Ja toch, peukie erbij en ff lekker helemaal niets
Ik ga, wekelijks bij ze op de koffie hoor. Maar ik krijg nooit een tompouce van ze.
Jezus hoelang heeft die gast het zelfde kapsel.
drankje, dansje, peukje, alles
Wij hebben hagen in de voortuin en ik zie het hoofd van een oud vrouwtje er bovenuit steken en ze bleef maar daar staan. Als het een man was had ik direct gedacht dat het een wildplassen zou zijn maar deze vrouw heeft haar hond tegen onze tuin laten piesen. Bejaarde ongemanierde burgertrut, 15 meter verderop is een hondenuitlaatstuk.
Mijn pony zit momenteel ook zo.
Ik begin me ziek te voelen en ik ben echt net die surprised pikachu meme want mijn date moest blijven slapen van mij en er is niet veel geslapen en hij is al de hele week ziek. Hij zei nog dat hij me zou aansteken en ik was natuurlijk te eigenwijs. Maandag tentamen, lekker bezig meit.
Het is weer Koningsdag dus ik lig weer dubbel om dit filmpje
Ik kijk al de hele week uit naar een feestje vanavond maar iedereen met wie ik misschien zou gaan haakt af en nu zit ik verdrietig op de bank omdat ik geen andere plannen heb. Top koningsdag dit!
Ik geniet zo van deze dag op de bank. Niemand die appt want iedereen die ik ken is aan ‘t feesten of werken.
Ik had dit ook zo sterk toen ik in het buitenland woonde. Dat je ineens allemaal feestdag eten wilt wat ze daar helemaal niet hebben haha.
Vier mei was ook zo’n gekke ervaring toen. Zat ik daar in m’n eentje om 8 uur Nederlandse tijd stil te zijn op mijn kamer terwijl er buiten allemaal mensen aan het drinken en praten waren.
Ja vier mei is ook mega gek inderdaad! Ik was een keer in de horeca aan het werk in het buitenland op 4 mei, toen mocht ik wel even pauze nemen rond acht uur, maar ja ik hoorde het café enzo gewoon en niemand snapte ook echt wat ik nou ging doen dus was echt megavreemd :")
De tering, dat Kriss Kross Amsterdam is SLECHT.
Net even snel hier een rondje door het centrum gelopen. Vreselijke braderie met allemaal lelleke spullen, overal muziek door elkaar en om de 5 minuten een regenbui waardoor iedereen weer staat te schuilen. Gezellie!
Maar normaal zijn hun producten ook best duur, dus wel fijn dat je altijd kan denken ‘mweh wacht wel op de sale’
Doet me denken aan iets wat ik ooit las, dat Beatrix rookte als een ketter. Maar ze schijnt een aantal jaar geleden gestopt te zijn!
Niet dat dit hoogdravend is maar iig beter en nu valt het mij pas op dat het lijkt of de maxima dit jaar de outfit van haar dochter had overgenomen qua kleur en stijl. En huisjesmelker kiest steeds lelijker brillen uit.
Ik lig nog in bed
Huh maar hoe doet ze zoiets dan op zo’n Koningsdag? Als je super veel rookt kun je toch niet opeens een dag zonder? En iedereen die met haar op de foto gaat ruikt dat dan toch ook?