ik moest dit hele weekend Engels praten omdat we Engelse gasten hadden (super leuk trouwens) maar ik weet niet wat het is maar het ging zo stuntelig met een enorm Louis van Gaal accent, terwijl ik t altijd wel kon.
Nog 3 dagen werken en dan op vakantieeeeeeeeee.
Zoveel zin in, een weekje chillen.
Succes vandaag!
Aangeven dat het dit wordt of dat je ziek thuis bent, zou dat helpen?
Knuffel!!!
@Opheliac Succes!!!
Vandaag koffer inpakken zenuwlevel
En weeeer naar de fysio…
Haha het trauma zit diep. In het vorige hotel smaakte het niet zo raar zoetig (met chloor) maar hier dus wel en het is echt zo vies. Als we een supermarkt tegenkomen toch maar eens water kopen want nu drink ik zo weinig. Snap het hier wel als mensen zouden zeggen dat ze water niet lusten. Ze weten dan wss gewoon niet hoe t hoort te smaken.
Ik ben lekker Game of Thrones aan het kijken met koffie, net zo getimed dat ik nog een uurtje kan leren voor m’n tentamen vanmiddag.
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag, moet over 10min weg maar lig nog steeds in mijn pyjama op bed. Was op weg naar de kledingkast, maar toen zag ik m’n bed dusja…
Ik heb dus altijd als ik iets moet doen, voor een deadline bijvoorbeeld, dat ik spontaan allerlei activiteiten verzin waar ik dan opeens zin in heb. Nu wil ik opeens weer met Duolingo gaan oefenen en mijn kamer opruimen terwijl ik gewoon een deadline morgen heb.
Gnagnagna and so it begins
FVD: Henk Otten niet langer beoogd fractievoorzitter Eerste Kamer https://www.nu.nl/politiek/5866479/fvd-henk-otten-niet-langer-beoogd-fractievoorzitter-eerste-kamer.html (via @NUnl)
Hoe laat komt Game of Thrones aflevering 3 online op HBO/Ziggo? Durf niet in het topic van GoT te kijken haha.
Thanks! Ga gelijk kijken
Vind dit een hele goed reactie. Het zou beide zijn, voor mezelf maar ook voor het beestje, maar meer voor mezelf.
Denk inderdaad ook dat het geen goed plan is om voor een kat te kiezen (behalve evt een sfynx).
Heb vroeger altijd konijntjes gehad en gaf er met liefde mijn geld aan uit. Laatste konijn op straat gevonden en nog 7 jaar bij me gehad. Incl alle behang wat van de muur werd gevreten, kapot gebeten plinten en de kabel van mijn strijkplank die het moest ontgelden. Dus weet goed wat voor verantwoordelijkheden erbij komen kijken. Maar wel dingen die ik in mijn nieuwe huis liever niet wil. Maar het was ook heel fijn dat hij altijd mee een badkamer in ging als ik ging douchen bv.
Ga er nog goed over nadenken, we hebben ook een grote tuin waar konijnen evt kunnen wonen, maar het liefst heb ik ze binnen zodat ze ook gewoon mee op de bank kunnen chillen.
Bedankt iedereen voor de reacties, veel dingen om over na te denken.
Vorige week rond 13.00. Ze zeiden dat het pas 21.00 online komt maar is dus veel eerder.
Ik heb zoveel zin in koffie. Wat zal ik maken
- Iced
- Gewoon warm
0 stemmers
Is toch geen weer voor ijskoffie joh?! of is 't in Amsterdam zoveel beter
Dat moment dat je je ontbijt wil gaan eten en je realiseert dat je 2 theekopjes hebt neergezet ipv 1 omdat je in je dagdroom voor iemand ontbijt aan het maken was en daar ook hardop tegen aan het kletsen was. Even terug naar de realiteit :’)
Every day is iced coffee day
Ik zit hier echt m’n warme koffie vast te klampen om op te warmen want ik dacht dat het wel spijkerjas-weer was, wat tegenviel hahahaha