Wat je even kwijt wil #23

Gefeliciteerd! Wanneer mag je je wijnbewijs ophalen.

10 likes

haha tot toeters, zo leuk!
het is dat ik al teruggeappt heb anders had ik mijn appje daarmee afgesloten

1 like

ik ben bang dat muggen zich straks gaat muteren tot oppermuggen die geen geluid meer maken tijdens het vliegen want geluid = hun dood
ooit moeten ze zich toch zo evalueren? zo werkt natoer toch

ik bedoel: gezoem= doodgeslagen worden

10 likes

Oh mijn hart zat net echt in mijn keel.
Vorige week hebben we twee hele grote hoornaars kapot gemept, omdat die een nest aan het bouwen waren in onze spouwmuur.
Nu heb ik alles openstaan bij de woonkamer om het door te laten luchten. Zit ik hier dus in het halfdonker met alle ramen en deuren open, hoor ik ineens een super hard gezoem. Eerst half in elkaar duiken, toen panisch rondgekeken met de zaklamp op mijn telefoon.
En toen realiseerde ik me dat mijn vriend de douche had aangezet en dat het water door de leidingen een zoemend geluid maakte. Thank god :sweat_smile:

10 likes

Haha mooi! Alleen maar leuk als de huisarts niet al te serieus is denk ik zo.
Ik was altijd bang voor mijn oude huisarts vroeger, die was altijd zo streng :joy:

Btw, ik had echt voorspeld dat Utopia na 3 maanden van de buis zou worden gehaald. Helaas niet uitgekomen :sweat:

1 like

Jouw vriend en ik hebben zo een hele club bij elkaar. Lekker samen utopia kijken met zn alle iedereen een kiwi in stukjes maar met schil. Helemaal zin in.

7 likes

Ik had eigenlijk het idee om zaterdag met een vriendin af te spreken, maar toen zei mijn vriend net dat hij de hele dag weg is dus ga lekker de hele dag op de bank liggen met de katten. Wat voor snacks zal ik halen?

3 likes

Ik lig al een uur in bed om te slapen want ik ben zo moe maar het lukt gewoon niet :upside_down_face: heel frustrerend

Ik vind mijn date laatste week beetje afwezig of kortaf, kan mijn vinger er niet echt op leggen. Wilde eigenlijk afwachten tot hij met een voorstel om elkaar te zien zou komen, maar het kwam maar niet. Nu heb ik zelf net gevraagd wanneer ik hem weer zie, half uur geleden gelezen, niet beantwoord. Hij kan iets doen zijn, maar dat was hij half uur terug niet. Was best een lopend gesprek.
Ik weet niet, het voelt niet echt goed dit :frowning:

In elk geval lekker ijs. En chips, omdat het warm is, dus zout nodig :hugs:. Na chips krijg ik meestal zin in chocola.

Telt avondeten ook? Allerlei lekkere kleine hapjes en smeerdingen, gevulde zoete pepertjes, kruidenboterstokbrood van Aldi.

Edit: alles wat hij niet lust en jij graag eet. Of wat hij voor je neus wegkaapt als het in huis is :slight_smile:

Eet jij ook kiwi met schil? Ik moest door de vlog van Monica nog aan @Krabsalade haar vriend denken. De broer van Monica was daar ook een kiwi met schil aan het eten.

3 likes

Ik hoor ze al niet meer. Maar ik denk dat ik gewoon te vast slaap. Ik ben helemaal lek geprikt. En ik kan ook niet stoppen met krabben :expressionless:

Hoor net dat ik morgen ineens vrij ben. Hoe lekker! :heart_eyes: Nu dus al weekend!

10 likes

Nee moet er niet aan denken hahajw

1 like

Oh die muggen. Ik heb het idee dat echt niks helpt en ik zie ze niet :sob: waar is dat citroenspul als je het nodig hebt (werkt waarschijnlijk niet eens maarja)

1 like

Haha daarom ook de poll gemaakt. Ik ben echt iemand die als eerste er staat hoor om te kijken. :rofl:

2 likes

Kut, ik heb morgen mijn eerste afspraak met de tandarts na mijn verhuizing (dus andere praktijk). Maar zie net dat ik het oude dossier een jaar geleden zelf opgestuurd heb gekregen met de mededeling om dat naar de tandarts op te sturen. Nooit gedaan dus. Oeps.

Ik luister al ruim een uur "oude gouden foute "nummertjes zoals Whitney Houston i wanna dance en im so exited van the pointer Sisters , en ik zing hardop mee.

1 like

Mijn managers zaten net op een terras voor hun managementuitje. Ik ben aangeschoven, heb in ongeveer 30 seconden twee glazen wijn geinhaleerd en ben naar kantoor gegaan. En daar ben ik nu. Morgen laatste dag!!!’

1 like