MIGADO MIJEZUS ben eindelijk klaar. Stond met mn collegas die alle tijd nemen en vervevolgens maar 2 koffies verkopen. OPSKIETEN. En dan na sluitings tijd nog alle tijd hebben vooe een klant.
Ik heb een zomerlijst met slechte zomerhits gemaakt en ik ben hier onredelijk trots op
Sharing is caring
Omg zo blij dat ik thuis ben⦠de airco op werk is blijkbaar sinds kort kapot en hij blaast nu allemaal warme lucht ipv koele lucht Echt drama, het was een sauna en we hadden ook nog een fysiek zware avond vandaag. Ik hoop zo dat de monteur morgen komt, anders werk ik zaterdag wanneer het weer 31 graden wordt met een fucking verwarming die de hele dag staat te blazen. Heb het al in de groepschat gegooid dat het echt niet te doen is.
En weg want volledige naam
Yes thanks meteen op volgen gedrukt
Haha nice! Ik ben er nog mee bezig, maar ontvolg ook vooral als je het toch niks vindt haha
Omg zo lief mijn rij instructeur stuurt me een appje:
Hoi maxime verstappen. Alweer eventjes geleden dat je je rijbewijs hebt gehaald. Heb je al rondgeracet? En hoe is het leven verder? Is het leven nu compleet met je roze pasje? Ik mis onze interessante gesprekken wel in de auto hoor, zit nu met al die ukkies van 17-18 opgescheept! Hoop dat je geniet van het leven.
En er stond nog wat bij over mijn opnames dit jaar, wat heel lief was. Zoo poepig. Is een man van 58.
Is er toevallig iemand hier die een Fitbit verkoopt?
Ah echt kut is dat. Op zoān moment ben je er dan ook echt helemaal klaar mee, zulke mensen die geen rekening houden met anderen. Kan je het kopje misschien nog lijmen en dan wel nog gebruiken als decoratie?
@Banananana jemig wat een kutactie. En hij heeft zeker niet 100 x zijn excuses aangeboden??
Knuffel
@Enthusiasm aaah wat lief zeg!!
Steek hem neer met de scherven.
Hebben jullie aanraders voor mooie sieraden merken? Voornamelijk met mooie ringen
Ik heb iets te veel lavendelolie in water gedaan (als geurtje in slaapkamer om te ontspannen). Die geur is nu heeeel sterk aanwezig, maar ontspannen zal ikš
Aaaah, super leuk!
Naar welke ben je opzoek? Ik heb nog een Charge HR 2 in de aanbieding.
Omg haha wat lief, toet toet !
Weet iemand hoe het kan dat mijn bestelling bij de h&m is geannuleerd? Iemand ervaring mee?
Ik heb mijn wijnexamen gehaald!!!
Waarom moet ik net nu 3 onderhuidse puisten hebben, ga morgen op date
Dus nu heb ik maar blarenpleisters op mijn gezicht geplakt in de hoop dat het morgen beter is