Misschien wil je dit ongevraagde advies niet.
Ik heb het Ikea systeem dat ik via Google home op mijn telefoon bedien, werkt goed en stukken goedkoper dan Philips.
Misschien wil je dit ongevraagde advies niet.
Ik heb het Ikea systeem dat ik via Google home op mijn telefoon bedien, werkt goed en stukken goedkoper dan Philips.
Ik vind koningsdag echt niks aan. Heb dan ook geen fomo vandaag haha. Wel met mijn vriend hier in het dorp even een rondje rommelmarkt gedaan, waar we na 5 min door zijn gelopen naar de bakker voor een broodje, oranje tompoucen (???) hebben gehaald en weer in onze pyjama op de bank zijn geploft haha. Morgen nog lekker zoân dagje!
Maandag naar Tilburg met een vriendin. Iemand nog tips voor leuke (vegan) eettentjes? Of leuke winkels? Of andere leuke dingen haha?
Wat doe jij nou
De groene chef (www.degroenechef.nl) vind ik erg leuk. Loop even door de nieuwe spoorzone. Daar zitten veel leuke restaurants enz.
Winkels zijn vrij standaard in de hoofdstraat. Maar als je meer richting de zijstraten gaat, daar zitten ook veel leuke kleine winkeltjes (in het âdwaalgebiedâ).
Mint & Pepper is wel een leuk kledingwinkeltje
Ik was net in de AH (ben zelf Belg) en het was ook de hele tijd Nederlandse muziek
Ik vond het wel leuk want zo heb ik al dansend mijn boodschappen gedaan!
Wij hebben dit ook. Met de app van Philips kan je instellen dat de lampen aangaan als je bijna thuis bent, dan moet je wel de locatie aanzetten op je telefoon.
Weet altijd precies wanneer mijn vriend thuiskomt want dan veranderen de kleur van de lampen.
Lampen aan en uitzetten gaat heel makkelijk met de Google assistant.
Ik denk dat ik gisteren iets gek gedaan heb bij het squatten want nu heb ik lage rugpijn en hierdoor loop ik ook gek
Ze is pas 15 lees ik net, ik had 17 in mijn hoofd
Hahah ja klopt
ga er maar aan staan op je 15e
Volgens mij heeft zij wel iets van een media training gehad en is de media ook wel gewent denk ik. Het is niet dat ze nou iets uitzondelijks doet. En volgens mij wou ze er ook heel graag staan. Neemt niet weg dat het een leuk meisje is en ze het goed doet maar echt bijzonder is het niet.
Hahaha ik vind het echt grappig dat maxima haar onderbreekt en begint over die briefjes die ze had gemaakt om voor te bereiden op de quiz. Denk echt dat die kids wel opgroeien in een chill gezin dat gewoon âlekker normaalâ doet.
Mijn vriend is al de hele dag naar een festival. Ik voelde me neerslachtig vandaag, dus ben gewoon thuis, hij bood nog aan om ook thuis te blijven bij mij maar hij moet gewoon lekker gaan. Maar vind het dan wel vervelend dat hij de hele dag nog niet geappt heeft
Ik vond max eerlijk gezegd ook de enige die normaal deed tijdens dat interview. Willem en Amalia voerden echt een toneelstukje op
Ik vind het bij WA altijd een beetje moeilijk inschatten of het een act is want hij lijkt mij privé ook een beetje een stijfjes en ongemakkelijk persoon haha
Ik denk altijd ohja hij praat helrmaal niet zo Haags als bij lucky tvâŠ
Ik keek net op WhatsApp naar de lieve berichtjes die mân vriend in het begin stuurde. Werd ik eerst blij van en nu megaverdrietig want hij doet dat eigenlijk nooit meer. Voel me zo kinderachtig en rupsje nooit genoeg, maar ik word er onzeker van
Het hoort er vast bij, we zijn bijna 6 maanden samen dus het is logisch dat die hormonen van het begin weg zijn. Maar ik kan daar zo slecht mee omgaan.
ik vind het wel knap. als 15 jarig meisje zo in de spotlight staan, wetende dat iedereen een mening heeft over alles wat je in het openbaar doet. en de wetenschap dat je straks een publieke functie gaat bekleden waar je niet om hebt gevraagd. ik vind dat ze het bijzonder goed doet, en volgens mij heeft ze er ook best plezier in.
Wauw ik lees net in de NOS app een bericht over verloop van Koningsdag. Staat daar een foto/still uit video. Die burgemeester van Amersfoort lijkt (daar iig) echt precies op Jacques dâAncona joh.
(Of moet dit in ik voel me oud want wie weet ĂŒberhaupt wie dat is)