Wat je even kwijt wil #23

Hahaha oké oké, ik vind het ook niet ver maar ben zondagavond op en neer gereden, gisteravond op en neer gereden, vanochtend op en neer gereden, dus het begon/begint wel een beetje irritant te worden :joy:

Maar ik ga hem halen.
Wind, come 2 mama.

3 likes

Ah shit joh wat rot :frown: Ik zag dat ze bij Monkey Coffee op station nog personeel zochten! En misschien AH xl? Ik heb daar altijd wel fijn gewerkt en zeker in zomerperiode komen de altijd handen tekort.

1 like

@Chesirecat ongelofelijk! Ik hoop dat je snel wat nieuws vindt waar jouw kennis en service wel op waarde worden geschat!

1 like

Jullie moeten allemaal naar het Noorden komen. Ik ben de hele dag al in Friesland, maar het is hier helemaal niet vet warm. 24 graden, best prima.

Waar ik hier eigenlijk voor kwam: ik had vanochtend nogal haast. Ik zat lekker in mn pyjama koffie te drinken (zoals elke ochtend) en toen had ik pas door dat ik me verslapen had! Echt raar, ik kijk dus totaal niet naar de tijd omdat ik inmiddels zo’n vaste ochtendroutine heb. Vanochtend niet dus. Maar goed, ik moest dus ineens snel om nog op tijd te komen dus had besloten geen foundation op te doen en de rest (mascara, oogpotlood, wenkbrauwgel) wel. Ik moet dit vaker gaan doen want ik zie echt nauwelijks verschil in de spiegel haha. Dat is echt zoiets dat doe je al jaaaaren zonder eens iets anders te proberen.

2 likes

Uhm tindergebruikers, doet tinder het bij jullie? Had mijn account verwijderd maar wilde een nieuw account maken maar hij doet het niet. Niks laadt.

Dit maakt me wel een beetje kwaad… jezus wat stom.

1 like

Ik kreeg wel een soort van op mijn kop maar ik weet dat ze het beste voor mij willen dus kon het ook wel aanhoren/aannemen :slight_smile:

3 likes

Er komen hier zo klussers over de vloer en ik vind dat altijd zo ongemakkelijk. Echt geen zin in en ze zijn nog te laat ook

Ik heb nergens last van!

Pff wat stom en wat een flut reden, alsof dat het belangrijkst is. :persevere: Hoop dat je een baan vindt waar ze andere kwaliteiten belangrijker vinden en waar je het naar je zin zal hebben!

Die ik bedoel? Ja toen ik er zat ook. Een van de redenen dat ik daarvoor gekozen had :smile:

1 like

Gelukkig maar! Beetje motivatie of tips gekregen? Als je wilt spuien of klagen of herkenning zoekt of motivatie, je mag me altijd PM’en :slight_smile:

1 like

Neeee :frowning: hoe dan? Wat kut. Ik hou het in de gaten!

Verveel me de pleuris.

Same here

1 like

Huisarts belt me morgen terug over dat ze in het ziekenhuis niks meer weten…
Hopelijk weet ze dat ze na 1530 uur moet bellen, vergeten te zeggen :sweat_smile:

Mijn zoontje is net weggerend in de winkel,
Gewoon onder het poortje door via de kassa de winkel in… en ik stond met kinderwagen en mandje bij het begin van de winkel.

Ik achter hem aan rennen, boos geworden en kind al krijsend in de buggy gezet met riem vast.

Hij heeft de hele tijd moord en brand geschreeuwd.

Ik ben zo boos hè! Hij deed het gewoon expres want hij keek me lachend aan en zette het op een rennen. :neutral_face:

1 like

Misschien helpt Nasic Nasenspray dan wel? Kun je als het goed is bij elke Apotheke krijgen.

@Chesirecat Wat stom zeg! Hopelijk vind je snel iets nieuws bij een leukere werkgever.

2 likes

Bedankt voor de tip. Nasic heb ik al eens geprobeerd, maar het deed niet veel en toen ik ermee stopte werd het een paar dagen veel erger (daar was ik voor gewaarschuwd hoor, maar het is het niet waard als het niet goed helpt). Werkt het voor jou wel?

Ik vind dit echt heel stom!

1 like