@Otzi ahhw veel sterkte voor jullie
Haha ja toen ik het opzocht zag ik inderdaad dat het klopte dankje!
@Otzi sterkte
@Aguamenti ook veel sterkte!
Ik switch binnenkort naar een andere afdeling en na vandaag weet ik het zo zeker, ik ga mijn huidige afdeling niet missen.
Ja melding maken kan zeker. Misschien ook persoonlijk oppakken?
Het is zeker niet fair!
@Otzi meissie, je hoeft de last van de wereld niet op je schouders te dragen. Je gaat echt door een shitshow. Je mag verdrietig zijn en boos en hysterisch. Echt. Dikke knuffel <3
Jeetje @Otzi het zit je wat dit betreft de laatste tijd niet echt mee hè . Ik snap dat je sterk wil zijn voor je ouders, maar neem ook af en toe een mlmentkr voor jezelf… jouw verdriet en stress moet ook verwerkt worden. Sterkte de komende tijd en ik ga heel hard voor jullie meeduimen!
Jeetje otzi wat een verschrikkelijke dag en bericht. Krijg tranen in mn ogen ervan.
Ik hoop echt met heel mn hart dat ze het heel goed kunnen behandelen en dat daarna alles weer snel beter gaat met je beide ouders.
Hele hele dikke knuffel lieverd
Ik hoop dat alles goed gaat
Ik zou echt willen dat ik kon verdwijnselen / verschijnselen. Ik moet nu nog anderhalf uur in een nachttrein naar huis (een rit die normaal een half uur duurt). Ik ben moe, aangeschoten, moet heel nodig plassen en mijn telefoon zit op drie procent. Mehhhh.
Vanavond een date gehad en het was echt gezellig! Heb wel veel alcohol gedronken dus misschien beïnvloed dit mijn beoordelingsvermogen, maar ik hoop dat er een 2e keer in zit
Mijn brandalarm ging net af met het feit dat hij leeg is. Men komt een takkeherrie uit. Niet normaal.
Had gewoon een simpel piepje verwacht en niet meteen die herrie met af en toe pauze.
Maar ben er nog niet echt gerust on ofzo ? Mijn vriend slaapt alweer.
Ik snap niet waarom je het nodig vindt om zijn huidskleur en geloof erbij te noemen, niks in je verhaal wijst erop dat hij handelt door zijn huidskleur of geloof. En eerlijk gezegd zou ik dit maar weghalen want hier zijn we niet van gediend.
Edit; ik heb je post geflagged.
Ik begrijp niet veel van je verhaal.
Waarom zou je op de uitdaging in gaan? Is dat wel verstandig? Waarom negeer je die persoon niet? Of geef je het aan bij de politie ?
En is er alcohol in het spel ?
Dat vroeg ik me ook af toen ik dat racistische verhaal van je hierboven las. Mag je je best voor schamen. In plaats van te meten met twee maten. Hij moet respect voor jou hebben maar jij niet voor hem (sterker nog, een hele bevolkingsgroep)?
Wat is dit voor raar verhaal?! Een man daagt je uit het niets uit om te gaan vechten “dat is verder prima.” Eh hoezo is dat prima?! Dan loop je ook nog eens mee om te gaan vechten? Wtf?
voor mensen die last hebben van wagen/reisziekte kan ik echt die Sea band armbandjes aanraden! ik heb eergisteren 10u in de bus gezeten en normaal heb ik er altijd veel last van met overgeven etc, maar nu heb ik gewoon kunnen lezen en geen enkele last gehad van iets. Ze zijn 15 euro en herbruikbaar en je wordt er niet moe van, er zit geen medicijn in
Snap er geen moer van.
Waarom zou je gaan vechten terwijl je je baan kan verliezen?
Waarom loop je überhaupt met iemand mee die wil gaan matten?
Hoezo negeer je het niet gewoon?
Heb je het gemeld aan bijvoorbeeld de beveiliging?
Zoveel vraagtekens als ik dit lees.
Toen ik je eerste post hierover las dacht ik nog dat je misschien onder invloed was maar het feit dat je nuchter bent maakt dit bericht nog een tandje erger. Ik ben benieuwd over er nog verdere uitleg volgt want wtf.
Meanwhile in de normale wereld, ik heb net voor het eerst m’n benen geschoren met scheerschuim en wat een openbaring! Voor het eerst ooit heb ik geen verdwaalde haartjes. Lekker shinen met m’n melkflessen vandaag.