Haha ja een beetje wel hoor! Maar het is ook enorm leuk! Herinner me die eerste dag nog precies
Ik ben over 4 weken klaar⦠zo eng weer
Haha ja een beetje wel hoor! Maar het is ook enorm leuk! Herinner me die eerste dag nog precies
Ik ben over 4 weken klaar⦠zo eng weer
Dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar een zangdocent kan je daar ook heel goed bij helpen!
Gelijk besteld! Moest toch nieuwe schoenen hebben want mān sneakers zien er niet uit
Omg, meteen besteld.
Thaanks! Ik heb gelijk besteld haha
Halloo hoevaak de NS wel niet optijd rijd zonder enige goede reden! Ziek is ziek hoor fack hun.
Ja zeg gewoon dat er over drie dagen noodweer in oost Duitsland is voorspelt en dat je daarom vast met de aangepaste regeling werkt @Booklover
Nou even vanuit een ander perspectief⦠ik heb ook een aantal collegaās die zich niet ziekmelden maar dan met allemaal kwaaltjes komen werken waardoor ze dan bepaalde handelingen niet kunnen/willen uitvoeren.
Ja heel lief dat je toch wil komen, maar had liever een vervanger die wel 100% kan werken ipv 70%. Want die andere 30% komt dan bij iemand anders terecht.
Ja klopt volgens mij. Want ik had het pas met mijn moeder over absentie van verplichte colleges en toen zei ze ook dat huisartsen geen briefje mochten schrijven. Dus lijkt me dat bij werken hetzelfde geldt.
Ik ben zo blij. Ik ga proberen om mijn grootste droom waar te maken, na jaren niet weten wat ik nou echt met mijn leven wil. ZOān zin in, ik ga nog niet delen wat want ik ben niet anoniem, maar kan wel janken van geluk <3 Beste begin van de maandag.
Ik heb echt zoān fijne en goede fysiotherapeut, echt heel fijn en lief en slim!
En nu probeer ik me te ontspannen met een boek in de zon
Ah zo fijn voor je
@Lentex @Chesirecat Thanks lieve meiden <3 Afgelopen twee jaar best wel vaak diep in de put gezeten en gedacht dat ik er nooit uitkwam en dan is dit zo fijn. Ook al lukt het niet, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ik vind het echt superfijn dat mijn vader minder werkt en daardoor meer tijd kan investeren in praten met mij. Het is sowieso een hele toegewijde vader maar vroeger was hij de deur al uit voordat wij naar school gingen en vaak ook pas rond 22u thuis als wij al in bed lagen. Maar nu hij wat meer tijd heeft lijkt het alsof we dat kunnen inhalen en daar ben ik echt heel blij mee want ik kan met mijn moeder wat minder goed over problemen praten. Mijn vader gebruikt dus alleen te pas en te onpas woorden wat ik (en ik denk ook de gemiddelde mens) niet zo goed ken, en dan stiekem Google ik dat. Hij is ook gewend om tegen grote groepen mensen te praten en zijn stem is daarom altijd heel HARD. Maar hij is wel de laatste die dat doet om ābelangrijkā over te komen maar net zei hij weer ābadinerendā. En ik dacht, jaaaa godsamme ik kan weer gaan googlen hoor. Maar ik ben blij dat hij nu na tig jaar er iets meer voor mij kan zijn dan in mijn kindertijd en jeugd. Word er bijna ontroerd van.
Wat mooi en fijn om te lezen! Je schrijft ook zo lief over hem <3
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn vader, pas sinds een paar jaar een goede band. Omdat hij er vroeger gewoon te weinig was en kon zijn.
Oh en ik vind het zo grappig dat je die woorden dan moet googlen haha
Zo even mn koffer wegen ben altijd bang dat het te zwaar is. Moet op de terug weg wel een andere inpak manier doen want op deze manier kan ik niks meer shoppen haha.
Wat een vreselijke klote dag is dit
Een collega wordt wrs vandaag ontslagen dus zaterdag was zn laatste dienst. En ik ben echt een beetje heartbroken. Hij is een mega fuckboy, altijd aantrekken afstoten, kan me zo drie weken negeren en dan weer helemaal sjansen en leuk doen. Dus om die reden hebben we alleen nog maar gezoend, verder niks. Maar nu hij weg gaat kan ik alleen nog maar denken aan seks met hem
Ik heb me aangemeld voor een extra vak. Nu blijkt dat ik een betoog moet schrijven, deze moet verdedigen en elke les moet voorbereiden. Vind het niet helemaal eerlijk dat ze hier niks over hebben gezegd voordat ik me heb aangemeld. Het zouden enkel extra hoorcolleges zijn voor verdieping. Ben er nu veel meer tijd aan kwijt⦠en dat ook nog eens in mijn vakantie. Wat zouden jullie doen?
Ik zou kijken of ik het vak dan nog wel interessant genoeg zou vinden voor de moeite die het gaat kosten en desnoods alsnog afmelden.