Die kende ik ook nog niet, bedankt voor de tip! Echt super dat iedereen zo lief meedenkt hier op FF
@Norma Misschien voor jou ook interessant?
Die kende ik ook nog niet, bedankt voor de tip! Echt super dat iedereen zo lief meedenkt hier op FF
@Norma Misschien voor jou ook interessant?
Ik heb echt met je te doen @Lady-birdā:heart:
@anon50122296 wow snap dat je boos werd, je kind baalde waarschijnlijk dat jij hem zo snel in de smiezen had. Maakt t niet minder heftig dat ie wegrende.
<3
Als ze niet terug is gekomen hoef je je toch niet lullig te voelen?
Ik doe het met liefde. Brieven naar instanties en bedrijven is mijn lievelings.
Wat kut, ik ben zo verdrietig voor je. Je mag zo terecht op mijn werk en zou morgen kunnen beginnen als je het wil proberen.
Met alle namen er onder van ons??? Ik zeg doen!
Bleh kom net thuis van mān laatste afspraak en wilde weer eens een x frietjes gaan halen, maar het dondert al flink en het gaat hier zo superhard regenen volgens buienradar Zou het natuurlijk ook gewoon bij de frietzaak waar ik boven woon kunnen halen, maar heb zin in een andere frietzaak zān frieten
Dan nog maar een uurtje wachten tot het even kort droog is (en beter heeft buienradar gelijk wat dat betreft).
(Wel echt een first world problem dit haha)
Late reactie, maar ik kan het me ook herinneren. Maar diegene had iets met Tina in haar naam toch?
Of stamt dit nog uit het Beautyglossforum haha
Doe dat!
Haha net een werver van een goed doel aan de deur, houdt een heel verhaal waardoor ik uiteindelijk natuurlijk moet gaan doneren. Ik zit onder zijn verhaal al steeds te denken hoe ik hem ga afwimpelen, zegt ie: ādusss⦠zou je willen doneren? Als je ouder bent dan 26 tenminsteā.
Had je misschien eerst moeten vragen voordat je het hele verhaal hield jongen⦠Want ik ben 23 haha Vind het goed werk wat ze doen hoor, maar houd er gewoon niet van om dan maandelijks aan iets vast te zitten.
Dit vind ik zo lief!
Ahh hier ook please ik trek het niet er is niks meer van me over behalve een plasje water
Weet iemand toevallig of de Starbucks ook decaf ijskoffie heeft? Geen zin om voor niks in de rij te gaan staan straks
Ja de cold brewās en frappucinoās kunnen allemaal decaf.
Ik had aan mijn moeder verteld dat ik een beetje teleurgesteld was in mijn vriendinnen, omdat niemand mij een āgefeliciteerd met je nieuwe huisā-kaartje heeft gestuurd. Terwijl ze wel van de kaartjes zijn en ik dat ook altijd doe bij hen. Nu liep ik vanmorgen naar de brievenbus en heeft mijn moeder me een kaartje gestuurd. Zo lief
Top, dankjewel! Weet je dan toevallig ook wat lekkerder is? Ben volledig clueless haha
Ja gewoon vragen of ze het gene wat jij wilt decaf kunnen maken.
De coldbrew is letterlijk koude koffie met ijsklontjes, je kan die als cappuccino of gewoon zwart en eventueel een smaakje er in laten doen.
De frappucinos zijn er in heel veel smaken en meer milkshake substantie. Als je een lekker smaakje wil of die substantie bedoeld zou ik daar voor gaan.
Ik wil echt koffie koffie smaak dus ga meestal dan voor de coldbrew. Dus beetje persoonlijke kwestie. Maar als je de barista om advies vraagt kunnen die je ook heel goed helpen qua smaakjes en wat kan!
Dankjewel!! Denk dat het een frappuchino wordt dan
Ik vind het echt rot voor je!