Wat je even kwijt wil #20

Oké thanks.
Ik weet het niet of ze dat hebben en hoe vlug ze dat versturen :sweat_smile:
Ik bel morgen wel gewoon :+1:

Edit ging via huisarts idd

1 like

Ik heb net uitstel gevraagd voor de belasting aangifte, ik voel me zo’n domme faalhaas nu.

Shitt ik wil geen nieuwe kleding meer kopen, alleen nog tweedehands en dat gaat al maanden goed. Nou zat ik op Depop te kijken en ik vond een hele toffe tuinbroek. Er stond alleen geen maat bij dus ik stuurde die chick een bericht, zegt ze dat ze S, M en L heeft. Is dus helemaal niet tweedehands maar gewoon nieuw wat ze doorverkoopt :frowning: Wil ik dus eigenlijk niet doen maar aan de andere kant ben ik al een fucking jaar op zoek naar een tuinbroek en is deze echt heel tof. Weet echt niet wat ik wil doen nu :upside_down_face:

Mijn huis is eindelijk klaar! Alleen mn kleding moet ik nog om verhuizen. Lekker gevoel

33 likes

Morgen heb ik een dag vrij genomen (dat ik dan dinsdag meer werk heb laat ik maar ff vergeten) en kind is op t kdv. Wat ga ik doen naast de was :thinking:

Slapen, series kijken, wandelen, shoppen, een lekker broodje halen en dat vervolgens opeten, taart bakken, uitgebreid koken als je daarvan houdt, boek lezen?

5 likes

Serie kijken, boek lezen, uitgebreid douchen, nagels lakken, tuinieren, winkelen, slapen, iets lekkers bakken, fotoboek maken, woonkamer/slaapkamer omgooien, sporten…oh best kneuterig allemaal hahaha.

Edit, vlak na @Zomer gepost dus beetje dubbel

2 likes

Ik blijf mezelf maar verrassen. Had paas schuimpjes gekregen van het werk. Had die blijkbaar op een vage plek in de kast gezet en ze totaal vergeten. Nu stonden ze blijkbaar in de weg en dacht wat is dit dan… omg schuimpjes!

9 likes

Goede ideeën wel, net als jij @WhereTheLightIs! Denk dat het slapen, serie, wat lekkers lunchen, boek lezen en fotoboek maken wordt.

Ughhhh ging net mn vriend ophalen bij de bushalte en hij schudde enthousiast met mn billen en toen schudde hij mn telefoon uit mn zak. Scherm kapot :thumbsup:

19 likes

Misschien is ie er voor verzekerd? Wel een leuk verhaal voor de verzekeraarsagent

5 likes

Heb vrijdag mijn wenkbrauwen laten microbladen. Dit omdat ik altijd zo lang bezig ben met bijtekenen. Na lang wikken en wegen toch gedaan. De vorm die ze getekend had vond ik mooi maar nu het er op zit vind ik het echt super lelijk. Voel me super kut nu. Vind het zo zonde. Een hoop geld kwijt voor dit en dat vind ik niey eens het ergste, maar dat het er niet af kan… Echt kan wel janken :cry: :disappointed_relieved:

1 like

Stopt de hoofdpijn ooit nog een keer. :expressionless:

Kan je misschien niet even naar die wc gaan en alleen extra pc papier ‘ertussen’ doen? Dan hoef je niks aan te raken en heb je misschien een oplossing voor dat uur?

Dat ziet de eerste dagen altijd extra heftig uit toch?

Dat klopt, alleen ziet het er dan ook veels te breed uit? Ik vind ook dat ze te ver naar binnen is gegaan boven mijn neus als je snapt wat ik bedoel. Ik hoop zo dat als die korsten er af zijn dat het meevalt. Ik zit nu zelfs te denken om niet naar die touch up te gaan en het gewoon te laten vervagen

Kijkt er iemand married at first sight? :upside_down_face:

1 like

Er is een topic van! :smile: Ik kijk het.

1 like

Omg @boemboem

5 likes

Balen zeg! Zou mijn koffer idd niet achterlaten… succes!