Wat je even kwijt wil #20

Schijnt ook wel een algemeen bekend feit te zijn geweest in die tijd? RIVD claimde dat ze in de jaren '70 gestopt is maar veel journalisten zeiden destijds dat dat niet waar was…

Ik ben zelf een ex-roker; zie het als een vlucht naar Australie? Soms kan en mag je gewoon niet roken!

2 likes

Ik dacht heel even dat dit Gregor van Mascha was. Toen dacht ik: ‘oh nee, die zit in Bali nu’. En pas daarna herinnerde ik me dat 'ie haarimplantatie heeft gehad.

45 likes

Hoe zit dat nou met prins Bernard jr? Is hij een buitenechtelijk kind?

Ik heb echt zo’n chille dag. Lig al de hele dag in bed, lekker kneuterig koningsdag gekeken en nu beginnen aan The Bridge seizoen 3. En als het droog is lekker snacks halen :+1:

4 likes

Huh ja?

1 like

Hoe volwassen ben je als je blij wordt van een wasmiddel aanbieding ? :see_no_evil:

16 likes

en @HvO Ik ben meteen even gaan googlen, maar het is juist zo dat de echte prins bernard wat buitenechtelijke kinderen heeft haha. Ik heb de klok wel ergens horen luiden ja haha

5 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Mijn moeder had tompoucen gehaald bij de bakker, speciaal voor mij en m’n vriend en daarna ging ik weg. Kreeg ik een app van m’n vriend dat hij beide tompoucen had opgegeten…
Ik werd echt super boos en hij bleef het ook maar volhouden, maar het was uiteindelijk een grap. :expressionless::expressionless::expressionless: Maak geen grappen over eten!!

31 likes

Voor wie al buiten is geweest, wat voor jas moet ik aan? En een sjaal?

Hmm ja er zijn ook wel uitzonderingen! Weet niet precies hoe dat kan, maar mijn oma rookte echt een tijdlang als een ketter (1-2 pakjes per dag) als ze gewoon thuis was, terwijl ze bij ons nooit rookte, de hele dag niet, en dat kostte haar ook geen moeite. En ze is vorig jaar ook van de een op de ander dag gestopt omdat ze het te duur vond worden.

4 likes

Zomerjas zonder sjaal. En een paraplu is in mijn regio geen overbodige luxe :sweat_smile:

1 like

Ja, wel weer even anders dan het vorige album, maar heel leuk en divers :slight_smile:

1 like

Ik heb trui + gevoerde leren jas

2 likes

Het zou me eigenlijk ook niks verbazen als Maxima of Willem af en toe een peuk zou opsteken als de kids er niet bij zijn (en who knows wel gewoon vast).
Wel goed van Bea dat ze gestopt is!

Ooh goeie aanbieding heb ik ook wel oren naar :older_adult::older_man::older_woman:t2:

1 like

Ik twijfel wat voor een jas ik aan moet?
Roze rains regenjas of bontjasje?

1 like

Nou, het regent af en toe behoorlijk hard dus ik zou je bontjas thuislaten

Ik ben onderweg naar de stad maar heb nu al zo de pest in dat ik volgend jaar maar weer lekker naar t buitenland ga op deze dag

3 likes

https://moetikeenjasaan.nl

4 likes

Alstu! Als je nog op zoek bent naar andere aanbiedingen dan zou je eens kunnen kijken op voordeelmuis.nl . Daar tik je in waar je naar op zoek bent en dan krijg je de folderaanbiedingen die daarbij passen.

2 likes