Wat je even kwijt wil #20

Mijn kat zit hier ook aan :wink: Hij valt redelijk te sturen, maar als hij er gewoon zin in heeft dan heeft hij maling aan wat wij ervan vinden.

1 like

Ik heb best wel zin om morgen weer te gaan werken, maar nu voel ik me helemaal niet fit :frowning: Ben nog geen maand geleden nog ziek geweest en ben de laatste tijd juist supergezond aan het eten, veel groente en fruit en weer aan het sporten. Stommm.

Niks ergs gebeurde? Die gast had met zn poten van je af moeten blijven. Wij vrouwen moeten al op onze hoede zijn en dan gaan mannen ook nog eens dit soort domme grapjes maken.

70 likes

Nee. Iemand heeft ongewenst aan je gezeten, dat is wel erg. We zijn dit alleen zo gewend dat we denken dat het normaal is, maar dat is het absoluut niet. Het is terecht dat je hier van slag van bent en wees daar vooral niet te streng in voor jezelf.

29 likes

Gadverdamme ik ben zo toe aan vakantie. Moet echt opladen. Ik ben echt bang dat al er morgen iets fout gaat op werk dat ik echt ga schreeuwen.

Moet nog 6 weken volhouden

1 like

Ik zou ook super cringen van mezelf, neemt niet weg dat het wel heel naar is wat je is overkomen!

3 likes

Soms zie ik dat op mijn laptop het actieve scherm even inactief wordt (zonder dat ik een ander scherm zie op poppen), echt een split seconde, en dan wordt ie gewoon weer actief. Is er iemand die hier verstand van heeft en even wil meedenken over wat dit kan zijn? Ik heb de system logs en de berichten van m’n laptop opgeslagen van twee momenten waarop dit gebeurde mocht dat helpen. Ik ben een beetje paranoïde dat het spyware is of zo :frowning_face:

Oke, nu word ik een beetje paranoide want dit heb ik ook weleens op mijn werk.

Heb laatst al gepost dat ik erg veel last heb van vermoeidheid en dat het me ook een beetje parten begint te spelen tijdens het schrijven van mijn scriptie. Vind het lastig om over zoiets te ‘zeuren’ en over te beginnen tegen iemand want heb al snel het idee dat mensen vinden dat ik me aanstel. Nu zag ik dat ik met dit soort ‘problematiek’ terecht kan bij mijn studentendecaan, die hebben dagelijks een inloopspreekuur. Is het handig om dit te doen of dit eerst te bespreken met mijn afstudeerdocent? Daarnaast wil ik ook bloed laten prikken om er achter te komen of het misschien iets medisch is, maar maak me als student op een beperkt budget een beetje zorgen over de kosten hiervan. Al is dat misschien ook weer stom omdat het wel om mijn gezondheid gaat. Zit een beetje met deze dilemma’s in m’n hoofd en weet gewoon even niet zo goed wat nu het beste is.
Misschien haal ik dit later weer weg.

Nee joh je bent absuluut geen aansteller. Shock doet gekke dingen met een mens. Helemaal niet gek dat je niet reageerde zoals je had gewilt. Mannen zijn gewoon sukkels!

3 likes

Nee als je ze in bad doet regelmatig niet

3 likes

Iemand enig idee hoe lang het duurt voor bloeduitslagen binnen zijn?

Hangt er heel erg vanaf waar het is en waar ze op geprikt hebben volgens mij… Heeft de arts er niks over gezegd?

Waar komt dat hele twinning is winning vandaan en vooral: waar slaat het op?

Hmm… nee heb dit telefonisch met de arts besproken en ben daarna pas 2 dagen later gaan prikken.

Oké thanks.
Ik weet het niet of ze dat hebben en hoe vlug ze dat versturen :sweat_smile:
Ik bel morgen wel gewoon :+1:

Edit ging via huisarts idd

1 like

Ik heb net uitstel gevraagd voor de belasting aangifte, ik voel me zo’n domme faalhaas nu.

Shitt ik wil geen nieuwe kleding meer kopen, alleen nog tweedehands en dat gaat al maanden goed. Nou zat ik op Depop te kijken en ik vond een hele toffe tuinbroek. Er stond alleen geen maat bij dus ik stuurde die chick een bericht, zegt ze dat ze S, M en L heeft. Is dus helemaal niet tweedehands maar gewoon nieuw wat ze doorverkoopt :frowning: Wil ik dus eigenlijk niet doen maar aan de andere kant ben ik al een fucking jaar op zoek naar een tuinbroek en is deze echt heel tof. Weet echt niet wat ik wil doen nu :upside_down_face:

Mijn huis is eindelijk klaar! Alleen mn kleding moet ik nog om verhuizen. Lekker gevoel

33 likes

Slapen, series kijken, wandelen, shoppen, een lekker broodje halen en dat vervolgens opeten, taart bakken, uitgebreid koken als je daarvan houdt, boek lezen?

5 likes