om een bepaalde tijd aan gaat. Of via Google home aan doen.
Kan ook als wake up light.
Ze hebben ook stekkers e.d. bij mij zot de tv daarop aangesloten.
Voor mij was het echt omdat het goedkoper is dan Philips.
Komt zeker door het accent
Ja ze haat limburgers
Kan je tompoucen een dag bewaren?
In de koelkast, kan toch wel?
Ik heb echt een topdag gehad 
En ik was heel bang dat het helemaal kut zou worden maar het heeft echt top uitgepakt