Wat je even kwijt wil #23

Misschien helpt Nasic Nasenspray dan wel? Kun je als het goed is bij elke Apotheke krijgen.

@Chesirecat Wat stom zeg! Hopelijk vind je snel iets nieuws bij een leukere werkgever.

2 likes

Bedankt voor de tip. Nasic heb ik al eens geprobeerd, maar het deed niet veel en toen ik ermee stopte werd het een paar dagen veel erger (daar was ik voor gewaarschuwd hoor, maar het is het niet waard als het niet goed helpt). Werkt het voor jou wel?

Ik vind dit echt heel stom!

1 like

Ik heb geen last van hooikoorts :grimacing: Maar dit is de enige neusspray die ik hier tot nu toe gevonden heb die enigszins werkt als ik snotverkouden ben, dus dacht dat het wellicht een korte-termijnoplossing kon zijn totdat je moeder kwam. Helaas… Het gaat morgen wel regenen voorspellen ze, hopelijk heb je daarna iig even wat minder last (volgende week wel 37 graden :sob:)

1 like

Als de @action hier een account had, had men de ondertitel ‘low prices no service’ kunnen plaatsen.

Ik hoop dat je snel een leukere werkgever vindt @Chesirecat waar je inzet wel gewaardeerd wordt.

8 likes

He verdomme wat rot. Hoop dat je snel iets nieuws hebt en bij een bedrijf dat hun werknemers normaal behandelt!

1 like

@Chesirecat wat een klote toko! Echt niet oke.

1 like

Klote! Ooit zelf ook eens meegemaakt. Voelt zo oneerlijk als je zo je best gedaan hebt… Vaak is het ook een besparings-actie - in de zomer kunnen ze veel goedkope scholieren krijgen van 15/16 jaar die “maar” €3,50 per uur kosten…

2 likes

Ik beeld me dan in dat het beeldje een gouden scooter is waarop hij zit omdat hij jaren na zijn grote hits vooral in het nieuws kwam door zijn gestolen scooter en dat zijn kind op de scooter zat. :upside_down_face:

1 like

Ik vind het echt heel erg kut voor je. Is dat “niet snel werken” echt de reden of een excuus om geen vast contract te hoeven geven? Want dat gebeurt ook vaak in de retail toch.

However, snap dat je je echt kut voelt en wilt bewijzen wat je allemaal hebt gedaan voor deze zaak. Maar ik hoop dat je snel een werkgever vindt die jouw inzet wel waardeert want als ik jou reacties zie in het action topic dan weet ik zeker dat je voor zoveel winkels een geweldige aanwinst bent!

3 likes

Oh gelukkig heb je geen hooikoorts!! En wat lief dat je meedacht! Zou fijn zijn als ik iets zou kunnen vinden dat de klachten zou verlichten. Volgende week wordt het echt horror in Berlijn :sob: Dan helpt alleen een paar keer per dag een ijsbad à la Charlize Theron in Atomic Blonde :joy:

1 like

Ik ben vandaag weer eens met de trein sinds 5 jaar ofzo, maar nu heb ik volgens mij iets doms gedaan. Het is megadruk dus ik stond bij zon tussenstuk en na een tijdje (5 min) stond een meisje op van een zitplaats en toen ben ik daar gaan zitten. Ik bedacht pas later dat ze waarschijnlijk alleen even naar de wc moest. Vond het ook te awkward om weer op te staan en het meisje is ook niet meer teruggekomen.
Voel me er echt lullig over :pensive:

3 likes

@Chesirecat wat shit! Zo onverdiend en oneerlijk :frowning:

@Berlijn ik schoot voor m’n hooikoorts altijd maar weinig op met drogisterijspul of werd er heel sloom van. Heb toen op voorschrift van de allergoloog fexofenadine gekregen en dat helpt best wel goed bij mij! Niet 100% maar kan er een stuk comfortabeler mee door het leven. Mijn moeder heeft er laatst ook om gevraagd bij de HA (moest wel even aandringen en benadrukken dat ze alles van de drogisterij al geprobeerd had) en zij gaat er ook goed op. Misschien het proberen waard? (Ik gebruik daarnaast ook nog oogdruppels op voorschrift maar dat is omdat mijn oog dichttrekt, weet niet of dat bij algemenere klachten ook iets doet)

1 like

Mag niks lekkers halen op t station en eet een pleuris salade… is het leven niet magisch. Gelukkig heb ik ijskoffie op anders had ik dit niet overleefd.

3 likes

Die kende ik ook nog niet, bedankt voor de tip! Echt super dat iedereen zo lief meedenkt hier op FF :blush:

@Norma Misschien voor jou ook interessant?

1 like

Ik heb echt met je te doen @Lady-bird​:heart::heart:

@anon50122296 wow snap dat je boos werd, je kind baalde waarschijnlijk dat jij hem zo snel in de smiezen had. Maakt t niet minder heftig dat ie wegrende.
<3

Als ze niet terug is gekomen hoef je je toch niet lullig te voelen?

2 likes

Ik doe het met liefde. Brieven naar instanties en bedrijven is mijn lievelings.

2 likes

Wat kut, ik ben zo verdrietig voor je. Je mag zo terecht op mijn werk en zou morgen kunnen beginnen als je het wil proberen.

11 likes

Met alle namen er onder van ons??? Ik zeg doen!

5 likes