Ik heb me aangemeld voor een extra vak. Nu blijkt dat ik een betoog moet schrijven, deze moet verdedigen en elke les moet voorbereiden.
Vind het niet helemaal eerlijk dat ze hier niks over hebben gezegd voordat ik me heb aangemeld. Het zouden enkel extra hoorcolleges zijn voor verdieping. Ben er nu veel meer tijd aan kwijt… en dat ook nog eens in mijn vakantie. Wat zouden jullie doen?
Ik zou kijken of ik het vak dan nog wel interessant genoeg zou vinden voor de moeite die het gaat kosten en desnoods alsnog afmelden.
Ja hij is ook gewoon echt een hele lieve man. Als wij al 's avonds in bed lagen kwam hij standaard nog naar m’n slaapkamer en dan kregen we een kus of aai over de bol haha. Meestal werd ik daar niet van wakker maar heel soms wel en dan zei ik heel blij “papaaaa papa!
” en dan aaide hij net zo lang over m’n hoofd totdat ik weer in slaap viel. Dit gebeurde echt nog op de leeftijd van 9/10 jaar ofzo. Wat fijn dat je een goede band hebt met jouw vader! Merk toch nu dat dat wel heel wat waard is.
Ik heb nu voor t eerst die eeltsokken van de action aan, maar ik had per ongeluk wat gemorst over de vloer. Wel direct natte + droge doek overheen gehaald. Shit, weet iemand of dit vlekken op laminaat gaat geven?
Ik wilde vandaag de oprit onkruidvrij maken, maar nu doet de buurman dat ook. Nu wil ik niet meer, want dan lijkt het alsof hij mij op dat idee heeft gebracht. 
Dan morgen maarrrrr.
Goed bezig!!!
8 kilo is mega veel en moeilijk en ik vind het knap van je!
Succes!
Dilemma. Ik heb een trui gekocht in twee maten.
Ga ik voor de kleine maat die het mooiste zit, of voor grotere maat die het lekkerst zit (mouwen iets ruimer)?
#tallgirlproblems
♀
Grotere, vind ik altijd veel relaxter.
Grotere! Misschien krimpt het nog iets met wassen
Lijkt me ook best ongemakkelijk als je ‘samen’ bezig bent haha
Volgens mij wordt ik ziek, moe en koud.
Nog paar uurtjes en de maandag zit erop.
Soms mis ik het fulltime studeren wel, gewoon lekker college over kunnen slaan.
Voor mijn gevoel post je relatief vaak over ziek- zwak- en misselijkheden. Is jouw gezondheid verder helemaal ok?
Ik heb net voor het eerst in tijden weer eens geyoga’d en ik voel me weer helemaal ZEN
♀
Lof steenkolen engels. Mijn collega zei laatst “I see that you have your email out”
(Iemands email stond geactiveerd ofzo en we moeten vragen of ze dat willen zodat wij mails kunnen sturen enzo)
Ik heb net collega zijn pen gemold en nu zitten mijn vingers onder de inkt. En hoe maak ik die pen ?
Ik moest mn hep b vaccinatie halen. Vroeg ze of ik ziek of zwanger was. Ik wil dan altijd het grapje maken: ‘ik hoop het niet’. Maar de vorige keer werd dat iets te serieus genomen. Dus dan zeg ik maar ‘Nee’.
Ik heb zo de neiging om de GoT topic aan te klikken en alle spoilers te lezen, omdat ik nog tot vanavond moet wachten tot ik kan kijken.
Don’t
do
it
Ohhh ik opende het topic net per ongeluk en gelukkig wel uit paniek meteen weer weggeklikt