Een verhaal over een collega die aids heeft (jaja alle vage symptomen zijn opgezocht op internet waardoor het halve forum er nu achter is gekomen dat ze misschien wel aids heeft). En een verhaal over vechten met een bepaalde bevolkingsgroep terwijl ze haar baan kon verliezen hierdoor
@anon42289517 @Vloeistof Thanks, het viel me al op dat er heeeel veel was gepost en als ik het allemaal niet kan bijlezen scroll ik meteen naar het einde voor een nieuw leesbegin en dan scroll ik wel nog naar boven om de laatste ±100 berichten te lezen. Maar het was daarboven al kennelijk.
Jaa en dat niet alleen, maar zelfs bijwerkingen van aidsmedicatie waren opgezocht. Een ijzersterke diagnose dit.
Ja maar je weey dat als iemand ver van zn woonplaatst werkt toch gewoon gelijk dat diegene aids heeft.
Ik moet hier zo hardop om lachen. Jij bent grappig.
Trouwens het is wel zo hoooor
Geen idee. Waar ik net wel ben achter gekomen dat als je aan het vechten bent met een bepaalde bevolkings groep jr midden in het gevecht gewoon kunt vragen “Sorry zou u misschien niet met kanker willen schelden dat ligt nogal gevoelig” en dat ze daar dan gewoon begrip voor hebben. Zo erg zijn die vieze buitenlanders niet.
(Ben zelf een vieze halfbloed dus dit is sarcastisch)
Ja mijn date/vriend, die van een ander continent komt en voor zijn werk ook in andere continenten moet werken heeft echt super aids! Echt de ergste vorm. Ik lig nu maar ver op afstand in bed van hem.
Da’s wel bijzonder ja
Nee dan moet je net als in de middeleeuwen als een melaatse kloppen met zo’n bel, dat maar even de hele bevolking weet dat jij ziekeling er weer aan komt.
Had je huisgenoot weer eens een one night stand op bezoek?
Ik ga toch maar eens testen denk ik…
Hahaha man man, nee geboren usa maaaaar hij heeft wel enkele familieleden die daar wonen. OMG, ben zo bang nu.
Die willen niet neuken die willen alleen maar vechten
In Rotterdam is er bij De Doelen nu een reizende foto-expo te zien over hiv en ik had daar gisteren best een interessant gesprek over met de fotografe die vanwege de opening aanwezig was.
Toen ze zelf hiv kreeg werd het gezien als doodvonnis maar inmiddels slikt ze dagelijks een tablet en daarmee kan ze als gezond door het leven en is de hiv niet eens aantoonbaar in haar bloed.
Nou ja lang verhaal kort ik merkte dat ik zelf maar weinig weet over hiv en ik denk dat dat voor veel mijn leeftijd of jonger zo geldt, en dat het oude beeld over hiv als doodvonnis nog steeds heel levendig is.
Griekenland is wel dicht bij afrika ja…
Ja als de wind verkeerd staat waait die aids rechtstreeks je tzatziki in.
Het zijn ook altijd dezelfden he
Werken wordt echt een drama vandaag. Ik ben nog nooit leidinggevende geweest over de drukste dag van de week en sta ook nog eens met 2 nieuwe meisjes die nog lang niet weten hoe alles moet. Dat wordt kruipend naar huis vanavond denk ik.
ik heb exclusief seks met mensen die er respectvol op reageren als ik vraag niet met kanker te schelden