Wat je even kwijt wil #20

Pff ik krijg vandaag een nieuw spiraaltje en ben echt nerveus. Kijk er zo tegenop :frowning_face:

De paracetamol en ibuprofen ligt al klaar :+1:

Nou van je collega’s moet je het hebben…

Het is altijd weer voor ijskoffie. Er hoeft maar een zonnestraaltje te zijn en deze basic white chick zit aan de ijskoffie.

5 likes

Zon of geen zon, basic smaakt elke dag goed

1 like

Succes!

1 like

Ik zou binnen 5 dagen van de klantenservice een reactie krijgen op mijn mail. Kreeg een bericht dat het niet ging lukken, maar inmiddels is het alweer iets van 2 weken (?) geleden. En ik heb echt geen zin om erachteraan te bellen, want het is vast druk en het heeft niet per se haast. En ik haat bellen, maar ik moet nu wel een ander bedrijf gaan bellen, want dat heeft wel haast :persevere:

Edit: echt een first world problem dit

Ik haal niet op de juiste manier adem. Hier wil ik graag aan gaan werken, maar wel onder begeleiding/met hulp. Waar kan ik dan het beste terecht? Bij een logopedist?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik lag net in bed beetje op mn telefoon, hoor ik ineens flapperende vleugels. Echt hard alsof het in mijn slaapkamer was, dacht meteen KUT EEN VEENMOL.

Kan me namelijk nog echt goed herinneren dat dat meisje dacht dat het een vogel was die naar binnen was gevlogen maar toen was het die creep.

17 likes

Haha ja een beetje wel hoor! Maar het is ook enorm leuk! Herinner me die eerste dag nog precies :grimacing:

Ik ben over 4 weken klaar… zo eng weer :grimacing:

2 likes

Dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar een zangdocent kan je daar ook heel goed bij helpen!

1 like

Gelijk besteld! Moest toch nieuwe schoenen hebben want m’n sneakers zien er niet uit

1 like

Omg, meteen besteld.

1 like

Thaanks! Ik heb gelijk besteld haha

1 like

Halloo hoevaak de NS wel niet optijd rijd zonder enige goede reden! Ziek is ziek hoor fack hun.

2 likes

Ja zeg gewoon dat er over drie dagen noodweer in oost Duitsland is voorspelt en dat je daarom vast met de aangepaste regeling werkt @Booklover

7 likes

Nou even vanuit een ander perspectief… ik heb ook een aantal collega’s die zich niet ziekmelden maar dan met allemaal kwaaltjes komen werken waardoor ze dan bepaalde handelingen niet kunnen/willen uitvoeren.

Ja heel lief dat je toch wil komen, maar had liever een vervanger die wel 100% kan werken ipv 70%. Want die andere 30% komt dan bij iemand anders terecht.

2 likes

Ja klopt volgens mij. Want ik had het pas met mijn moeder over absentie van verplichte colleges en toen zei ze ook dat huisartsen geen briefje mochten schrijven. Dus lijkt me dat bij werken hetzelfde geldt.

Ik ben zo blij. Ik ga proberen om mijn grootste droom waar te maken, na jaren niet weten wat ik nou echt met mijn leven wil. ZO’n zin in, ik ga nog niet delen wat want ik ben niet anoniem, maar kan wel janken van geluk <3 Beste begin van de maandag.

66 likes

Ik heb echt zo’n fijne en goede fysiotherapeut, echt heel fijn en lief en slim!

En nu probeer ik me te ontspannen met een boek in de zon :heart_eyes:

3 likes

Ah zo fijn voor je :heart:

1 like